Charlottes träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Charlottes träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 619 total)
  • Author

Ser ut som om det går jättebra för dig! Minskning i mått och vikt och ett riktigt bra pass igår! :worship: Du kommer att lyckas finfint med ditt mål, det är helt klart! Och killar kommer och går, så är det ju, det finns nån annan som är bättre!

Kram

NIce ..bra jobbat =)

Det ser ut att gå åt rätt håll :) Keep up the good work!

Marmeladova wrote:
    Ser ut som om det går jättebra för dig! Minskning i mått och vikt och ett riktigt bra pass igår! :worship: Du kommer att lyckas finfint med ditt mål, det är helt klart! Och killar kommer och går, så är det ju, det finns nån annan som är bättre!

Kram

Tack tjejen :) Kändes som att passet igår var urdåligt men kanske inte. Ibland får man lära sig att man inte alltid kan vara på topp och att det finns saker som är viktigare.
    Kram på dig!

Samir wrote:
    NIce ..bra jobbat =)

Dan_The_Man wrote:
    Det ser ut att gå åt rätt håll :) Keep up the good work!

Mm vi får hoppas att det fortsätter så bara

Skulle ju varit ute på promenad idag men jag kan väl sammanfatta det hela med att jag inte haft lust till något och inte heller gjort något. Pratade med Fredrik i förmiddags och det sög typ musten ur mig. Det känns bättre nu så nu är det jag och böckerna som gör sällskap, tillsammans med en skål chips. Tänker unna mig det efter 4 veckor utan ätardag! Möjligtvis kommer jag smyga ifrån pluggböckerna och läsa lite o body, har inte kommit igenom den än 😮
    Hade tänkt lägga ut lite ”före och efter” bilder också men får se hur det blir med det.

kram på er!

Charlotte_ wrote:
    Skulle ju varit ute på promenad idag men jag kan väl sammanfatta det hela med att jag inte haft lust till något och inte heller gjort något. Pratade med Fredrik i förmiddags och det sög typ musten ur mig. Det känns bättre nu så nu är det jag och böckerna som gör sällskap, tillsammans med en skål chips. Tänker unna mig det efter 4 veckor utan ätardag! Möjligtvis kommer jag smyga ifrån pluggböckerna och läsa lite o body, har inte kommit igenom den än 😮
    Hade tänkt lägga ut lite ”före och efter” bilder också men får se hur det blir med det.

kram på er!

Klart du ska lägga ut lite bilder!! :pop:

Lite bilder.. Inte tagna i samma ljus som dem förra och det går därför inte att jömföra, menmen..!
    Bilden uppe och till vänster är från den 4e november och det är 6 kg sedan dess.

Jag hatar söndagar, det är bara att erkänna. Blä och tvi för söndagar![/b]

Det fick iaf bli lite benträning..

Ligg. lårcurl
    20 kg 1 x 10
    30 kg 1 x 10
    45 kg 2 x 6

Benpress
    80 kg 2 x 8
    100 kg 1 x 6

Utfall i smith
    bara stången 1 x 6
    stång + 5 kg 2 x 6

Benspark
    30 kg 1 x 8
    64 kg 2 x 6
    Segt och tungt :/

Raka marklyft
    stången 1 x 15
    stången + 10 kg 1 x 8, 1 x 6

Knäböj
    stång 1 x 10
    stång + 10 kg 1 x 8, 1 x 6

Sedan vart det cardio i 20 Ganska stolt över att jag palla så länge med dagens motivation. Men det var väl de där chipsen som jag åt igår som sa sitt.

Ha en bra kväll själv ska jag bara gå och dra något gammalt över mig.

Bra bensparkar där!! Hoppas helgen varit bra, trots att det har varit söndag idag… : Jag brukar få fnatt på söndagar och städa massor. Söndagsångest dyker upp oftare ju mer alkohol man dricker dagen innan också, så den försöker jag hoppa över :) Vart kommer du ifrån ursprungligen?

Bra bilder förresten, man ser ju stor skillnad!! :emo-thumb

God morgon..
    Gött med ben på en jobbig söndag ;)

Pjuuuh, dagens morgonpromenix är nu avslutad. SKÖNT! Dock vart det lite väl halt för min del, 1 cm snö och sedan blankis under är inte min grejj. Så 3 km tog 40 min idag 😮
    Mötte en fuskare också!!! *morr* Hon kom från ett bakhåll och kom före mig, då blev jag lite småarg så jag gick nästan ikapp henne, då hör jag ett konstigt men ack så välbekant ljud. HON HADE BRODDAR!! Vilken fuskare alltså, hmft jag tävlar inte emot dem som fuskar. Haha :)
    Skämt å sido det måste ju vara lite sport också, att vara ute och gå med broddar är som att åka skidsko och hålla i en vägkon.

Gee; jag hade nog helst sluppit träningen helt och hållet igår menmen. Passet blev ju trots allt inte så dåligt som jagt trodde från början.

Marmeladova; tack för det där om bilderna, jag hade hoppats på att det skulle skilja mer menmen. Det kommer väl :) Hm jag tror denna bensparksmaskinen är typ mkt lättare än alla andras, eller är det något annat konstigt.. :( Helgen har varit ok annars, inte haft någon lust alls till att plugga menmen.
    Kram på dig

Charlotte_ wrote:
    Pjuuuh, dagens morgonpromenix är nu avslutad. SKÖNT! Dock vart det lite väl halt för min del, 1 cm snö och sedan blankis under är inte min grejj. Så 3 km tog 40 min idag 😮
    Mötte en fuskare också!!! *morr* Hon kom från ett bakhåll och kom före mig, då blev jag lite småarg så jag gick nästan ikapp henne, då hör jag ett konstigt men ack så välbekant ljud. HON HADE BRODDAR!! Vilken fuskare alltså, hmft jag tävlar inte emot dem som fuskar. Haha :)
    Skämt å sido det måste ju vara lite sport också, att vara ute och gå med broddar är som att åka skidsko och hålla i en vägkon.

Som tur är så har vi haft bra väder här så det har bara varit halt 2 promenader för mig. Jag går en sträcka som har många backar och trappor i alla riktningar och vinklar så är det halt så borde man tusan ha hjälm på sig :D

Kul med bilder också! Det går i rätt riktning, keep it up :up:

Heidi K wrote:
    Som tur är så har vi haft bra väder här så det har bara varit halt 2 promenader för mig. Jag går en sträcka som har många backar och trappor i alla riktningar och vinklar så är det halt så borde man tusan ha hjälm på sig :D

Kul med bilder också! Det går i rätt riktning, keep it up :up:

Prata inte om hur bra väder det är i Skåne, jag vill tillbaka :( ärligt talat så hade det varit betydligt mkt lättare med morgonpromenader i kristianstad och tråkigt nog är jag inte intresserad av längdskidor..!
    Ha en bra dag tjejen

Bra kämpat..

Hoppas helgen har varit bra?!
    Min fortsatta lördag blev soft..

Hittat något intressant på nätet det senaste?? :P

Kör hårt.. Du fixar det här..

Kram kram

Viewing 15 posts - 136 through 150 (of 619 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.