Charlottes träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Charlottes träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 619 total)
  • Author

Ser tokgoda ut dina semlor ju! Det är bara fettisdag en dag per år… Har själv ätit hembakta hemma hos en kompis nyss, myyycket gott :D

My godness va tidigt detta är :S Ögonen är helt sega och jag kan knappt se vad det står på datorn.. Men spinnas ska det, 6:50 börjar passet så jag ska bara få i mig den sista yoggin.. Brrr iskallt i lägenheten är det, – 24 ute förklarar väl endel..
    Kram på er :)

DUktigt med morgonspinning:nod

Heidi K wrote:
    Hahaha, fan va snopet med bilen! Rolig läsning dock..Tur att spinningen gick bra iaf! Du är tydligen väldigt envis

Envis måste man vara annars kommer man ju ingenvart :) Haha

IQA wrote:
    Inte rättvist med semlor i journalen…

Du är onekligen på G iaf. Skoj att läsa/höra/se..

Kram

Semlor är ett måste ngåra ggr/år och det ska man då inte ha skuldkänslor för.. Iaf inte om de är ”himmabagade” Gjorde dessutom mandelmassan själv, gottis

SUSAN wrote:
    Håller med här,Absolut!Hehe![/b]
    Om både semlor och träning:up:
    Kör på,du gör det bra!!//S*

Tack tjejen, kul att höra det från dig med som är en så stor inspirationskälla

Marmeladova wrote:
    Ser tokgoda ut dina semlor ju! Det är bara fettisdag en dag per år… Har själv ätit hembakta hemma hos en kompis nyss, myyycket gott :D

Precis, en gång/år kan man ju få äta lite semlor tycker jag :D Som sagt ”himmabagat” e de som gäller

Charlotte_ wrote:
    My godness va tidigt detta är :S Ögonen är helt sega och jag kan knappt se vad det står på datorn.. Men spinnas ska det, 6:50 börjar passet så jag ska bara få i mig den sista yoggin.. Brrr iskallt i lägenheten är det, – 24 ute förklarar väl endel..
    Kram på er :)

Shit så tidigt du är uppe! Duktigt med spinning den tiden :up: Bara för att jag skrattade åt din bilhistoria igår så har vi fått snö här idag! Det är iofs bara 1 cm kanske,men ändå ;)

Onsdag 21/2[/b]

Morgonspinningen är avklarad, trodde först att det hela bara skulle bli en stor flopp med tanke på att dt under uppvärmningslåten kändes som att man kommit till en trubadurafton, men det tog sig!
    Får se om jag tar mig iväg ikväll och tränar ben, har fortfarande träningsvärk sedan i lördags av någon dum anledning och bilen går inte som den ska nuförtiden. Inte bra alls :( Men det hela kan bero på tt det är så förbenat kallt och att den aldrig får bli riktigt varm. Stackarn, tycker faktiskt synd om honom..
    Man kanske ska lägga ut en bild på honom också så ni också kan tycka synd om honom. Av någon anledning har jag fått för mig att han brummar på mer då, haha

Förövrigt har jag kommit fram till att jag inte kommer nå mitt mål och inte heller något annat.. Jag har 7 kg kvar till 58 kg och 5 till 60 och 5 kg på typ 5 veckor är totalt omöjligt med den tid jag har att lägga på mat och träning nuförtiden. Menmen, jag får väl vara nöjd med dem kilona jag förhoppningsvis hinner tappa och sedan fortsätta efter bröllopet!

isabella wrote:
    Duktigt med morgonspinning:nod

Haha jag är faktiskt sjukt nöjd jago

Heidi K wrote:
    Shit så tidigt du är uppe! Duktigt med spinning den tiden :up: Bara för att jag skrattade åt din bilhistoria igår så har vi fått snö här idag! Det är iofs bara 1 cm kanske,men ändå

1 cm.. *mummel* den som klagar över 1 cm borde flytta in hos mig nån vecka :D Här är väl iaf 6-7 dm nu.. Buhuuu och det kommer fan inte försvinna före påsk!! Iof är det bara 5 veckor kvar till påsk, tyävrr..

