Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Charlottes träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
1 mars, 2007 at 15:15 #886873Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Idag är det en ny dag [/b]
Sommarjobbstantan ringde för en liten stund sen och sa att hon hade kollat upp mina referenser och fått papperna jag skickat och att det såg bra ut.. Jag fick alltså jobbet, weeeei!!!
Sweet, grattis!:drunk:
1 mars, 2007 at 18:31 #886874Anonym anvandareMemberGRATTIS till sommarjobbet!! Skönt, att kunna släppa all sån oro redan nu är ju guld…
1 mars, 2007 at 20:12 #886875Anonym anvandareMemberOmelett 1 med skinka, räkor, rom, gurka och purjolök
Omelett 2 med stekt skinka, svamp, purjolök och med lite fetaost uppepå1 mars, 2007 at 20:21 #886876Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Jag har äldreomsorg som inriktning så allt sånt älskar jag att pluggaHm mja, det är väl tur att vi alla har olika intressen
Andreas Guiance wrote:Sweet, grattis!:drunk:Danke
Marmeladova wrote:GRATTIS till sommarjobbet!! Skönt, att kunna släppa all sån oro redan nu är ju guld…Det är huuur skönt som helst och det ska bli så roligt, verkligen något jag ser fram emot!
1 mars, 2007 at 20:26 #886877Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Omelett med skinka, räkor, rom, gurka och purjolökÅh guuud så gott
1 mars, 2007 at 22:01 #886878Anonym anvandareMemberMen shit, snacka om att fresta!! snyft, jag önskar jag vore bättre på att laga mat / variera min matlagning…
2 mars, 2007 at 10:20 #886879Anonym anvandareMemberFan vilken mästerkock du är! Du kan bjuda mig på middag sen tycker jag Grattis till sommarjobbet :kicking:
2 mars, 2007 at 17:15 #886880Anonym anvandareMemberGrattis till sommarjobbet!! Hoppas det går bra med träningen också, jag har inte varit inne och läst på ett tag nu…
kramar2 mars, 2007 at 17:45 #886881Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Fan vilken mästerkock du är! Du kan bjuda mig på middag sen tycker jag Grattis till sommarjobbet :kicking:Klart jag bjuder dig på mat Tack!
mariia wrote:Grattis till sommarjobbet!! Hoppas det går bra med träningen också, jag har inte varit inne och läst på ett tag nu…
kramarTack, träningen funkar men tycker det är sjukt segt just nu. Kram på dig
2 mars, 2007 at 17:52 #886882Anonym anvandareMemberFredag 2/3 överkroppsträning[/b]
Dagen började med 35 min morgonpromenad, börjar nästan bli en vana det dära. Men imorgon är det spinning kl 10 på mörnen så då hoppas jag promenaden.
Sitt. rodd
Ökning upp till 49.5 kg 2 x 6 PB
Skönt med ökning men guud va tungt det var!Hantelpressar
12,5 kg 2 x 8Bicepscurl med EZ stång
stång + 10 kg 1 x 6
Stång + 12,5 kg 2 x 6 Kan vara PB!Pushdown med rakt handtag
3 plattor 2 x 6Lyft åt sidan med raka armar
6 kg 2 x 6Chins
Platta nr 12 1 x 10, 1 x 4, 2 x 6
Tungt och jävligt som vanligt.Bänkpress
Bara stången 2 x 15Bicepscurl med hantel (handflata fram)
10 kg 2 x 6Ligg. tricepsextension
Stång + 10 kg 2 x 6Hantelpressar
8 kg 2 x 8Hantellyft framåt
6 kg 2 x 6Hade tänkt köra cardio men klockan bara rann iväg och jag hann faktiskt inte, tråkigt och dåligt men sant.
Imorgon är det återigen dags för vägning, är inte sugen alls. Men egentligen har ag ju inget att oroa mig för, har ju slappat med maten under 2 veckor så vikten kan ligga på vad som, bara det inte är över 65, då känns det tungt. Men nu gäller det bara att se framåt och vara glad för varenda hekto som åker av innan klänningen ska på! Så är det bara.
