Charlottes träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Charlottes träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 619 total)
  • Author

paddanboy, va äre för fel på dig?

Hallå lever du lr??

Du pratar ju inte med mig mer :(

Får tjöta lite med mig imon, e ju kul ju :D

hade gött
    kram

paddanboy wrote:
    Jag är inte aktiv här, men du har uppenbarligen tagit den från ett annat känt forum där jag har bilden. Annars kan du vänligen säga hur du fått tag på den?

Jag ser att bilden har pixelfel, vilket är ett tecken att den är omsparad.
    Nej, jag har inget patent på bilden i fråga men det är inte sakfrågan.

googlade och hittade den, kan inte säga om det var padda, groda eller bara djur som var sökordet. Sluta nu vara så butter :pop:

Till er andra: kul att ni iaf är på min sida. TACK! Sen att man får sig en chock när man ser att folk faktiskt läser ens journal är en annan kul sak

Söndag 18/3[/b]

Var segare än en snigel idag och låg faktiskt kvar i sängen så det blev ingen promenad. Hade verkligen ingen lust och jag är lite rädd för att jag ska tröttna om jag gör saker jag absolut inte vill :/ Har haft dåligt samvete hela dagen iaf. Det lyckades dessutom komma 3 dm nysnö i förmiddags så det ska ju bara bli sååå kul att ta morgonpromenader i veckan *muttrar* rykten säger också att det ska var aplus på dagarna och minus på nätterna = tokhalka för lilla Charlotte. Jaja, allt kan inte vara så enkelt.
    Ikväll blidde det iaf ben

Uppvärmning i hackliften

Sitt. lårcurl i maskin
    20 kg 1 x 8
    30 kg 1 x 6
    35 kg 2 x 6

Knäböj med fri stång
    Bara stången 1 x 10
    + 5 kg 1 x 10
    + 10 kg 2 x 10
    Skulle nog kunna vara ett litet pb med tanke på att det var med fri stång och bara mkt djupare än när jag kör i smith.

Utfall i smith
    Bara stången 2 x 10

Sittande vadpress
    30 kg 2 x 12

Benpress
    50 kg 1 x 12
    100 kg 2 x 6
    Skönt

Vader i benpressen
    100 kg 2 x 10

Sen var tanken att jag skulle sprungit i 15 min jag fick tokigt ont i benhinnorna efter bara någon minut så efter 6 min avbröt jag.
    Tokigt dålig dag detta :frust:

Charlotte_ wrote:
    Söndag 18/3[/b]

Var segare än en snigel idag och låg faktiskt kvar i sängen så det blev ingen promenad. Hade verkligen ingen lust och jag är lite rädd för att jag ska tröttna om jag gör saker jag absolut inte vill :/ Har haft dåligt samvete hela dagen iaf. Ikväll blidde det iaf ben

Uppvärmning i hackliften

Sitt. lårcurl i maskin
    20 kg 1 x 8
    30 kg 1 x 6
    35 kg 2 x 6

Knäböj med fri stång
    Bara stången 1 x 10
    + 5 kg 1 x 10
    + 10 kg 2 x 10
    Skulle nog kunna vara ett litet pb med tanke på att det var med fri stång och bara mkt djupare än när jag kör i smith.

Utfall i smith
    Bara stången 2 x 10

Sittande vadpress
    30 kg 2 x 12

Benpress
    50 kg 1 x 12
    100 kg 2 x 6
    Skönt

Vader i benpressen
    100 kg 2 x 10

Sen var tanken att jag skulle sprungit i 15 min jag fick tokigt ont i benhinnorna efter bara någon minut så efter 6 min avbröt jag.
    Tokigt dålig dag detta :frust:

Bra pass!! Bara att ta nya tag vettu! Bättre att lyssna på kroppen om du behöver sova/vila benhinnorna istället för att överanstränga dig. Så dåligt var det väl ändå inte? :up:
    Kramar

Charlotte_ wrote:
    Hade verkligen ingen lust och jag är lite rädd för att jag ska tröttna om jag gör saker jag absolut inte vill :/ Har haft dåligt samvete hela dagen iaf.

Känner igen mig i det. Just därför måste man använda sig av lite omvänd psykologi på sig själv. Jag brukar tänka ” jag måste inte göra något jag inte vill, så jag skiter i att göra dethär nu” Då helst plötsligt vill jag göra det! Call me stupid,men det fungerar :D

Lite bilder tagna tidigare idag, en muskellös rygg, en fettig mage, två stora lår och en än mindre obefintlig biceps! Hade tänkt ta lite bilder på onsdag när ja tränar med Maria igen.. Kram på er

:(

mariia wrote:
    Bra pass!! Bara att ta nya tag vettu! Bättre att lyssna på kroppen om du behöver sova/vila benhinnorna istället för att överanstränga dig. Så dåligt var det väl ändå inte? :up:
    Kramar

Mjo det känns som att kroppen faktiskt måste bestämma ibland, har varit sjukt motiverad hela veckan så. Men nu e det ny vecka och nya tag!
    Kram på dig tjejen :)

Heidi K wrote:
    Känner igen mig i det. Just därför måste man använda sig av lite omvänd psykologi på sig själv. Jag brukar tänka ” jag måste inte göra något jag inte vill, så jag skiter i att göra dethär nu” Då helst plötsligt vill jag göra det! Call me stupid,men det fungerar :D

Haha lite knas är du nog, men det borde nog funka. Tråkigt nog är här ju massa nysnö, yeeee va kul det ska bli att halka runt i det på mornarna da!!!

Kommer nog bli ett bra svep på de där låren om du fortsätter

Hittade en mindre trevlig före bild också som är tagen i början av 2006!

Du, jag tycker dina bilder ser skiiitbra ut :) Mycket muskler i de där benen!!

Robert Svensson wrote:
    Var glad över dina framsteg Charlotte! Inte dåligt av dig :up: :)

Håller med här fullständigt!Grymt bra jobbat av dig!
    Och du har ju några veckor kvar:up:
    Det kommer bli kanon bra det här!!
    Du har varit jätteduktig!
    Keep Upp The Good Work!Kram//S*[/b]
    Och du vännen,LYCKA till på provet imorgon!!

vilken förvandling:emo-thumb kul att du ändrat din livsstil, det här kommer bli RIKTIGT BRA :nod

jwallin wrote:
    paddanboy, va äre för fel på dig?

Stora fel.

Robert Svensson wrote:
    Enligt kolo.

Sysselsättning:
    Dagdrivare, drömmare, studerande

paddanboy:Är det din jävla bild som du har rätt till då? Du är säkert själv till den på hela internet.

Haha, det är ju er det är fel på, det är ju ni som uppförstorat det hela. Amatörer som försöker passa in, pinsamma jävlar.

Sektforum.

Och till charlotte: Bra utveckling! Se till att skaffa röd baddräkt till sommarn nu, och en ghettoblaster med the baywatch theme :nod

och för det tredje så bryr jag mig inte. Du har uppenbarligen hittat bilden själv, så använd den! Spara inte om bilden då det är JPG, det blir fel nämligen fel/fult, s.k.a pixelfel när man komprimerar flera gånger.

Sikken förändring! U go girl! :emo-thumb
    //sh0w

Viewing 15 posts - 346 through 360 (of 619 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.