Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Charlottes träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 mars, 2007 at 07:03 #887023Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Vad duktig du är!! Och så skönt det lät med promenad runt sjön… Träna en söndagkväll är inte illa!!
Funderar på att åka hem veckan efter påsk, dvs från den 9/4 och framåt, är du där då så vore det roligt att ta ett pass/en promenad ihop!!
Kram
Det är ju inte så mkt folk på gymmet en sönda så det är fakiskt ganska skönt.. jag är själv ”hemma” under påsken men kommr upp här igen natten mellan tisd och onsd. Hur länge stannar du?
kramSUSAN wrote:Härligt tjejen!!!
Grattis till dina P.B.N!Bra jobbat!
[/b]
Din promenad lät sååååå mysig!En annan får gå i stads oråden,inga sjöar på långt håll:(
Kör på,du är jätte duktig!Kram//s*Promenaden var hur skön som helst Jag har som sagt börjat gilla promenader. Sjön är fin, det är litetraggit att gå där bara, går hellre nerom stan, men det är bra som komplement.
kram26 mars, 2007 at 07:06 #887024Anonym anvandareMemberVecka 13[/b]
Herre jisses, var tar tiden vägen? Jag trodde typ det va vecka 10 eller något 😮
Veckans träning består av att plugga ungefär, kanske åker till gymmet och kör nått pass men i övrigt blir det nog inte så mkt mer. Kommer ta det hela som det kommer istället och göra allt för att klara tentan. Jättetråkigt på ett vis men det funkar inte att sitta på skolan till sena kvällen, åka och träna och sedan hem och fortsätta plugga. Inte för mig iaf.
kram på er26 mars, 2007 at 08:01 #887025Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Det är ju inte så mkt folk på gymmet en sönda så det är fakiskt ganska skönt.. jag är själv ”hemma” under påsken men kommr upp här igen natten mellan tisd och onsd. Hur länge stannar du?
kramSer ut som om jag är uppe mellan 9-15 april, så det är ett tag! Kommer ta med mig plugget upp, och pojkvännen också, och då kan man ju stanna länge :p
Flyger du upp och ner? Det är ju så sjukt dyrt att resa…26 mars, 2007 at 11:43 #887026Anonym anvandareMemberHär var det ett tag sen man var.
Ser ju bra ut när du fortfarnade kan göra PB’s trotts lång diet, vad har du ohc Micke kommir fram till nu då?
Du kämpar kanon bra, det blir alltid segt på slutet, är ju inte långt kvar nu :up:
Kram
26 mars, 2007 at 12:14 #887027Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Vecka 13[/b]Herre jisses, var tar tiden vägen? Jag trodde typ det va vecka 10 eller något 😮
Veckans träning består av att plugga ungefär, kanske åker till gymmet och kör nått pass men i övrigt blir det nog inte så mkt mer. Kommer ta det hela som det kommer istället och göra allt för att klara tentan. Jättetråkigt på ett vis men det funkar inte att sitta på skolan till sena kvällen, åka och träna och sedan hem och fortsätta plugga. Inte för mig iaf.
kram på erSeena sejjen, nu är jag hemma från mumindalen . Det har hänt en hel del sen jag var här inne sist! Känns som om jag missat massor av forumlivet :nerd: Ses på msn så får du berätta lite. Kram
26 mars, 2007 at 15:54 #887028Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Ser ut som om jag är uppe mellan 9-15 april, så det är ett tag! Kommer ta med mig plugget upp, och pojkvännen också, och då kan man ju stanna länge
Flyger du upp och ner? Det är ju så sjukt dyrt att resa…Mjo det kostar endel men jag lyckades beställa biljetter när SJ hade det som billigaste så jag har för mig att det gick på 500 ToR.. Jag har tagit flyget en gång men nu kan man inte åka sundsvall-arlanda-kristianstad längre så det får bli tåg. Kul att ni stannar några dagar. Kan bli riktigt trevligt att köra ett pass eller två!
Martin. wrote:Här var det ett tag sen man var.Ser ju bra ut när du fortfarnade kan göra PB’s trotts lång diet, vad har du och Micke kommir fram till nu då?
Du kämpar kanon bra, det blir alltid segt på slutet, är ju inte långt kvar nu
Kram
Det är ju en bit, 5 kg är inte så lite. Men det ska gå! Jag och Micke har bestämt att jag ska äta som vanligt och att nu denna veckan så får jag träna som jag känner för eftersom jag har tenta. Sen får vi se hur resten av dieten ser ut. En sak är säker, jag ska äta som en svullen gris under påsken iaf
Heidi K wrote:Seena sejjen, nu är jag hemma från mumindalen . Det har hänt en hel del sen jag var här inne sist! Känns som om jag missat massor av forumlivet Ses på msn så får du berätta lite. KramHaha jag tycker inte det hänt så mkt menmen. Klart jag berättar allt för dig senare. Skönt att ha dig hemma i tryggt förvar igen! Kram
27 mars, 2007 at 17:35 #887029Anonym anvandareMemberNu ska jag åka och träna :yahoo: :dance: :buttrock:
27 mars, 2007 at 20:21 #887030Anonym anvandareMemberTisdag 27/3 Överkroppsträning[/b]
Ahhh, hur skönt som helst att bara rensa hjärnan och få jobba med musklerna en stund. Blev ingen cardio eftersom jag blev stressad när passet tog 70 min. Menmen, en annan dag kanske. Körde ett uppvärmningsset på alla övningar.
