Charlottes träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Charlottes träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 619 total)
  • Author

Jag är jätteglad, men än kan man inte vara nöjd.. 6 km kvar! Bara att kämpa och kämpa. Precis som du gör dag och dag in! Du ger mig inspiration

😮 Tack snälla du vännen!Jag blev jätte glad när du skrev såååå!!!Det ger mig sååå mycket mer styrka/energi ska du veta!
    Och du vännen,det här fixar du lätt,2 mån kvar,inga problem!Bara att köra på!
    Bra pass du hade igår!:up:
    Ha det sååå skönt på din morgonpromenad idag!Jag ska sj ut nu på min promenad!Ska bli såååå skönt!
    DET HÄR FIXAR DU LÄTT TJEJEN!KÖR BARA PÅ NU!KRAM//s*[/b]

SUSAN wrote:
    ”Jag är jätteglad, men än kan man inte vara nöjd.. 6 kg kvar! Bara att kämpa och kämpa. Precis som du gör dag ut och dag in! Du ger mig inspiration”

😮 Tack snälla du vännen!Jag blev jätte glad när du skrev såååå!!!Det ger mig sååå mycket mer styrka/energi ska du veta!
    Och du vännen,det här fixar du lätt,2 mån kvar,inga problem!Bara att köra på!
    Bra pass du hade igår!:up:
    Ha det sååå skönt på din morgonpromenad idag!Jag ska sj ut nu på min promenad!Ska bli såååå skönt!

Det är så sant som det är sagt, du inspirerar mig. Det är det många som gör men vissa etsar sig fast lite extra och det finns många som man kan lyssna på men man väljer med omsorg vilka man verkligen lyssnar och tar åt sig av!
    Kram :)

Tisdag 13/3 Ändrade planer[/b]

Vaknade 5:45 och var tröttare än tröttast. Efter lite övervägande med mig själv kom jag fram till att det bästa var att vila helt idag och köra morgonpromenad de andra dagarna eftersom jag börjar sent de andra dagarna i skolan. Så, så fick det bli och jäklar va jag sov sen ;)

Ha en bra dag gott folk! Själv ska jag nöta föreläsningsstolen till kl 17!

Fy tusan, när jag är här inne och läser så blir jag så sjukt peppad på att gå ut i solen och utnyttja det underbara vädret till en promenad eller liknande, eller en tur ner till gymmet. Men närå, inne vid datorn, plugga, skavsår på foten och värk i ryggen. fy faan. :(
    Men du inspirerar iallafall!

Charlotte_ wrote:
    . Så, så fick det bli och jäklar va jag sov sen ;)

Ha en bra dag gott folk! Själv ska jag nöta föreläsningsstolen till kl 17!

Haha,det är skönt att sova :|

Jag har väntat på msn[/b] :ph34r: :D

Marmeladova wrote:
    Fy tusan, när jag är här inne och läser så blir jag så sjukt peppad på att gå ut i solen och utnyttja det underbara vädret till en promenad eller liknande, eller en tur ner till gymmet. Men närå, inne vid datorn, plugga, skavsår på foten och värk i ryggen. fy faan.
    Men du inspirerar iallafall!

:) Va kul att höra, jag har ju journalen för min skull men självklart så vill jag ju motivera andra. och du motiverar ju själv med, även om du själv tycker att du mest ”sitter hemma och vilar”
    Men nu kör vi tjejen!

Heidi K wrote:
    Haha,det är skönt att sova

Jag har väntat på msn[/b] :ph34r: :D

Haha väntat på msn! Du e väl för söt.. Jag kom ju in sen iaf ;) Kram på dig

Fortsättning tisdag[/b]

Vi fick sluta lite tidigare från skolan idag och när jag kom hem sken solen för allt vad den kunde rakt in i lägenheten. Satt här och bara mös en stund tills jag bestämde mig för att gå bort till ica och handla. Inte långt eller nått, 500 meter kanske. Men att bara gå för att man tycker det är helt unerbart, kisa lite med ögonen och bara vara, var en helt underbar känsla.
    Ibland blir träningen bara för mycket, ibland känns det som att jag är ute och går bara för att förbränna. Så är det ju inte egentligen, men ibland får man känslan av att varje aktivitet man gör är i förbränningssyfte. Ner i vikt ner i vikt. Blir som en slagdänga i huvudet som har laddats på repeat
    Den lilla, lilla promenaden idag fick mig att hejja till och bara vara. Den känslan skulle jag vilja dela med mig till alla som tränar, den är ni alla värda!

