Carros & Krillepilles Resa mot massan

Home Forums Seriösa träningsjournaler Carros & Krillepilles Resa mot massan

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 483 total)
  • Author
    storcc wrote:
    Underbart tryck!
    Tycker det uppläget fungerar kanonbra.

Kör även en övning för baksida axlar när jag kör bröst&axlar ihop[/b]:ph34r:

Vad motsvarar 12 plattor ? är det 5 kgs eller 10 kgsplattor ?
    Ska precis sticka iväg o köra rygg med polareb på gerdahallen i Lund för lite omväxling skull. Ska köra 2 övningar i roddmaskin idag faktiskt o imitera ditt koncept .
    Kör på !
    bra journal som vanligt:emo-thumb
    mvh

loki04 wrote:
    Vad motsvarar 12 plattor ? är det 5 kgs eller 10 kgsplattor ?
    Ska precis sticka iväg o köra rygg med polareb på gerdahallen i Lund för lite omväxling skull. Ska köra 2 övningar i roddmaskin idag faktiskt o imitera ditt koncept .
    Kör på !
    bra journal som vanligt:emo-thumb
    mvh

Har ingen aning vad plattorna motsvarar. Men det blev lite lättare i allt i dag:)
    Längtar till att kötta marklyft igen. Hade ju som mål att nå 260-270kg innan sommaren börjar:ph34r:
    Älskar att köra rodd övningar. Speciellt vanlig rodd i maskin. Män även T-bar och skivstångsrodd e grymma för massa.
    Kör på!
    mvh

Fredag 2/3[/b]

Armar kommer inte håg vikterna från passet, 3 övningar per muskelgrupp 3-4 set..

Som bäst på triceps smalbänk 2*130kg, och 1*140kg

passet drog ut på tiden och vart lite stressad har inte hunnit uppdatera nåt mer…bra pass dock:up:

Måndag 5/3[/b]

Bröst
    Bänkpress i smith
    10*87kg
    4*127kg
    4*127kg
    5*127kg drop till 8*87kg.

Lutande hantelpress
    8*40kg
    6*42,5kg
    6*45kg
    6*42,5kg drop till 8*32,5kg drop till 20kg*max

Flyes i cabel maskin
    4set*8-12reps*40-20kg

Axlar
    Drag till hakan i smithen
    4set 40-50kg 10-20reps
    Hantellyft åt sidan
    6set*15-20reps*10kg
    Stående millitärpress
    3set*50kg 6-10reps
    1set*40kg 10reps
    Liggan hantellyft bakåt
    3set*10-15reps*12,5kg drop till 7,5kg på 2 sista seten.

Lite dips…

Grymme trycket idag!!! Kunde inte slita mig från spegeln i omklädningsrummet. Axlarna formligen stod rätt ut.:emo-thumb

storcc wrote:
    Fredag 2/3[/b]

Armar kommer inte håg vikterna från passet, 3 övningar per muskelgrupp 3-4 set..

Som bäst på triceps smalbänk 2*130kg, och 1*140kg

passet drog ut på tiden och vart lite stressad har inte hunnit uppdatera nåt mer…bra pass dock:up:

Grymt i smalbänken där!:up:

Dan_The_Man wrote:
    Grymt i smalbänken där!:up:

tack, känner mig säkrare i smalbänken än vanlig bänk, börjar komma ikapp styrkemässigt med…:|

Nu har jag inte kört vanlig bänkpress på 2 veckor så ska bli skoj att se hur det går nästa måndag.:ph34r:

carrolax wrote:
    ONSDAG 14/3

Förbränning, mage och bröst blev det idag… Har varit lite slappt ett tag både med träningen och med att skriva o rapportera, har haft för mkt och göra… :nono:

Känns som mage o förbränning e d viktigaste nu innan Thailandsresan för mig.. :emo-thumb

Imorgon blir d rygg iaf. favoriten just nu :nod

Åh Thailand …Ditt ska jag och Sambon oxå :up: ..

Lycka till med träning & ha de gött på resan

Trevlig kväll

/Therese

Jag tänkte precis skriva och fråga vad ni sysslar med numera!:D Kul att se att ni ändå håller igång :up:

Jag orkar inte skriva journalen längre…

Träningen flyter på som vanligt iaf…:nod

carrolax wrote:
    ja d ska bli skönt :) när ska ni dit? och vart?

Vi ska dit i november så de är låååångt kvar. Krabi o Phuket, sen lär vi åka till Phi phi ..

Nu har man sommaren att längta till först och sen 3 långa v att se fram mot med sin darling ;)

Så klart att man har kollat runt på gym i närheten ..men de verkar inte vara så mkt av de.Vi får se hur pass bra gymet är på hotellet vi ska bo på..

När och var ska ni åka

/ T

ATBexter wrote:
    Vi ska dit i november så de är låååångt kvar. Krabi o Phuket, sen lär vi åka till Phi phi ..

Nu har man sommaren att längta till först och sen 3 långa v att se fram mot med sin darling ;)

Så klart att man har kollat runt på gym i närheten ..men de verkar inte vara så mkt av de.Vi får se hur pass bra gymet är på hotellet vi ska bo på..

När och var ska ni åka

/ T

22mars, Krabi…

carrolax wrote:
    men va skönt o åka på hösten..o veta att sommaren inte e slut.. vi ska nog till phi phi en sväng me.. lär ju va paaarty där :emo-thumb skönt me 3 veckor..vi ska va där i 2 veckor, blev bjudna av christians föräldrar, hans mamma fyller 50 :up: så d e nice.. hoppas ni får d bra då

Vi ska till Ao nang på krabi.. jajja men party på phi phi får man inte missa hihihih.
    / T

…eeeeeddddiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttttttttttttttttttttt

carrolax wrote:
    dit ska vi me :) ska ta reda på allt som e värt o veta då, så uppdaterar jag dig när vi kommer hem :D party på phi phi rockar!!! lätt!!! :P

Ja de vore super gulligt :up: ..
    Ta nu mkt bilder så vi får se vad vi har att vänta oss…

:)

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 483 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.