Charlottes träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Charlottes träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 619 total)
  • Author
    Charlotte_ wrote:
    Lite bilder tagna tidigare idag, en muskellös rygg, en fettig mage, två stora lår och en än mindre obefintlig biceps! Hade tänkt ta lite bilder på onsdag när ja tränar med Maria igen.. Kram på er

Vad snackar du om?! Det är ju helt sjuka förändringar du gjort, var lite stolt nu bruden! :worship: Totalt utan muskler är du ju inte! Fortsätt kämpa bara. Kram

paddanboy wrote:
    Haha, det är ju er det är fel på, det är ju ni som uppförstorat det hela. Amatörer som försöker passa in, pinsamma jävlar.

Sektforum.

:D :D

Hej gumman. Skoj med bilder..

Hoppas du lyckas idag…

Ha en skön början på veckan..

Massa kramar :|

Måndag 19/3[/b]

Fick ett smärre sammanbrott när jag ställde mig på vågen imorse, 65 kg :( Ingen aning om vad jag gjort för fel men mja, så är det iaf. Bittert är bara förnamnet :frust:
    Morgonpromenad imorse iaf med halka, nysnö och minusgrader. Brrr. De där 6 km tog nästan 70 min, mindre bra men jag skyller litelite på vädret. Styrketräningen gick ok den med men vet ni vad. Idag orkade jag med dem där 15 minuterna utan större problem, nästan lite skönt :D

Latsdrag
    18 kg 1 x 10
    27 kg 1 x 8
    36 kg 1 x 8
    45 kg 2 x 6

Hantelpressar
    7,5 kg 1 x 10
    12,5 kg 1 x 10

Bicepscurl
    7,5 kg 1 x 10
    12,5 kg 2 x 5

Tricepsextensions
    12 kg 2 x 12
    Körde med låga vikter, med fler reps och grym kontakt. Ahh :)

Militärpress
    12 kg 2 x 12

Chins
    Platta 13 2 x 6
    Platta 10 1 x 10

Triceps i maskin
    10 kg 1 x 8
    15 kg 1 x 8
    20 kg 2 x 6

Bicepscurl med EZ-stång
    stång + 10 kg 1 x 8
    stång + 15 kg 1 x 6 1 x 5 PB

Bröstpress i CC
    15 kg 1 x 8
    25 kg 2 x 6

Hantellyft frammåt
    4 kg 1 x 10
    6 kg 2 x 6

Sen vart det som sagt 15 min jogging på bandet 9 km/h
    Ikväll blir det spinning, ska bli skönt!

Tack allihopa för era fina ord, det värmer verkligen nu när stressen kryper upp och vågen står totalstilla! Tack :)

Du, om vågen står stilla så är ju det för att du fått muskler ju, så det är väl ingen fara? Så som du tränar, du är typ hälsan själv!!

Skoj att det har varit catfight i din journal, om din avatar, sånt har alltid lite underhållningsvärde ;)

KRAM!!

Marmeladova wrote:
    Du, om vågen står stilla så är ju det för att du fått muskler ju, så det är väl ingen fara? Så som du tränar, du är typ hälsan själv!!

Skoj att det har varit catfight i din journal, om din avatar, sånt har alltid lite underhållningsvärde ;)

KRAM!!

Fast nu lyckades ju vikten peka uppåt, å inte så lite heller :( 1,5 kg!! Haha hälsan själv, ja det skulle ju vara det. Konstigt att jag blivit/är såhär fet då.. :/
    Kram på dig

Gött pass, härligt när man får göra PB nånstans, höjer liksom passet :D
    Vikten ska du inte oroa dig för titta i speglen istället där ser du resultaten!

Bara att kämpa på, kommer ju bli skit snygg still sommaren :emo-thumb

Kram

Jag hoppas att alla gillar min nya avatar, jag känner mig lite grön och fyrkantig då och då så den passar nog mig bra.
    Laddar inför spinningen nu, ska bli kul om bara träningsvärken i benen kunde släppa. Jaja, det släpper väl sen när benen kommer igång!

Den här tycker jag mer om… :up:

[img=http://img122.imageshack.us/img122/1734/rabbitii3.gif]ta den

Var det inte någon som yttrade sig om att tjejer inte tar i och inte vågar svettas på gymmet? Här har ni mitt svar iaf :emo-thumb

Schyssta fläckar!! Så ska det se ut :)

Jag gillar din nya avatar!!

Charlotte_ wrote:
    Var det inte någon som yttrade sig om att tjejer inte tar i och inte vågar svettas på gymmet? Här har ni mitt svar iaf :emo-thumb

Men du!Det gills inte om man råkar missfärga kläderna i tvätten:| hehe,, kämpa på nu:emo-thumb
    Sleep well

Charlotte_ wrote:

Härligt! :up:
    Svettas ska man göra, du skulle se mig där kan man snacka blöt, t o m så att folk måste påpeka det :|
    Bra att du kämpar på, forsätt me det.
    Kör hårt!

Vilken smal midja du har fått!! Du kommer ju garanterat att få på dig den där klänningen ju!!! :emo-thumb
    Kör hårt!
    Kramar

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 619 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.