Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Charlottes träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 mars, 2007 at 21:54 #886993Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Schyssta fläckar!! Så ska det se ut
Jag gillar din nya avatar!!
Hehe, lite måste man ju ta i! Tack
013 wrote:Men du!Det gills inte om man råkar missfärga kläderna i tvätten hehe,, kämpa på nu
Sleep wellHaha, om det vore så väl.. Jag ska fortsätta kämpa på, du med hoppas jag!
Pälle wrote:Härligt!
Svettas ska man göra, du skulle se mig där kan man snacka blöt, t o m så att folk måste påpeka det
Bra att du kämpar på, forsätt me det.
Kör hårt!Svettas man så vet man ju att man tagit i lite iaf, skönt Haha illa när folk ställer sig o påpekar det, dem flesta flyttar sig när jag kommer med mitt svett. Antar att jag luktar illa och ser ofräsch ut..
mariia wrote:Vilken smal midja du har fått!! Du kommer ju garanterat att få på dig den där klänningen ju!!!
Kör hårt!
KramarVi får väl hoppas det, hade önskat att det skulle släppt lite mer på benen och på höfterna menmen. Brösten o magen får ta allt. Kramar
20 mars, 2007 at 06:09 #886994Anonym anvandareMembermariia wrote:Vilken smal midja du har fått!! Du kommer ju garanterat att få på dig den där klänningen ju!!! :emo-thumb
Kör hårt!
Kramar:up::up: :up:
Ta åt dig nu vännen!Du har varit jätteduktig och kämpat!!
Inte långt kvar nu,hehe!!!
Jag gillar också din avatar!Hehe!
Syns på tröjan att du sliter*ler**
Kör På Nu,Du Är Grymt Duktig!!Kram//s*[/b]20 mars, 2007 at 08:15 #886995Anonym anvandareMemberSUSAN wrote::up::up: :up:
Ta åt dig nu vännen!Du har varit jätteduktig och kämpat!!
Inte långt kvar nu,hehe!!!
Jag gillar också din avatar!Hehe!
Syns på tröjan att du sliter*ler**
Kör På Nu,Du Är Grymt Duktig!!Kram//s*[/b]Nee nu e det verkligen inte långt kvar!! Känns som sagt både bra och dåligt, men det är klart att jag tar åt mig både av komplimanger och andra kommenterare Alltid kul att höra!
Din avatar är sjukt snygg, riktigt bra mage har du. Kram på dig20 mars, 2007 at 08:21 #886996Anonym anvandareMemberTisdag 20/3[/b]
Fan va skönt att det praktiska provet är avklarat, alla mina kompisar har det idag och två av dem ringde när jag var ute och traskade för att höra sig för om hur det skulle gå till osv. Skönt som sagt. Promenaden på 6 km är avklarad, tog väl 65 min idag om jag inte minns fel, med sol och ett antal minusgrader var det hur skönt som helst att komma ut.
Har pratat endel med Micke nu dem senaste dagarna och han har lagt fram ett förslag om att typ strypa intaget av kolhydrater, det hade varit kul att prova men sannolikheten att jag skulle klara tentan utan kolhydrater låter sjukt osannolikt. Mja vi får se, han ska skicka ett exempelschema senare idag.
Kram på er
20 mars, 2007 at 22:00 #886997Anonym anvandareMemberForts tisdag[/b]
Det blev en extra promenad i eftermiddags på 3,5 km och det tog väl ca 35 min. Imorgon blir det överkroppsträning och lite promenix, schemat denna veckan blir lite upp och ner..
21 mars, 2007 at 07:37 #886998Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Forts tisdag[/b]Det blev en extra promenad i eftermiddags på 3,5 km och det tog väl ca 35 min. Imorgon blir det överkroppsträning och lite promenix, schemat denna veckan blir lite upp och ner..
:up: Shit vad du är duktig!!!
Thats´My Girl,hehe……..
Skriv gärna ut ditt schema här när du får det!Skulle vara kul att se hur upplägget ser ut!!
Kör På…Du Gör Det As bra!!!Kram//s*[/b]21 mars, 2007 at 07:57 #886999Anonym anvandareMemberOnsdag 21/3[/b]
Somnade runt 2:30 inatt så när klockan ringde vid 6 så skakade jag bara på huvudet och vände mig om, sjukt trött. Så ingen morgonpromenix idag inte, det får räcka att jag går till och från skolan/träningen.
