Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Charlottes träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 mars, 2007 at 22:15 #886948Anonym anvandareMemberpaddanboy wrote:Charlotte, du har tagit min avartarbild. Varför detta?
Du menar det snygga tomma området du har under ditt namn?
16 mars, 2007 at 06:20 #886949Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Onsdag 14/3[/b]Ansiktsbehandling efter tentan är bokad! Fy fan va skönt det ska bli!
Morgonpromenaden är avslutad, underbart att inte behöva ha 5 tröjor, mössa, vantar och ändå gå och halvfrysa. Idag tog jag bara 3 tröjor och halsduk, mkt skönt! Får se om det blir en till innan dagen är slut, känner att jag behöver den avslappningen som det ger. Men jag måste ju läsa också, nu börjar det dra ihop sig på riktigt, bara 2 veckor kvar. Imorgon är det dessutom 3 veckor tills klänningen ska sys till! Huvva.Kram på er
Mmm,låter såååå undebart!!Jag med skulle behöva lite behandling nu känner jag!Känner mig lite sliten:D
Mmm,visst är det underbart att inte behöva gå med alla extra kilon/kläder nu,sååååååå härligt!
Kläningen kommer sitta såååå bra och tentan kommer att gå bra!Jag känner det på mig!
Försök att klämma in lite vila så du hinner med din läsning också!
Det kommer bli riktigt bra det här!!Kör hårt nu!!Kram//s*16 mars, 2007 at 16:12 #886950Anonym anvandareMemberLyckans dag [/b]
Wohoooo, jag klarade duggan!! Med bravur dessutom Inte för att det egentligen spelar någon roll, en dugga är ju liksom inte en tenta. Men de där 10 poängen är riktigt jävla skönt att gå extra.. ÅHHH! Va glad jag är!!!!!
Nu till träningen, detta är ju trots allt en träningsjournal
Imorse var det som vanligt morgonpromenad i 60 min. Nu efter skolan har jag styrketränat, kom på imorse att jag måste haft en släng av alzheimers light igår när jag skrev för jag tränade ju axlar innan spinningen. Knasbollen Charlotte. I vilket fall som så är inte det så mkt att skriva in, gjorde massa axelövningar men inget utöver det vanliga. Dagens pass kan jag dock skriva uppT-bar rodd
10 kg 1 x 10
20 kg 1 x 8
30 kg 1 x 8
35 kg 1 x 8
40 kg 2 x 6Hantelpressar
7 kg 1 x 10
12,5 kg 1 x 8, 1 x 6Pushdown i CC
30 kg 1 x 8
40 kg 2 x 6Bicepscurl med hantel (hand rakt fram)
7 kg 1 x 8
10 kg 2 x 8
Tror minsann att det kan vara en lite repsökning, totalslut i biceps blev jag iafBänkpress
Bara stången 2 x 15Neg. chins
Platta 16 3 x 4Dips
Platta 12 2 x 6
Platta 13 1 x 6Bicepscurl i maskin
Platta 7 2 x 6
Fick nog aldrig till det riktigt i den här maskinen, menmenSen avslutade jag med jogging..Och hör nu här.. 9km/h i 15 min!!!! Wohoo, nytt rekord över alles! Vart nära på att stupa de första minuterna eftersom det gjorde väldigt ont i benhinnorna men det lättade, sen tänkte jag sluta vid 12 min men vips hade det gått 13 och sen var det ju bara att mala på. Sjukt nöjd är jag iaf Detta är verkligen en förbättring, springa har aldrig varit min grejj men det är alltid något jag har sett som mål typ. Innan sommar är slut ska jag orka springa i 30 min!
Nu ska jag ordna lite mat och sen är det tillbaka till studierna, kram på er!!
16 mars, 2007 at 16:22 #886951Anonym anvandareMemberpaddanboy wrote:Charlotte, du har tagit min avartarbild. Varför detta?Vad jag ser har du inte ens nån avatar…? I övrigt så vet jag inte direkt om det står att du har patent på den någonstans och vad är det som säger att jag inte har ändrat på den? Jag bara undrar…..
Marmeladova wrote:Vad bra du är!! Jag skulle få massa minus på min kondis jag, haha…Jobbigt att gå hem från skolan när man bor där du bor…
Kram och trevlig kväll!
haha bra o bra Men jag har nog alltid haft lätt för att få ner pulsen snabbt och spinning är verkligen min grejj, såå kul!! Du får komma hit snart så kan vi ah följe upp för den tradiga backen
Andreas Guiance wrote:Du menar det snygga tomma området du har under ditt namn?Ungefär så jaa
SUSAN wrote:Mmm,låter såååå undebart!!Jag med skulle behöva lite behandling nu känner jag!Känner mig lite sliten:D
Mmm,visst är det underbart att inte behöva gå med alla extra kilon/kläder nu,sååååååå härligt!
Kläningen kommer sitta såååå bra och tentan kommer att gå bra!Jag känner det på mig!
Försök att klämma in lite vila så du hinner med din läsning också!
Det kommer bli riktigt bra det här!!Kör hårt nu!!Kram//s*Inte konstigt att du är sliten, stackars.. Men nu e det ju dags att räkna ner dagar.. hmm jag tycker jag vilar hela tiden, denna veckan har jag ju knappt styrketränat vilket känns mindre bra. Men mjo nu i 2 veckor till måste jag prioritera läsningen verkligen, har inte orkat ta tag i det så nu är det stress!!
