Camilla tränar tillsammas med Damir!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Camilla tränar tillsammas med Damir!

• This topic is empty.
Viewing 12 posts - 46 through 57 (of 57 total)
  • Author

De ser ruskigt bra ut!
    Trevligt att du kör med bra uppbackning, de gör mycket:up:

Vanessa Frykman wrote:
    Ni kör på riktig bra !!!
    Kul att träna med sin partner !

Hehe ja de gör vi, :) Ja för tusan de är askul att ha möjlighet att göra det:up:

zyxuz wrote:
    De ser ruskigt bra ut!
    Trevligt att du kör med bra uppbackning, de gör mycket:up:

Ja de gör ju de, o bättre ska de bli:p

trevligt me tjejer som lyfter också, marklyftet såg lätt ut :)
    ett tips bara, satsa inte för hårt o max lyft för mycket, ser att du är väldigt ung
    16år, kanske inte ens vuxit klart än, lätt att skada sig o så, så länge man växer och ett par år efter det är fortfarande leder o kotor i kroppen ”mjuka” eller va man ska säga, fortsätt träna o kör vidare men de är fortfarande år kvar till leder o koter har ”stelnat” och då är de bara att köra för fullt :)

ikaroz22 wrote:
    trevligt me tjejer som lyfter också, marklyftet såg lätt ut :)
    ett tips bara, satsa inte för hårt o max lyft för mycket, ser att du är väldigt ung
    16år, kanske inte ens vuxit klart än, lätt att skada sig o så, så länge man växer och ett par år efter det är fortfarande leder o kotor i kroppen ”mjuka” eller va man ska säga, fortsätt träna o kör vidare men de är fortfarande år kvar till leder o koter har ”stelnat” och då är de bara att köra för fullt :)

Tack :) Jo, de där me skador kom ifatt mig ganska fort tyvärr.. har nu haft en ganska lång vila efter ja började känna av ryggen.. Har röntgat den o grejer men dom säger att den är okey.. men de känner ja tt den inte är just nu, så blir inge tungt nu.. mest hemma.. satsar lite mer kondition, uthållning.. o mkt ben, rygg och mage som även behövs sen när jag kommer igång igen:) För jag kan inte hålla mig ifrån Sl ;D

helt sjukt tycker jag att du e 91:a om ja läste rätt xD!! Starkt jobbat å fortsätt med det !!

Go go go Camilla :P hahah

Damir_T wrote:
    Go go go Camilla :P hahah

Oh yeah ! Ja jobbar på vettu;D Även om ja itne är på gymmet så mkt nu :) haha ! SKA tillbaka igen :D Ha de bäst!

Andersson_C wrote:
    Oh yeah ! Ja jobbar på vettu;D Även om ja itne är på gymmet så mkt nu :) haha ! SKA tillbaka igen :D Ha de bäst!

Haha välkommen :)

Ska se om jag får med mig sara till gymmet nu, Eller hon ska me :) . SKa se hur det går haha.

Damir_T wrote:
    Haha välkommen :)

Ska se om jag får med mig sara till gymmet nu, Eller hon ska me :) . SKa se hur det går haha.

Häärligt, :emo-thumb Ska börja lite smått på gymmet nu i höst igen o se va som händer.. Du har kanske inte lust o hjälpa till lite? :)

Andersson_C wrote:
    Häärligt, :emo-thumb Ska börja lite smått på gymmet nu i höst igen o se va som händer.. Du har kanske inte lust o hjälpa till lite? :)

Hej Camilla. Jo, tränar en del i Eksjö nu eftersom de köpt en SUPER bra SL stång till mig :) Bara att säga till!

Damir_T wrote:
    Hej Camilla. Jo, tränar en del i Eksjö nu eftersom de köpt en SUPER bra SL stång till mig :) Bara att säga till!

Oh shit va häärligt att dom gjort de :D Asbra juh! Ahmen gött o höra, hör av mig då :P

Viewing 12 posts - 46 through 57 (of 57 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.