Blir det nat kvar av kanelbullen?!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Blir det nat kvar av kanelbullen?!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 848 total)
  • Author
    athleticmia wrote:
    det måste va inspirerande att träna där borta…. :)

Mmm…sag Pauline Nordin och en massa andra byggar kandisar igar ;)

Lagsta vikten denna veckan: 53,8 kg!![/b] Darfor blir det ingen CARDIO igen forran pa sondag :( Far ju inte ga alldeles for fort. Andrar heller inget med maten just nu eftersom det gar sa bra.

Tog med mig tva snyggingar (pappa, lillebror) till CALIFORNIA SPEEDWAY [/b]for att aka lite fort :P I vantan pa att fa hoppa i en bil som ar varm som en bastu varmer man upp i svarta overaller eftersom det bara var 38 grader ute :|

Medan lillebror och pappa fick ga en liten snabbkurs i hur man ska kora :D Blev jag uppraggad av en instruktor som bjod pa en aktur, tre varv runt banan och en topphastighet pa runt 250 km/h :devil: Me like!! Gissar pa en 350 hastkrafter under huven, vilket gjorde att det blev riktigt hett i kupen….det plus klader, plus overall….har nog svettats bort 2 kg vatten idag ;)

Vi korde ”DUBBELNOLLAN”[/b] :

Lillebror blir ordentligt fastspand….det ar har man vill saga ”kor forsiktigt” men det passar ju inte sa bra just nu :ike: Kor sa det ryker lillebror! :up:

Jag vill me :(

Del

Baboom wrote:
    Då får man väl bara gratulera!

Bra jobbat! :emo-thumb

Tack 😮

Hoppas det gar bra for dig med. Det ar ett aventyr minst sagt att dieta :| Svart att forklara varfor det gar sa bra vissa ganger och varfor det kan sta still helt utan anledning andra ganger. Men nu klagar jag inte :D

Det verkar ju gå riktigt bra med diet o träning. Fullt med motivationshöjande äventyr också. Kör på bara, skönt att slippa stressa! :up:

Petra wrote:
    Det verkar ju gå riktigt bra med diet o träning. Fullt med motivationshöjande äventyr också. Kör på bara, skönt att slippa stressa! :up:

Hej Petra!

Det hjalper ju att ha mycket att gora sa man slipper tanka pa hunger och mat. Trottheten kommer nar man sitter still :D Du far pallra dig over hit snart….har lovat Fia att jag ska plaga dig pa gymmet (lilla jag 😮 )

Formrapport ;) Dagens matt, (forra veckan), (dietstart)

Midja: 62cm, (62cm), (62cm)
    Rumpa: 92cm, (92cm), (93cm)
    Lar, mater bara hoger: 54cm, (55cm), (57cm)

Mina lar forsvinner!! :(

Harligt tidig MORGONPROMENAD[/b] idag trots lite somn. Mycket som snurrar i huvudet nu sa det var skont att rensa tankarna lite….8) Varvade ner med 10 min stretch for mina alldeles for stela ben 😮

Hej! Kul tråd, den ska jag följa! 8) Men hjälp vad jag längtar till staterna när jag kollar dina bilder…:( Kör på och lycka till!:up:

Fan vad avundsjuk…..jag vill också köra sån bil:(
    Måste ha kostat en del för dom att köra?

Ja, dieta är ett äventyr!
    Men du ser ut som om du är på ett ännu roligare äventyr.. är ltie avis :)

Själv är jag inne i ett noj stadium… ohhh… jag är för fet, jag kommer aldrig att hinna…. *snyft*

Cinnabon wrote:
    Tack 😮

Hoppas det gar bra for dig med. Det ar ett aventyr minst sagt att dieta :| Svart att forklara varfor det gar sa bra vissa ganger och varfor det kan sta still helt utan anledning andra ganger. Men nu klagar jag inte :D

Nu har lillebror borjat skolan och det kanns tomt i huset :( Ingen att busa med. Saknar dig redan din lilla skitunge….

Agnes wrote:
    Hej! Kul tråd, den ska jag följa! 8) Men hjälp vad jag längtar till staterna när jag kollar dina bilder…:( Kör på och lycka till!:up:

Tack Agnes! Gor mitt basta for att inspirera 😮

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 848 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.