Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Charlottes träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 februari, 2007 at 21:06 #886843Anonym anvandareMember
Överkroppsträning torsdag 22/2[/b]
Sitt rodd
45 kg 2 x 6Hantelpressar på plan bänk
5 kg 1 x 10
10 kg 1 x 6
12,5 kg 2 x 6Bicepscurl med handflata fram hela tiden
6 kg 1 x 6
10 kg 2 x 6Tricepsextension med stång
22 kg 2 x 6Drag till hakan med stång
22 kg 1 x 8
27 kg 2 x 8
RepsökningSitt rodd i maskin (drag nerifrån)
20 kg 1 x 8
25 kg/sida 2 x 6Flyes
8 kg 1 x 6
9 kg 2 x 6Scottcurl med stång
stång+10 kg 2 x 6Baksida axlar i CC
10 kg 1 x 8
12 kg 2 x 10Sitt. tricepspress i maskin
54 kg 2 x 6Hantelpress ovanför huvudet
9 kg 2 x 6Hann inte med någon cardio eftersom läsningen väntade där hemma. Annars var passet inget utöver det vanliga, men det var ett jäkla tempo så sammanlagt tog passet 45 min!Ingen träning idag, har tvättar, städat, diskat, målat, handlat, shoppat och massa andra smågrejjer istället..
Tack för att ni tror på mig tjejer, det behövs!
24 februari, 2007 at 06:30 #886844Anonym anvandareMemberwrote:Äsch då, men sånt där händer! Du får ladda om till nästa gång bara, och den gången kommer du inte behöva plugga lika mkt! Fast idag är det nog bättre att vila än att plugga… Kram! :friends:Håller med Marmeladova här!
Ladda batterierna till nästa gång!Du kämpar på bra tycker jag!
När jag misslyckas med en sak får jag bara ännu mer energi och tänker att nästa gång då jäkl*** klarar jag det!:up:
Ha nu en skön helg!Blir det träning eller vila?
Kram//S*24 februari, 2007 at 08:51 #886845Anonym anvandareMemberSUSAN wrote:Håller med Marmeladova här!
Ladda batterierna till nästa gång!Du kämpar på bra tycker jag!
När jag misslyckas med en sak får jag bara ännu mer energi och tänker att nästa gång då jäkl*** klarar jag det!:up:
Ha nu en skön helg!Blir det träning eller vila?
Kram//S*Egentligen är det inget att grolla ner sig för, detta var bara en deltenta i denna kursen och det är inget minus om man inte klarar den bara plus för då får man 10 poäng till den stora tentan.. Så egentligen spelar det som sagt ingen roll, men det hade klart varit skönt att haft de 10 poängen. Dessutom anses duggan (som vi hade igår) vara väldigt mkt enklare än tentan..
Tack för du tror på mig tjejen!
I helgen blir det en hel massa träning, nu är det slut på att ligga på sofflocket och slöa!24 februari, 2007 at 11:39 #886846Anonym anvandareMemberKör hårt med benen idag, du gör det här riktigt bra :emo-thumb
24 februari, 2007 at 11:40 #886847Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:I helgen blir det en hel massa träning, nu är det slut på att ligga på sofflocket och slöa!Haha, nu är Charlotte tillbaka Kör hårt!
24 februari, 2007 at 16:35 #886848Anonym anvandareMemberLördag 24/2 benträning[/b]
Hacklift
Utan vikt 1 x 6
Med fötterna längre fram 1 x 6
+ 10 kg 2 x 6
+ 10 kg med fötterna längre fram 2 x 6Ligg lårcurl
30 kg 1 x 8
45 kg 2 x 8
repsökningBenböj
Bara stången 1 x 10
+ 10 kg 2 x 10
RepsökningUtfall
bara stången 1 x 6
+ 10 kg 2 x 6Sittande vadpress
35 kg 2 x 1012 min cardio på bandet
8 km/h i 4 min
8,5 km/h i 4 min
10 km/h i 4 min 2 min längre än förra gången Men jisses va trött jag var efter, men det är skönt iaf.
Ok pass, lite seg men det var skönt när man väl kom igång! Maten har varit lite sisådär idag, mjölken skar sig i gröten imorse vilket fick magen att typ vända sig på mig så sen var jag inte hungrig förrenst efter träningen.
Nu ska jag fortsätta med min pyssling här hemma, mysigt värre24 februari, 2007 at 16:38 #886849Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Haha, nu är Charlotte tillbakan Kör hårt!Marmeladova wrote:Kör hårt med benen idag, du gör det här riktigt bra :emo-thumbtack tjejer, nu kör vi :bb: :bb3:
25 februari, 2007 at 20:10 #886850Anonym anvandareMemberSkidåkning 25/2 [/b]
I ärlighetens namn så undrar jag om jag kommer kunna gå imorgon.. Hade rejäl träningsvärk när jag steg upp imorse och det blev inte bättre av 2 timmars slalomåkning.. Huvva, kändes rejält i ben och knän innan man fått in snitsen och åkte mer neråt än vågrätt. Haha ja jag är en liten fegkörare i början. Men sen så! Gjorde dessutom bara en vurpa, sjukt nöjd! Dock gjorde jag en miss i liften vilket gjorde att jag ramlade av, som tur var bara 5 meter innan man skulle av. Men folk kollade sjukt kostigt typ ”varför ligger du här 5 m innan vi ska av” haha men vad gör man inte för att bjuda på sig själv.
