Cablecross – För oss som tar träningen på allvar..

Home Forums Seriösa träningsjournaler Cablecross – För oss som tar träningen på allvar..

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 586 total)
  • Author

Senaste veckan har inneburit hemmaträning och minimalt med kolhydrater, detta var inget planerat men visade sig ha goda effekter på formen som nu får anses god. Kommer uppdatera inom någon dag.

Gårdagens

Bänk
    110kg 20reps
    130kg 20 reps
    130kg 19 reps
    130kg 18 reps varav 2 med hjälp
    130kg 15 reps varav 2 med hjälp

110kg följt av 80kg direkt efter 3 omgångar

Tog bra! Fått tillbaka lite styrka efter en lågperiod, känns bra.

Biceps med hantlar 26kg 3 set =)

Its so nice to see this good information in your post

^^Yes its very nice to see this good information!

Gött me lite spam.

Ser riktigt grymt ut på bilden. Vad väger du? Har svårt att tänka mig klädrna sitter lsöt om du inte har XXXL ;-)

Gober wrote:
    ^^Yes its very nice to see this good information!

Gött me lite spam.

Ser riktigt grymt ut på bilden. Vad väger du? Har svårt att tänka mig klädrna sitter lsöt om du inte har XXXL ;-)

Hehe tack Gober:)
    Vikten på bilden ovan var nog 91 ca, dagens vikt är något under ungefär 90kg blankt. Appropå min noja över att bli liten har den släppt allt eftersom jag blivit hårdare. Jag tror aldrig jag fått så mycke kommentarer kring min träning som nu, okunnigt folk undrar tom (!) om jag är kroppsbyggare:D varpå jag alltid svarar att jag håller på med brottning=) den dagen kommer inte då jag kallar mig kroppsbyggare..

Ska ta nån mer bild o lägga upp iaf.

räven wrote:
    Hehe tack Gober:)
    Vikten på bilden ovan var nog 91 ca, dagens vikt är något under ungefär 90kg blankt. Appropå min noja över att bli liten har den släppt allt eftersom jag blivit hårdare. Jag tror aldrig jag fått så mycke kommentarer kring min träning som nu, okunnigt folk undrar tom (!) om jag är kroppsbyggare:D varpå jag alltid svarar att jag håller på med brottning=) den dagen kommer inte då jag kallar mig kroppsbyggare..

Ska ta nån mer bild o lägga upp iaf.

Nej liten tror jag inte du behöver oroa dig över att bli om du inte slutar träna. Det är nog en släng megarexi som spökar haha.

Någon mer bild vore kul. Keep it up.

väldigt fin fysik och stark som en oxe är du med! Hur länge har du tränat?

Gober: Kommer slänga upp en ny bild snart, för att ha anorexia måste man enligt mig vara pinnsmal, för att kunna ha megarexi måste man åtminstone ha fysik nog att göra skada i -90 BB=)

Boxer:Tackar, jag har tränat i närmare 8-9 år beroende på hur man räknar, har dock haft mina uppehåll under åren.

Kör 100-200chinups per dag nu ute i stugan idag körde jag dock bänk m kloss

90kg 40 reps
    110kg 10reps
    130kg 18reps
    130kg 15 reps
    130kg 14reps
    90 kg 5 set ca 10-20 reps tog bra

Körde detta pass på morgonen vilket gjorde att min energi var avsevärt mycket sämre.

Bänk m kloss
    100kg 20reps
    130kg 20reps
    130kg 17+2 reps
    150kg 8+2 reps
    130kg 17reps —90kg 10reps
    110kg 15reps

3set hantelrodd med 41kg

armhävningar och situps som avslut

Sedan en joggingrunda på 2,7km.

3:e dagen i rad jag löptränar, springer kuperad terräng ca 2,7km förbättrar mig för varje dag=)

Gårdagens pass

Bänk m kloss, tappat lite orkdå jag fått i mig för lite käk senaste dagarna pga festligheterna…

130kg 20reps
    130kg 15 reps
    130kg 14reps
    130kg 12 tror ja
    90kg 3 set med 10-12reps i varje

Liggande triceps med stång tog bra kommer ej ihåg vilken vikt.

Har kört löpträning 5 pass denna vecka och kommer fortsätta med det då det ger mig oerhört mycket. Gymmet går bra då med tanke på hur lågt jag ligger på kalorierna samt hur sporadiskt det sköts. Ska bli något mer seriös på den biten.

Löpträning 5 pass på en vecka och styrketräning därtill. Inte illa hörru!

Gettodachoppa wrote:
    Löpträning 5 pass på en vecka och styrketräning därtill. Inte illa hörru!

Hehe vissa har inget bättre för sig=) Men ska ärligt säga att det ger bra resultat!

Jaja dagens träning då…

Chinups

15 reps kv

sedan
    15
    15
    15
    15
    15
    samtliga set med en hantel på 9-10kg i bältet, vilan hölls relativt kort, tog mycket bra!
    Gick över till chins med kv och gjorde då 10 +5+5+5reps

Triceps med rep körde 4 mycket bra set här tog fint

Avslutade med 3 set situps på bänk, då passet kördes hemma i garaget och solen sken ute så fick det räcka=)

Under kvällen gick jag och en vän 3 km på skogsväg för att sedan springa tillbaks samma sträcka med bra tempo, kändes riktigt bra!

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 586 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.