Ibland måste man helt enkelt öppna ögonen riktigt för att se vad man går miste om under en helt vanlig dag.

Nu ska jag sussa, en ny dag imorgon med nya förutsättningar och nya mål. Jag ska iaf ta vara på min dag. Du väljer vad Du ska göra!

Onsdag 14/3[/b]

Ansiktsbehandling efter tentan är bokad! Fy fan va skönt det ska bli!
    Morgonpromenaden är avslutad, underbart att inte behöva ha 5 tröjor, mössa, vantar och ändå gå och halvfrysa. Idag tog jag bara 3 tröjor och halsduk, mkt skönt! Får se om det blir en till innan dagen är slut, känner att jag behöver den avslappningen som det ger. Men jag måste ju läsa också, nu börjar det dra ihop sig på riktigt, bara 2 veckor kvar. Imorgon är det dessutom 3 veckor tills klänningen ska sys till! Huvva.

Kram på er

Charlotte_ wrote:
    Onsdag 14/3[/b]

Morgonpromenaden är avslutad, underbart att inte behöva ha 5 tröjor, mössa, vantar och ändå gå och halvfrysa. Idag tog jag bara 3 tröjor och halsduk, mkt skönt! Får se om det blir en till innan dagen är slut, känner att jag behöver den avslappningen som det ger. Men jag måste ju läsa också, nu börjar det dra ihop sig på riktigt, bara 2 veckor kvar. Imorgon är det dessutom 3 veckor tills klänningen ska sys till! Huvva.

Kram på er

Klänningen kommer säkert sitta toppenbra! :up:

Charlotte_ wrote:
    Onsdag 14/3[/b]

Kram på er

Shit så spännande du har :D Tentan kommer att gå bra och klänningen kommer att sitta perfekt. Hoppas allt flyter på! Kram

Vi får hoppas det tjejer, själv är jag orolig.

Blev ingen extra promenad i eftermiddag då det strax efter lunch började blåsa typ storm, trodde huset skulle ramla ihop ett tag. Imorgon blir det spinning eller styrka har inte bestämt mig riktigt än.. Känns som att jag borde bränna lite, menmen

Nu e det greys wohoo, veckans höjdounkt!

Torsdag 15/3[/b]

Morgonpromenaden är avklarad för denna dagen! Känns nästan, men bara nästan, lite trist. Börjar gilla det riktigt rejält. Sen ska jag gå till och från skolan idag också hade jag tänkt, det är typ 1 år sedan. Tror det kan vara 2,5 km eller så
    Ikväll blir det lite styrketräning, hade dock tänkt köra lite färre muskelgrupper så det går snabbare, mkt möjligt att det bara blir axlar… Sen blir det spinning 2 puls efter det!

Fortsättning torsdag [/b]

Då var denna dagen också till ända. Gick som sagt till och från skolan vilket var väldigt skönt, kände inte mig så trött som jag var senast jag gick dit och hem senast heller. Men det var som sagt längesedan.
    Sen ikväll var det pulsspinning, aningens annorlunda pass men det gick super ädnå. Fick bra feedback på pulsen med, instruktören sa iaf att man hade bra kondition om man kan sänka sin puls snabbt och min sjönk som en sten :P

Nu ska jag äta och fortsätta se ”du är vad du äter”

Charlotte, du har tagit min avartarbild. Varför detta?

Vad bra du är!! Jg skulle få massa minus på min kondis jag, haha… :D

Jobbigt att gå hem från skolan när man bor där du bor…

Kram och trevlig kväll!

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 619 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.