Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Carros & Krillepilles Resa mot massan
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 februari, 2008 at 15:40 #751002Anonym anvandareMemberLudwig wrote:Den va fin …
Va va det du inte förstod med SKRIV INTE I VÅRAN JOURNAL MER!!!!???[/b]
5 februari, 2008 at 16:06 #751003Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Det är det Body står för.Om den stör dig så mycket, varför skriver du då inte på något annat forum där moralen passar dig bättre?
5 februari, 2008 at 16:32 #751004Anonym anvandareMemberDet är ju tråkigt att behöva lägga ner ett forum man gillar, då de flesta personerna är bra, man får inspiration osv., för att modsen har dubbelmoral.
Det vore ju lättare om ni såg va ni gjorde fel också istället för att stänga av folk till höger och vänster som säger saker som inte passar er. Eller som i detta fallet, be mig byta forum för att du vill det.
Sen bryter ni alltid onödiga diskussioner i just en träningsjournal för det inte hör hemma här. Det borde du/ni gjort i detta fallet med.
I våran träningsjournal vill jag prata träning och det som hör till. Allt annat ska hållas i repan. Det är ju eran policy också. Eller?
5 februari, 2008 at 16:39 #751005Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Det är ju tråkigt att behöva läga ner ett forum man gillar, då de flesta personerna är bra, man får inspiration osv., för att modsen har dubbelmoral.Det vore ju lättare om ni såg va ni gjorde fel också istället för att stänga av folk till höger och vänster som säger saker som inte passar er. Eller som i detta fallet, be mig byta forum för att du vill det.
Sen bryter ni alltid onödiga diskussioner i just en träningsjournal för det inte hör hemma här. Det borde du/ni gjort i detta fallet med.
I våran träningsjournal vill jag prata träning och det som hör till. Allt annat ska hållas i repan. Det är ju eran policy också. Eller?
Ditt snack om dubbelmoral börjar bli tröttsamt. Du har fått tillräckligt med utrymme för detta.
Vi såg vad vi gjorde fel? Det är du som avgör detta förstår jag?
Jag bad dig för övrigt inte byta forum – jag förstod bara inte varför man fortsätter använda ett forum där man har så stora problem med moralen.
Vi hinner inte se allt off-topic i alla trådar omedelbart. Du rapporterade inläggen och de försvann. Innan någon har rapporterat dem och vi har hunnit se detta är det svårt att ta tag i dem.
5 februari, 2008 at 16:42 #751006Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Ditt snack om dubbelmoral börjar bli tröttsamt. Du har fått tillräckligt med utrymme för detta.Vi såg vad vi gjorde fel? Det är du som avgör detta förstår jag?
Jag bad dig för övrigt inte byta forum – jag förstod bara inte varför man fortsätter använda ett forum där man har så stora problem med moralen.
Vi hinner inte se allt off-topic i alla trådar omedelbart. Du rapporterade inläggen och de försvann. Innan någon har rapporterat dem och vi har hunnit se detta är det svårt att ta tag i dem.
Tack för hjälpen :up:
5 februari, 2008 at 16:44 #751007Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Tack för hjälpen :up:De nada;)
6 februari, 2008 at 11:19 #751008Anonym anvandareMemberON-topic… har åkt på influensan… Spyr en gång i timmen ungefär. har ätit 2 skålar fil och druckit 2 glas vatten på 2 dagar. Något mindre än vanligt.
6 februari, 2008 at 11:56 #751009Anonym anvandareMemberstorcc wrote:ON-topic… har åkt på influensan… Spyr en gång i timmen ungefär. har ätit 2 skålar fil och druckit 2 glas vatten på 2 dagar. Något mindre än vanligt.Mjölkprodukter… :frust: Ät små portioner ris o kylling… Tills du kan äta STORA portioner.. Vatten med salt o socker kan nog hjälpa dig med. Vatten är viktigt!!!!!!!!!!
Ps Har du tur lyckas du bränna några gram över röven medans du är sjuk:up:
Take care / Palle
7 februari, 2008 at 13:22 #751010Anonym anvandareMemberPalle wrote:Mjölkprodukter… :frust: Ät små portioner ris o kylling… Tills du kan äta STORA portioner.. Vatten med salt o socker kan nog hjälpa dig med. Vatten är viktigt!!!!!!!!!!Ps Har du tur lyckas du bränna några gram över röven medans du är sjuk:up:
Take care / Palle
-3kg på vågen
Idag känns det bättre. Ska försöka äta lite idag då det är lederna som värker istället för magen.
11 februari, 2008 at 17:01 #751011Anonym anvandareMemberHur mår du/ni? :what:
11 februari, 2008 at 22:27 #751012Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Hur mår du/ni? :what:Hej, tackar som frågar Vi mår bättre bägge två, men vinterkräksjukan är inte att rekomendera, fy faaaaan rent ut sagt
Vi tränade idag, axlar, gick bra men uthålligheten är i botten, men det går väl snabbt att jobba upp :up:
Hoppas ni mår bra med, och kör hårt!
29 februari, 2008 at 14:54 #751013Anonym anvandareMembervarför har tjejen din blivit bannad?
/vanni1 mars, 2008 at 15:59 #751014Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:varför har tjejen din blivit bannad?
/vanniStod på sig i en tråd, som ballade ur.. Hon har väl sagt för mkt som inte passar sig i detta forumet, så modsen valde att banna henne..
1 mars, 2008 at 17:59 #751015Anonym anvandareMemberKrya på er… fort!
Solstrålen Carro, du är saknad17 juli, 2008 at 09:00 #751016Anonym anvandareMemberHola!!![/b]
Nu ska jag ta upp min journal igen tänkte jag. Förhoppningsvis även Carro:)
Nya mål och mera krafter än tidigare…:emo-thumbBytte jobb för 6 månader sedan och känner att jag har kommit in i det kanon. Trivs som fisken i vattnet. Träningen har jag följt hela tiden, aldrig missat något pass. Maten sköter jag hyffsat. Räknar igenting ännu, ser bara till att få i mig minst 300g protein varje dag.
Nu även efter 4 kiropraktorbesök känns ryggen bättre. Dock blir det inga marklyft längre:(Träningsupplägget är: 2 dagar träning, vila 1 dag.
Dag1. Rygg
Dag2. Bröst & Vader
Dag3. Vila
Dag4. Baksida ben & Vader
Dag5. Framsida ben
Dag6. Vila
Dag7. Axlar
Dag8. Armar & Mage
Dag9. Vila.
Sen börjar det om.Om allt går som jag vill så är det vårens tävlingar som hägrar.
Jag kommer även att uppdatera [http://www.metrobloggen.se/zeke här]
Börjar med att uppdatera gårdagens Bröstpass strax…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.