Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Camilla tränar tillsammas med Damir!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 augusti, 2007 at 10:42 #737445Anonym anvandareMember
De ser ruskigt bra ut!
Trevligt att du kör med bra uppbackning, de gör mycket:up:20 augusti, 2007 at 13:06 #737446Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Ni kör på riktig bra !!!
Kul att träna med sin partner !Hehe ja de gör vi, Ja för tusan de är askul att ha möjlighet att göra det:up:
20 augusti, 2007 at 13:08 #737447Anonym anvandareMemberzyxuz wrote:De ser ruskigt bra ut!
Trevligt att du kör med bra uppbackning, de gör mycket:up:Ja de gör ju de, o bättre ska de bli:p
26 december, 2007 at 04:16 #737448Anonym anvandareMembertrevligt me tjejer som lyfter också, marklyftet såg lätt ut
ett tips bara, satsa inte för hårt o max lyft för mycket, ser att du är väldigt ung
16år, kanske inte ens vuxit klart än, lätt att skada sig o så, så länge man växer och ett par år efter det är fortfarande leder o kotor i kroppen ”mjuka” eller va man ska säga, fortsätt träna o kör vidare men de är fortfarande år kvar till leder o koter har ”stelnat” och då är de bara att köra för fullt11 januari, 2008 at 22:04 #737449Anonym anvandareMemberikaroz22 wrote:trevligt me tjejer som lyfter också, marklyftet såg lätt ut
ett tips bara, satsa inte för hårt o max lyft för mycket, ser att du är väldigt ung
16år, kanske inte ens vuxit klart än, lätt att skada sig o så, så länge man växer och ett par år efter det är fortfarande leder o kotor i kroppen ”mjuka” eller va man ska säga, fortsätt träna o kör vidare men de är fortfarande år kvar till leder o koter har ”stelnat” och då är de bara att köra för fulltTack Jo, de där me skador kom ifatt mig ganska fort tyvärr.. har nu haft en ganska lång vila efter ja började känna av ryggen.. Har röntgat den o grejer men dom säger att den är okey.. men de känner ja tt den inte är just nu, så blir inge tungt nu.. mest hemma.. satsar lite mer kondition, uthållning.. o mkt ben, rygg och mage som även behövs sen när jag kommer igång igen:) För jag kan inte hålla mig ifrån Sl
11 januari, 2008 at 22:10 #737450Anonym anvandareMemberhelt sjukt tycker jag att du e 91:a om ja läste rätt xD!! Starkt jobbat å fortsätt med det !!
11 januari, 2008 at 22:22 #737451Anonym anvandareMemberGo go go Camilla hahah
11 januari, 2008 at 22:34 #737452Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Go go go Camilla hahahOh yeah ! Ja jobbar på vettu;D Även om ja itne är på gymmet så mkt nu haha ! SKA tillbaka igen Ha de bäst!
11 januari, 2008 at 22:42 #737453Anonym anvandareMemberAndersson_C wrote:Oh yeah ! Ja jobbar på vettu;D Även om ja itne är på gymmet så mkt nu haha ! SKA tillbaka igen Ha de bäst!Haha välkommen
Ska se om jag får med mig sara till gymmet nu, Eller hon ska me . SKa se hur det går haha.
19 augusti, 2008 at 13:29 #737454Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Haha välkommenSka se om jag får med mig sara till gymmet nu, Eller hon ska me . SKa se hur det går haha.
Häärligt, :emo-thumb Ska börja lite smått på gymmet nu i höst igen o se va som händer.. Du har kanske inte lust o hjälpa till lite?
19 augusti, 2008 at 15:47 #737455Anonym anvandareMemberAndersson_C wrote:Häärligt, :emo-thumb Ska börja lite smått på gymmet nu i höst igen o se va som händer.. Du har kanske inte lust o hjälpa till lite?Hej Camilla. Jo, tränar en del i Eksjö nu eftersom de köpt en SUPER bra SL stång till mig Bara att säga till!
26 augusti, 2008 at 16:26 #737456Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Hej Camilla. Jo, tränar en del i Eksjö nu eftersom de köpt en SUPER bra SL stång till mig Bara att säga till!Oh shit va häärligt att dom gjort de Asbra juh! Ahmen gött o höra, hör av mig då
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.