När jag skulle lämna tillbaka skidorna så frågade han som tog emot dem om det gått bra?
– ja för att vara 8 år sedan jag åkte sist så..
– ja, du ser lite svettig ut
– jaha..?!
Vilken dum kommentar, är skidåkning nån jäkla modelltävling eller? Pyttsan! Jag kan inte hjälpa att jag får värsta flushen i ansiktet varje gång jag anstränger mig det minsta ju 😮 och svettig var jag inte! Inte så, så att han borde påpeka det iaf.Imorgon är det tänkt att jag ska träna överkroppen på förmiddagen eftersom jag inte kände att jag orkade nu ikväll pga träningsvärken, sen på kvällen blir det spinning!
Ha det bra allihopa
26 februari, 2007 at 09:47 #886851Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Vilken dum kommentar, är skidåkning nån jäkla modelltävling eller? Pyttsan! Jag kan inte hjälpa att jag får värsta flushen i ansiktet varje gång jag anstränger mig det minsta ju 😮 och svettig var jag inte! Inte så, så att han borde påpeka det iaf.Haha, känner igen mig…Jag svettas inte då jag tränar,men jag är vackert röd i ansiktet under passet!
Starkt jobbat tjejen! Känns som om du har fått lite extra energi nu. Kör hårt!:bb2:26 februari, 2007 at 21:59 #886852Anonym anvandareMemberMåndag 26/2 överkroppsträning och spinning[/b]
Började dagen med ett överkroppspass sedan var det skolan och efter det var det spinning. Det blev inge vidare styrkepass men ändock..
Träningsvärken känns kan jag tala om så imorgon blir det nog total vila!Sitt rodd
Ökning upp till 45 kg 2 x 6Flyes i CC
10 kg 1 x 8
20 kg 2 x 6Hammercurl
5 kg 1 x 8
10 kg 2 x 5Sitt. tricepsextensions
10 kg 1 x 8
12,5 kg 2 x 8Hantellyft åt sidan med vinklad arm
6 kg 1 x 8
8 kg 2 x 8Neg chins
Platta nr 16 (desto högre tal desto mindre hjälp) 3 x 4
Sjuuukt tungt!!Dips
Platta 16 2 x 6 PBHantelcurls med handflatan framåt
10 kg 1 x 6, 2 x 6Hantelpressar
12,5 kg 2 x 6Baksida axlar med hantlar6 kg 1 x 8
8 kg 2 x 8Därefter blev det 15 min cardio på CT maskinen, körde med lite högre tempo men mindre motstånd, eftersom benen inte varit så pigga att röra på sig idag.
60 min spinning 2 ikväll, skööönt att svettas som en tok och bara kunna ta i!!26 februari, 2007 at 22:01 #886853Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Haha, känner igen mig…Jag svettas inte då jag tränar,men jag är vackert röd i ansiktet under passet!
Starkt jobbat tjejen! Känns som om du har fått lite extra energi nu. Kör hårt!:bb2:Mjaao, jag svettas endel när jag tränar också.. Men inte när jag är utomhus och det är några minusgrader
jo energin börjar komma tillbaka, synd bara att all den energin måste läggas på plugget nu, tog mig en extra pluggfri dag idag vilket var skönt men imorgon drar det igång igen!!27 februari, 2007 at 08:26 #886854Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Mjaao, jag svettas endel när jag tränar också.. Men inte när jag är utomhus och det är några minusgrader
jo energin börjar komma tillbaka, synd bara att all den energin måste läggas på plugget nu, tog mig en extra pluggfri dag idag vilket var skönt men imorgon drar det igång igen!!Hej tjejen..
Såg att du vilade från plugget igår. Det behövs ibland.
Hoppas motivationen är tillbaka idag då..Vilka grymmepass du fått till det sista:emo-thumb
Vilade jag med igår, både från plugg & träning. Huvudvärk så det dånade:(KRam
27 februari, 2007 at 08:30 #886855Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Måndag 26/2 överkroppsträning och spinning[/b]Bra jobbat Charlotte, du har all rätt att vila efter all den träningen!:up: Hoppas pluggandet går bra :friends:
27 februari, 2007 at 09:37 #886856Anonym anvandareMemberSnyggt pass! Grattis till PB också! Härligt Du hade all rätt att vila lite från plugg igår!!
27 februari, 2007 at 19:31 #886857Anonym anvandareMemberIQA wrote:Hej tjejen..Såg att du vilade från plugget igår. Det behövs ibland.
Hoppas motivationen är tillbaka idag då..Vilka grymmepass du fått till det sista
Vilade jag med igår, både från plugg & träning. Huvudvärk så det dånadeKRam
Mjoda lite motivatio har jag haft lite så det har varit skönt. Det är skönt när det går bra på gymmet men jag tycker det börjar gå segt nu igen. Uscha huvudvärk är inget vidare, vet vad du menar är själv en riktig huvvevärksmänniska
Heidi K wrote:Bra jobbat Charlotte, du har all rätt att vila efter all den träningen!:up: Hoppas pluggandet går bra :friends:Det känns alltid bättre när andra håller med om att man behöver vila haha, sjukt men ja
kramarMarmeladova wrote:Snyggt pass! Grattis till PB också! Härligt Du hade all rätt att vila lite från plugg igår!!Det tyckte jag med, idag var det på att igen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.