Kramar2 mars, 2007 at 20:04 #886883Anonym anvandareMemberGrattis till PB! Jag vill också köra på nu! Såg att du hade slappat me maten, nån speciell anledning? Nått ditt mål eller så? Skönt att inte behöva känna nån press längre då iallafall!
Ha en bra kväll! :pop:2 mars, 2007 at 20:17 #886884Anonym anvandareMembermariia wrote:Grattis till PB! Jag vill också köra på nu! Såg att du hade slappat me maten, nån speciell anledning? Nått ditt mål eller så? Skönt att inte behöva känna nån press längre då iallafall!
Ha en bra kväll! :pop:Hm jag kollade in mitt veckointag för en stund sedan och det verkar inte som att jag har kommit så mkt utanför schemat trots allt. Nej det finns ingen anledning till att jag slappat med maten, tänker inte på vad jag äter när jag pluggar bara och blir såå sugen på t.ex frukt osv. Dumt. Men skärper jag mig så ska det går! Jag har 6 kg kvar så det måste gå, punkt slut
kramar2 mars, 2007 at 22:26 #886885Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Hm jag kollade in mitt veckointag för en stund sedan och det verkar inte som att jag har kommit så mkt utanför schemat trots allt. Nej det finns ingen anledning till att jag slappat med maten, tänker inte på vad jag äter när jag pluggar bara och blir såå sugen på t.ex frukt osv. Dumt. Men skärper jag mig så ska det går! Jag har 6 kg kvar så det måste gå, punkt slut
kramarOk, oj är du så strikt så du inte ens får ta en frukt? Stackars dig!!
Jag tror du lyckas med de där 6 kilona jag!! Heja heja!!2 mars, 2007 at 22:38 #886886Anonym anvandareMembermariia wrote:Ok, oj är du så strikt så du inte ens får ta en frukt? Stackars dig!!
Jag tror du lyckas med de där 6 kilona jag!! Heja heja!!Joo det är väl klart att jag får, men en, två eller tre extra frukter varje dag ger till slut utslag och det är så j*vla onödigt! O andra sidan får jag skylla mig själv eftersom jag läser den jobbigaste kursen under dessa tre åren just nu.
Tack tjejen3 mars, 2007 at 12:54 #886887Anonym anvandareMemberVeckorapportering 3/2[/b]
Vikt 64,4
midja 73
stuss 98
lår 57Styrkepass 3 st
Konditionspass/cardio 5 st
Promenader 5 stBryr mig inte om att jämföra med tidigare veckor då detta känns totalt irrelevant. Förra veckan åt jag ju hur och vad jag ville så dörfär är jag faktiskt ganska nöjd med att vågen inte visade mer än vad den gjorde. Men nu gäller det att ta i med hårdhandskarna så det verkligen händer något här, inte så många veckor kvar och jag ska nå mitt mål till sommarn!
Spinning + promenader[/b]
GICK!! Ner till träningen idag och hem, det är första gången sen förra våren. Kände att jag hade tiden idag, man måste iaf räkna att 3 timmar går bort jämfört med 1,5 när jag tar bilen. Sen vart det 55 min spinning 2 på det så nu känner man sig som en trött men ny människa. Det var dock lite ironiskt för mitt under passet kände jag att min mensvärk började komma tillbaka och som tur var hade jag med mig väskan eftersom jag glömt hänglåset hemma. Bara att hoppa av cykeln, in med en tablett i munnen och spinna vidare haha.. Sen var det en annan rolig sak också, killen som satt bredvid mig. Alltså jag vet inte vad han gjort med huvudet (ansikte och hårbotten), typ smörjt in det med något som lös neonfärgat i UV ljus.. Mkt möjligt att det var absolut torr eller så för han hade på händerna och armarna också.. Men haha jisses va det såg roligt ut när han bara lös upp som en lyktstolpe i mörkret. Det som nästna var roligare var att han i slutet av passet typ slutade lysa, haha men då lös det på golvet istället eftersom han hade svettats så mkt.. HAHA HUMOR!
Imorgon ska benen köttas riktigt rejält, ska prova att lägga på lite vikter och se vad knäna säger.Kram på er
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.