Charlottes träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Charlottes träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 619 total)
  • Author
    Charlotte_ wrote:
    Killen som satt bredvid mig. Alltså jag vet inte vad han gjort med huvudet (ansikte och hårbotten), typ smörjt in det med något som lös neonfärgat i UV ljus.. Mkt möjligt att det var absolut torr eller så för han hade på händerna och armarna också.. Men haha jisses va det såg roligt ut när han bara lös upp som en lyktstolpe i mörkret. Det som nästna var roligare var att han i slutet av passet typ slutade lysa, haha men då lös det på golvet istället eftersom han hade svettats så mkt.. HAHA HUMOR! :D

Haha,varför händer inget sånt på vårat gym :D Liiite roligt var det då vi kom till gymmet och drog våra kort i..kortgrejen, då sa tjejen som jobbar där ”sååå det är du som är heidi *pekar på filip*..och du som är filip *pekar på mig*” Det tog ett tag innan vi förstod vad hon menade, vi hade varandras kort. Vi kände oss lagom dumma :D

Satan som du kör på nu förresten! Bra jobbat :up:

Heidi K wrote:
    Haha,varför händer inget sånt på vårat gym :D Liiite roligt var det då vi kom till gymmet och drog våra kort i..kortgrejen, då sa tjejen som jobbar där ”sååå det är du som är heidi *pekar på filip*..och du som är filip *pekar på mig*” Det tog ett tag innan vi förstod vad hon menade, vi hade varandras kort. Vi kände oss lagom dumma :D

Satan som du kör på nu förresten! Bra jobbat :up:

Haha det är inte vanligt förekommande hos oss det vill jag lova, men det är ju alltid kul när det händer något utöver det vanliga! Verkar bra att byta kort.
    mjo jag börjar komma igång känns det som men ändå verkar varken vågen eller centimeterna flytta på sig, men som sagt har ju slappat i 2 veckor så det är inte så konstigt.
    Nu verkar Micke vilja öka mina promenader och cardio så det är bara att köra på! Vila gör vi i graven, right? ;)

Charlotte_ wrote:
    Haha det är inte vanligt förekommande hos oss det vill jag lova, men det är ju alltid kul när det händer något utöver det vanliga! Verkar bra att byta kort.
    mjo jag börjar komma igång känns det som men ändå verkar varken vågen eller centimeterna flytta på sig, men som sagt har ju slappat i 2 veckor så det är inte så konstigt.
    Nu verkar Micke vilja öka mina promenader och cardio så det är bara att köra på! Vila gör vi i graven, right? ;)

:up: Ja ,du verkar vara rejält taggad nu och på G mer än vanligt tycker jag!Dom där 6 kilona fixar du lätt bruden,inga problem!
    Bra sagt av Micke:up: Bara att köra på hårt nu!(ja vet hur det är när min coach är på mig,hehe.Men jag tycker det är kul när han plötsligt bara ändrar så där,nya utmaningar alltid kul)Som du sa,vila det gör vi i graven!Kom igen nu,med din motivation fixar du det här,inga problems!!Kör hårt lycka till!Kram//s*

SUSAN wrote:
    :up: Ja ,du verkar vara rejält taggad nu och på G mer än vanligt tycker jag!Dom där 6 kilona fixar du lätt bruden,inga problem!
    Bra sagt av Micke:up: Bara att köra på hårt nu!(ja vet hur det är när min coach är på mig,hehe.Men jag tycker det är kul när han plötsligt bara ändrar så där,nya utmaningar alltid kul)Som du sa,vila det gör vi i graven!Kom igen nu,med din motivation fixar du det här,inga problems!!Kör hårt lycka till!Kram//s*

Verkar dumt att inte vara taggad när allt e så bra i övrigt, inget går ju bättre av allt man grolla ner sig! Micke är faktiskt jätteduktig, jag får all hjälp jag någonsinn bett om och lite mer!

Nu ska benen köttas så det skriker om det, ok det är spinning imon.. Men det är ju 26 timmar till :D Dem hinner vila sig ;)
    Kram

Söndag 4/3 benträning[/b]
    Vilade från morgonpromenade idag och bara sov. Framöver blir det ändring, Micke har ordinerat längre cardio så det får bli runt en timme på morgonen och sen ska jag försöka göra cardion efter styrka lite längre då jag hinner!
    Benpasset idag var ett av dem bästa passen på länge tror jag :D

Hacklift
    Utan vikt 1 x 15 1 x 10
    + 20 kg 2 x 8 PB (+10 kg jämfört med förra gången)

Liggande lårcurl
    30 kg 1 x 10
    50 kg 2 x 8 PB (+4,5 kg)