Wow, det där var bra gjort! Morgonspinning alltså… Själv kom jag upp ca 8.15 och är stolt över att ha cyklat till skolan i -10… :|

Onsdag 21/2 forts[/b]

Usch vilken äckligt dålig dag det varit med maten idag, har typ ätit allt ag kommit över och lite till. Tur att jag slipper väga mig på lördag idag, detta skulle ju trots allt vara en liten återhämtningsvecka så man får väl ta att man syndar lite nu och då. Det ger ju bättre motivation tills nästa vecka :D
    Ville egentligen kommit iväg ikväll och tränat ben men ligger så mkt efter med plugget så det var inte ens lönt att tänka på.. Imorgon blir det överkroppsträning med lite cardio till det, ska bli skönt

Kram på er

Marmeladova wrote:
    Wow, det där var bra gjort! Morgonspinning alltså… Själv kom jag upp ca 8.15 och är stolt över att ha cyklat till skolan i -10… :|

Brrr det är kallt att cykla när det är vinter, blåser ju rakt igenom en känns det som.. :) Du e så duktig så tycker jag, tränar och står i! :) Kram

Marmeladova wrote:

Brrr det är kallt att cykla när det är vinter, blåser ju rakt igenom en känns det som.. :) Du e så duktig så tycker jag, tränar och står i! :) Kram

God kväll, tjejen..

Jo, jag ser verkligen fram emot nya ryggpasset.
    Jag kommer säkert ha ont överallt på fredag. Gött som skam..

Duktig du är som kommer upp & går på pass så tidigt..

(jag hade tur eftersom min tränare tyckte jag åt för lite så jag kunde skippa timmen på morgonen & så la vi på 30 minuter intensiv cardio efter träningspassen istället):)

KRAMS

Har precis kommit hem från ett görskönt styrketräningspass och nu e det dags att hetsläsa det sista inför imorgon. Hinner därför inte skriva in passet utan det får vänta tills imon

Charlotte_ wrote:
    Har precis kommit hem från ett görskönt styrketräningspass och nu e det dags att hetsläsa det sista inför imorgon. Hinner därför inte skriva in passet utan det får vänta tills imon

Att plugga sista kvällen är som att välta en bokhylla – vila in kunskapen!!

Tvi, blä, fan och alla andra dumma ord. Tentan gick rakt åt pipsvängens!! Usch va arg, sur och ledsen jag är :( Usch!! Så sjukt besviken på mig själv att jag inte ens klarade denna tentan, nu e det bara att lägga in nästa växlen (som jag inte trodde fanns) och fortsätta läsa. Helst nu på en gång :( :( :(
    Vi får se om det blir någon träning idag, har massa saker som behöver göras här hemma. Om inte annat så skriver jag gårdagens pass ikväll!

Äsch då, men sånt där händer! Du får ladda om till nästa gång bara, och den gången kommer du inte behöva plugga lika mkt! Fast idag är det nog bättre att vila än att plugga… Kram! :friends:

Charlotte_ wrote:
    Tvi, blä, fan och alla andra dumma ord. Tentan gick rakt åt pipsvängens!! Usch va arg, sur och ledsen jag är :( Usch!! Så sjukt besviken på mig själv att jag inte ens klarade denna tentan, nu e det bara att lägga in nästa växlen (som jag inte trodde fanns) och fortsätta läsa. Helst nu på en gång :( :( :(
    Vi får se om det blir någon träning idag, har massa saker som behöver göras här hemma. Om inte annat så skriver jag gårdagens pass ikväll!

Inte kul med tentor som går dåligt…Hoppas du mår bättre nu iaf. Gör något som inte alls har med tentan att göra, sen fortsätter du läsa. Det kan vara bra med lite perspektiv fast man bara vill börja läsa genast. Kram

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 619 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.