Charlottes träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Charlottes träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 619 total)
  • Author
    Micke A wrote:
    Det ska jag också :emo-thumb
    Vilken kurs är det som är jobbig just nu? Lycka till med tentan!

Haha vad bra, då slipper jag känna mig ensam.
    Medicinsk vetenskap läser vi nu. Tack, det lär behövas.

Tjena bruden, missade dig på msn igår. Då Filip kom hem från jobbet så loggade han ut mig…Men han sa att du hade skrivit något :) Hoppas allt är bra med dig. Kramar!

Tentan är gjord. huvudet spränger, kroppen värker och allt känns bara dåligt. Jag gjorde mitt bästa iaf och kan inte göra mer, jag tror inte det räcker. Men jag hoppas. Imorgon blir det spinning och efter det är det andra bullar!
    Kram på er

Charlotte_ wrote:
    Tentan är gjord. huvudet spränger, kroppen värker och allt känns bara dåligt. Jag gjorde mitt bästa iaf och kan inte göra mer, jag tror inte det räcker. Men jag hoppas. Imorgon blir det spinning och efter det är det andra bullar!
    Kram på er

Skönt att tentan är check! Den gick säkert fint, annars tar du den nån annan gång :up:
    Kram! :friends:

Heidi K wrote:
    Tjena bruden, missade dig på msn igår. Då Filip kom hem från jobbet så loggade han ut mig…Men han sa att du hade skrivit något :) Hoppas allt är bra med dig. Kramar!

Jag skrev nog inge viktigt :) Det funkar, är totalt slut i kropp och hjärna..
    kram

Marmeladova wrote:
    Skönt att tentan är check! Den gick säkert fint, annars tar du den nån annan gång :up:

Orkar knappt tänka på det, men jag hade tänkt börja plugga på omtentan om en vecka ca.
    Kram på dig

Marmeladova wrote:

Skönt att du gjort tentan!Ja,man kan ju inte göra mer än sitt bästa,så är det ju!!Du göe ett jätte bra jobb som pluggar+går på diet samtidigt,inte lätt!Kör på nu det här fixar du:up: Kram//S*

Hej gumman..
    Jag vet precis hur det är att plugga och försöka hinna med allt man vill..
    du gör ett toppenjobb:)

Hoppas helgen blir skön så kör vi hårt på måndag igen.

10 veckor kvar till sommaren 8)

Massa kramar Angel

SUSAN wrote:
    Skönt att du gjort tentan!Ja,man kan ju inte göra mer än sitt bästa,så är det ju!!Du gör ett jätte bra jobb som pluggar+går på diet samtidigt,inte lätt!Kör på nu det här fixar du:up: Kram//S*

Precis vad jag tänkte skriva! Kramar

Tack tjejer :) som sagt jag har iaf gjort mitt bästa, nu kommer träningen, maten och viktnedgången i första hand igen. 10 veckor kvar till sommarn, massa kilon att ta bort!

Igår blev det spinning och promenad dit och hem, mkt skönt! Idag blir det styrketräning med det nya programmet *wohoo* Lägger in det senare idag, kram på er!

Opps jag höllt på att glömma det viktigaste, vågen stod på 63,2 igår :D

Charlotte_ wrote:
    Bra jobbat tjejen. Man kan inte hinna allt även om man vill det och det är sånnt man får ta. Du tar igen det efter tentan med ny energi :D Schysst att du pallar springa så länge, du skulle bott närmre så du hade kunnat piska på mig med :D
    Kramkramkram

Jag älskar att springa ute. Så underbart sätt att koppla bort allt. Musik i lurarna, skogen runt omkring & dunkandet av stegen mot marken ;)

Lite jobbigt bara när matchvikten är större än vanligt. *tungt* att springa då..

vi får väl se till att ses någon dag.

:|

Söndag 1/4[/b]

Blidde ett turbosnabbt biceps och ryggpass på gymmet idag efter en hård dag med baksmälla.

Latsdrag med brett grepp
    40 kg 2 x 10

Sitt rodd
    40 kg 2 x 10

Rodd i maskin
    20 kg/sida

Hantelcurl med hantlar
    10 kg 2 x 10

Curl i CC med rak stång
    25 kg 2 x 10

Curl i CC med rep
    20 kg 2 x 10

Det var alles, segt pass men mja. Man kan ju inte ligga på topp alltid..

Hmmm,baksmälla igår?Det lät inte bra
    Men vi får väll hoppas att du hade kul,och att baksmällan var värt det,Hehe!
    Grattis till viktresultatet![/b]Det kommer gå bra det här!Kör på nu bara!!!Kram//s*

Hej tjejen.
    Hur går det med allt?
    Ser ju att det blir resultat för allt ditt slit :emo-thumb

Måndag 2/4[/b]

Ni kommer knappt tro detta är sant men.. Kom precis från ansiktsbehandlingen och det sista hon sa innan jag gick var typ, du får absolut inte svettas eller ägna dig åt annan fysisk aktivitet under de närmsta 24 timmarna!! Jag ville ju spinna :/ Nu låter jag kanske jättefjantig men med tanke på vad hon har gjort med min hud så litar jag nog hellre på henne, 90 min hudslipning, polering, blåljusbehandling, porrengöring o fan vet alls. Jag är totalt jätteröd nu i ansiktet och man ser typ att det har blött på sina ställen.. Haha menmen, vi får väl hoppas att det blir fint sen.
    Imorse blev det iaf en promenad runt sjön på 3,5 km. Skönt.
    Suck va jag längtar efter att träna, hmmm.. :( Man kanske skulle styrketräna eller nått.. Humhum, vi får se!

Kram på er

SUSAN wrote:
    Hmmm,baksmälla igår?Det lät inte bra
    Men vi får väll hoppas att du hade kul,och att baksmällan var värt det,Hehe!
    Grattis till viktresultatet![/b]Det kommer gå bra det här!Kör på nu bara!!!Kram//s*

Hehe 😮 det är väl sånnt som händer, har inte festat sen nyår och den här tentan var värd att fira.. Några i klassen drack champagne vid kl 12 när de va färdiga haha. lite väl kanske.
    Kramar

Anloy wrote:
    Hej tjejen.
    Hur går det med allt?
    Ser ju att det blir resultat för allt ditt slit :emo-thumb

Tack tjejen :) Det är bara att fortsätta att slita så kanske detta kommer gå bra…

Viewing 15 posts - 421 through 435 (of 619 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.