Sitt. vadpress
    30 kg 1 x 15
    40 kg 2 x 12 PB (+5 kg)

Knäböj i Smith
    bara stången 1 x 10
    + 20 kg 2 x 8 PB (+10 kg)

Utfall i smith
    bara stången 1 x 10
    + 12,5 kg 2 x 6 PB (+2,5 kg)

+ 12 min cardio
    4 min 8 km/h
    4 min 9 km/h (+0,5 km/h)
    4 min 10 km/h

Efter cardion var jag bara sååå slut, vilket jag iof är nu också.Det ska bli trevligt att kliva ur sängen imon och se o man orkar röra sig :D

Kram på er

Grymt med PB’s i alla övningar, avundsjuk :(
    Jobba på nu så ska du se att det blir kanon, och upp med lite bilder ;)

Kram

Martin. wrote:

Kram

Men jag har ju inte tränat så länge så det är därför som det blir lite PB då och då. Bilder är påväg!

Martin. wrote:

Kram

Men jag har ju inte tränat så länge så det är därför som det blir lite PB då och då. Bilder är påväg!
    kram

Inte så mkt att visa och inte direkt någon förändring menmen, det kommer väl sinom tid!

Nu ska jag sussa, natti på er

Martin. wrote:

Kram

Inte så svårt att slå lite PB nu i början, jag har ju inte tränat så länge.. Du har ju tränat massa år.
    Det var precis min tanke att lägga upp bilder, blev ju inspirerad av herrn själv *host host* ;)

Robert Svensson wrote:
    Här ligger du inte på latsidan iallafall. Bra resultat än så länge. Kör håårt tösen

Verkar dumt att lata sig när man kan träna och leva fullt ut! :D

Robert Svensson wrote:
    Här ligger du inte på latsidan iallafall. Bra resultat än så länge. Kör håårt tösen :)

Håller med här :up:
    Bra jobbat på benpasset idag!
    grattis till dina PB.N!!
    Hoppas dina ben pallar med spinningen imorgon:P
    Lycka till,kör hårt!Kram//s*

ser bra ut tjejen, bara fortsätta som du göra:up:

Morrn gumman..

Trevligt benpass:emo-thumb
    Känns som dina ben är sköna nu..
    Hoppas du haft en trevlig helg.

KRAM

SUSAN wrote:
    Håller med här :up:
    Bra jobbat på benpasset idag!
    grattis till dina PB.N!!
    Hoppas dina ben pallar med spinningen imorgon:P
    Lycka till,kör hårt!Kram//s*

Alltså det känns ingenting i benen idag, sjukt besviken :( Tack! Kram

isabella wrote:
    ser bra ut tjejen, bara fortsätta som du göra

I will :D

IQA wrote:
    Morrn gumman..

Trevligt benpass
    Känns som dina ben är sköna nu..
    Hoppas du haft en trevlig helg.

KRAM

Mina är ben är mkt sköna, ingen träningsvärk alls
    Min helg har varit mkt bra, hoppas att din med varit bra, kramar

Måndag 5/3[/b]

Imorse blev det 55 min promenad, sträckan har jag typ ingen aning om 5,5 km kanske.. Får bättra på längde imorgon, jag var hemma redan efter 45 min så sen fick jag gå här utanför fram och tillbaka några gånger. Grannarna tycker nog att jag är konstig! Nu har jag precis kommit hem från ett överkroppspass, mkt skönt! Ikväll blir det medelspinning med Ewa, ahh *längtar* Men tills dess är det plugg.

Drag uppifrån i maskin
    20 kg 1 x 8
    40 kg 1 x 6
    42,5 kg 1 x 6

Bröstpress i CC
    15/sida kg 1 x 8
    25/sida kg 2 x 6

Bicepscurl
    6 kg 1 x 6
    10 kg 2 x 8

Tricepsextensions med EZ-stång
    stång + 10 kg 2 x 8

Baksida axlar i CC
    10 kg 2 x 6

Stångrodd
    stången 1 x 10
    stång + 10 kg 1 x 8
    stång + 20 kg 2 x 6

Flyes med hantlar på lutande bänk
    6 kg 1 x 8
    9 kg 2 x 6

Bicepscurl med EZ stång
    stång + 10 kg 2 x 12
    Pumpade ur riktigt här, såå skönt!

Pushdown med rep i CC
    20 kg 1 x 6
    30 kg 1 x 6
    25 kg 1 x 6

Hantellyft åt sidan med vinklad arm
    8 kg 2 x 6

Därefter blev det lite mage och sedan 16 min cardio på CT, nu längtar jag till ikväll, kram på er :)

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 619 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.