Rygg
Sitt. rodd 45 kg 2 x 6
Chins platta 13 2 x 6 Litet pb har bara klarat 1 x 4 på denna vikten tidigare
Latsdrag med v-handtag 40 kg 2 x 6
marklyft stång + 20 kg 2 x 6Bröst
I pecdec maskin (första gången) 5 plattor 2 x 6
Bänkpress i smith stång+2,5 kg 😮 2 x 6 Alltså denna stången e helt sjukt tung, hur kan man klara 2 x 15 med en fri stång men bara 2 x 6 med denna?Biceps
Hantelcurl med handen fram 10 kg 2 x 8
Curl med EZ-stång+ 12,5 kg 2 x 6Triceps
Tricepsextensions ex stång+10 kg 2 x 7
Sitt. pushdown 55 kg 2 x 6Axlar
hantellyft åt sidan 6 kg 2 x 6
Baksida axel i CC 10 kg 2 x 10
Lyft frammåt i CC 7 kg 2 x 6Det va allt.. Nu ska jag läsa, det va nog allt va träning ajag hinner med innan tentan på fredag. Menmen, skönt var det
27 mars, 2007 at 21:37 #887031Anonym anvandareMemberJättebra pass ju tjejen! Du är stark :bb:
27 mars, 2007 at 23:34 #887032Anonym anvandareMemberBra jobbat Charlotte! Stången i smithen väger 27.5 kg på ”vårt gym”, alltså 7.5 kg mer än den vanliga stången, så inte så konstigt att du tycker den är tyngre isåfall
Hoppas tenetan går bra, du gör ju inget annat än pluggar! Jag var på en arbetsintervju idag..får se hur det går! [/b]28 mars, 2007 at 06:23 #887033Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Bra jobbat Charlotte! Stången i smithen väger 27.5 kg på ”vårt gym”, alltså 7.5 kg mer än den vanliga stången, så inte så konstigt att du tycker den är tyngre isåfall
Hoppas tenetan går bra, du gör ju inget annat än pluggar! Jag var på en arbetsintervju idag..får se hur det går! [/b]Good Work,Tjejen!!
Du gör ett jätte bra jobb!Belöningen kommer ju sen när du står snygg där i din kläning*ler*
Hoppas verkligen tentan går bra:up: ..Tror du fixar den gallant!!Hmmm,jobbigt att plugga+ gå på diet samtidigt ju!!!!
Du är jätteduktig!!
Keep Upp The Good Work!!Ha en skön dag!!Kram//s*28 mars, 2007 at 10:09 #887034Anonym anvandareMemberMarmeladova – haha skulle ju vara det, ska bli skönt sen när man kan börja äta lite normalt igen och kunna ta i. Men visst, man frösker ju få ut all aggression som man sparat på sig under dagen med näsan i böckerna
Heidi – vi får väl hoppas att den väger så mkt, annars känner jag mig dum
Susan – Mm nu e det bara 1 vecka tills klänningen ska på *suckar* plugg+diet är inget jag någonsinn ska göra om, antagligen något av det dummaste jag någonsinn gjort.
Kram på er
28 mars, 2007 at 10:16 #887035Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:nu e det bara 1 vecka tills klänningen ska på *suckar* plugg+diet är inget jag någonsinn ska göra om, antagligen något av det dummaste jag någonsinn gjort.Äeh, blir det tight så är det klänningen som är för liten! Det finns ju ett ordspråk ”bla bla bla, bara dåliga kläder”
28 mars, 2007 at 11:24 #887036Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Äeh, blir det tight så är det klänningen som är för liten! Det finns ju ett ordspråk ”bla bla bla, bara dåliga kläder”Haha ja det skulle ju vara det
Usch detta är hemskt, självklart är man ju alltid nervös inför en tenta men nu är det mer än så. Har typ ont i hela kroppen, skakar, ont i huvudet och är allmänt helt borta. Hemskt äre
28 mars, 2007 at 15:36 #887037Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Sen får vi se hur resten av dieten ser ut. En sak är säker, jag ska äta som en svullen gris under påsken iafDet ska jag också :emo-thumb
Vilken kurs är det som är jobbig just nu? Lycka till med tentan! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.