Kram på dig16 mars, 2007 at 16:27 #886952Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Vad jag ser har du inte ens nån avatar…? I övrigt så vet jag inte direkt om det står att du har patent på den någonstans och vad är det som säger att jag inte har ändrat på den? Jag bara undrar…..Kolla hans nicname så blir det nog skämtet mer tydligt
16 mars, 2007 at 16:50 #886953Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Lyckans dag [/b]Wohoooo, jag klarade duggan!! Med bravur dessutom.
Imorse var det som vanligt morgonpromenad i 60 min.
Sen avslutade jag med jogging..Och hör nu här.. 9km/h i 15 min!!!! Wohoo, nytt rekord över alles! Innan sommar är slut ska jag orka springa i 30 min!
Grattis till den klarade duggan! Jäklar så skönt, bra jobbat :up:
Du håller ju igång riktigt bra! Bra pass också. Kul att du har ett mål med joggandet, det blir ju lite roligare då. Jag har gjort samma sak, började med 5 min, sen efter några veckor var 30 minuter lätt! Kör hårt bryyden! :dance:
17 mars, 2007 at 08:59 #886954Anonym anvandareMemberLördag 17/3 vägning och mätning[/b]
Alla mått låg precis som förra veckan .. Lite trist men mja, så måste det ju vara ibalnd. Har ju enbart mig själv att skylla då maten har gått helt åt skogen i veckan. I tisdags åt jag knappt och sen onsd, torsd och fredag har jag bara ätit för mkt av dåliga saker. På något sätt så låser sig allt då jag är stressad rent psykiskt, när jag dessutom inte känner mig motiverad är det som att gå emot en vägg. :frust:
Men ny vecka och nya tag! jag gör ju detta för min egna skull och jag vill må bra under tiden.Såhär har jag tränat i veckan:
3 styrkepass + cardio 2 av gångerna
3 konditionspass
5 promenaderNu är det spinning
17 mars, 2007 at 09:00 #886955Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Grattis till den klarade duggan! Jäklar så skönt, bra jobbat :up:Du håller ju igång riktigt bra! Bra pass också. Kul att du har ett mål med joggandet, det blir ju lite roligare då. Jag har gjort samma sak, började med 5 min, sen efter några veckor var 30 minuter lätt! Kör hårt bryyden! :dance:
Tack Du e alltid så snäll o go, en riktig liten guldstjärna
Kram på dig17 mars, 2007 at 11:03 #886956Anonym anvandareMember*****GRATTIS*****[/b]
Bra jobbat på duggan tjejen!!!
Du kör på bra med din träning med ser jag!!
Du är jätte duktig!!Det kommer bli bra det här!!!
Hoppas du får en underbar helg!!!Sj har jag vila idag:P (pose`träna lite hemma bara)..Kram//s*17 mars, 2007 at 22:17 #886957Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Tack Du e alltid så snäll o go, en riktig liten guldstjärna
Kram på digNämen 😮 Jag är ärlig ju, du rockar bruden :buttrock:
17 mars, 2007 at 22:45 #886958Anonym anvandareMemberhej hej!! är allt bra? hoppas det iallafall!
hur längen är det kvar till bröllopet nu?
kramar17 mars, 2007 at 23:14 #886959Anonym anvandareMemberpaddanboy wrote:Charlotte, du har tagit min avartarbild. Varför detta?Du är fan den största fjanten på alla forum. Kan du inte bara försvinna?
Du ser ut att köra hårt, Charlotte. Alltid trevlig att se formen titta fram när våren börjar närma sig.
17 mars, 2007 at 23:27 #886960Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Nämen, Jag är ärlig ju, du rockar bruden :buttrock:mariia wrote:hej hej!! är allt bra? hoppas det iallafall!
hur längen är det kvar till bröllopet nu?
kramarMed mig är det bra ja, känns som att motivationen börjar komma tillbaka, nu e det bara att köra. Precis som med plugget. det är nästan 2 månader till bröllopet, klänningen ska dock på om mindre än 3 veckor.
Jacksatan wrote:Du är fan den största fjanten på alla forum. Kan du inte bara försvinna?Du ser ut att köra hårt, Charlotte. Alltid trevlig att se formen titta fram när våren börjar närma sig.
Haha tack vi får väl se om han lyssnar Vi får väl hoppas att formen kommer, än är det många kilon kvar.
18 mars, 2007 at 19:42 #886961Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Vad jag ser har du inte ens nån avatar…? I övrigt så vet jag inte direkt om det står att du har patent på den någonstans och vad är det som säger att jag inte har ändrat på den? Jag bara undrar…..Jag är inte aktiv här, men du har uppenbarligen tagit den från ett annat känt forum där jag har bilden. Annars kan du vänligen säga hur du fått tag på den?
Jag ser att bilden har pixelfel, vilket är ett tecken att den är omsparad.
Nej, jag har inget patent på bilden i fråga men det är inte sakfrågan.18 mars, 2007 at 19:44 #886962Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Du är fan den största fjanten på alla forum. Kan du inte bara försvinna?Lugna hjärtat nu Jacksatan, nu ska vi inte va sådana.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.