Mickes förslag var att jag skulle sänka kolhydraterna till 20g/dygn. Han skulle som sagt skicka ett schema så snart som möjligt men jag är aningens skeptiskt då jag verkligen måste klara tentan och utan kolhydrater känns det som att det blir svårare än vad det redan är. Denna tentan är ju verkligen tokviktig, då omtentan ligger samma dag som bröllopet sen har vi bara en gång till på oss annars får man läsa om termin 3 och det känns väl mindre ball!
Jag tror att det är dumt att chansa… Kommentarer och förslag mottages mer än gärna.21 mars, 2007 at 08:17 #887000Anonym anvandareMember[http://www.ast-ss.se/html/page.asp?id=138]
Såg att du frågat vad det var för övning!Så här kommer en bild!!!
Jag gör sj den 1 g/veckan!!*mycket bra*Du kan göra den med eller utan vikter!!!Kram//s*:up:21 mars, 2007 at 14:36 #887001Anonym anvandareMemberJag tycker det låter vettigt att du tänker över detta med kolhydraterna, som sagt, det kan vara skönt att fixa tentan! Eller, om du inte fixar den så vore det trist om det beror på en för strikt diet.. eller? Men gör det som känns bäst och prioritera det som är viktigast!!
Kram!21 mars, 2007 at 19:41 #887002Anonym anvandareMemberOnsdag 21/3[/b]
Det blir fortsättning med samma kcal intag som innan, vikten får komma i andra hand nu under denna kursen, tråkigt men sant! Jag är inte sugen på att göra omtenta på bröllopsdagen! Ska försöka köra lite fler promenader om dagarna, jag är verkligen motiverad men ibland går det inte som jag vill riktigt 😮
Idag gick jag till skolan, från skolan till gymmet och sen från gymmet och hem. på gymmet blev det överkroppsträning utan Maria hon bangade, sa att hon var för trött efter 8 timmars plugg i skolan, jag kände ungefär detsamma.Sitt rodd
Ökning upp till 45 kg 2 x 6Hantelpressar
10 kg 2 x 10hammercurl
10 kg 2 x 6 PBPushdown i maskin
45 kg 2 x 6hantellyft åt sidan med vinklad arm
8 kg 2 x 8Rodd i maskin
30 kg 1 x 6
40 kg 2 x 6Bänkpress
bara stången 2 x 15Scottcurl med stång
+ 10 kg 1 x 6
+ 12,5 kg 2 x 6 PBKickbacks
5 kg 2 X 10Drag till hakan i maskin
5 plattor 1 x 6
6 plattor 2 x 6 PBMarklyft
Bara stången 1 x 8
+ 20 kg 2 x 8
Första gången på mkt länge men det kände helt ok, kommer dock köra med låga vikter tills jag känner mig säker.Det var det! Nu är det mat, plugg och greys anatomy!
Kram kram21 mars, 2007 at 19:47 #887003Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Det blir fortsättning med samma kcal intag som innan, vikten får komma i andra hand nu under denna kursen, tråkigt men sant! JÄh vafan, är ju korrekt prioriterat:)
22 mars, 2007 at 08:25 #887004Anonym anvandareMemberHej stumpan..
Försök tänka positivt. Man kan inte vara på toppp jämnt. Huvudsaken är att du vet att du gjort dit bästa så långt du orkar. Sen är vi inte mer än människor.
Kör på, ät dina kolhydratre & fixa kursen. :emo-thumbVi håller tummarna för dig vettu..
Kram Angelica
22 mars, 2007 at 08:37 #887005Anonym anvandareMemberBra tänkt!
DEt finns faktiskt viktigare saker än vikt och diet…
Starkt av dig att träna ändå efter 8h i skolan!!22 mars, 2007 at 09:00 #887006Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Äh vafan, är ju korrekt prioriterat:)Vi får väl hoppas det..
IQA wrote:Hej stumpan..Försök tänka positivt. Man kan inte vara på toppp jämnt. Huvudsaken är att du vet att du gjort dit bästa så långt du orkar. Sen är vi inte mer än människor.
Kör på, ät dina kolhydratre & fixa kursen. :emo-thumbVi håller tummarna för dig vettu..
Kram Angelica
Tack tjejen, det värmer jättemkt nu när jag är så sjukt nervös o allt. Går runt med en klump i magen hela tiden
Marmeladova wrote:Bra tänkt!
DEt finns faktiskt viktigare saker än vikt och diet…
Starkt av dig att träna ändå efter 8h i skolan!!Suck ja, hoppas bara att skolan går bra nu när jag satsar på den
22 mars, 2007 at 12:08 #887007Anonym anvandareMemberdu har gjort väldigt fina minskningar.. Klänningen kommer sitta som gjutet på dig! :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.