Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Charlottes träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 april, 2007 at 15:34 #887053Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Nu låter jag kanske jättefjantig men med tanke på vad hon har gjort med min hud så litar jag nog hellre på henne, 90 min hudslipning, polering, blåljusbehandling, porrengöring o fan vet alls. Jag är totalt jätteröd nu i ansiktet och man ser typ att det har blött på sina ställen..
Fy jäklar..Jag var på en liknande grej för några månader sedan. Då jag kom hem såg jag så hemsk ut att jag grät i flera timmar…Kul nu då man tänker på det,men jag var fasen inte glad på flera dagar efter den upplevelsen! Jag vågade inte ens gå till gymmet
2 april, 2007 at 16:10 #887054Anonym anvandareMemberHmm, det där med festandet låter inte bra. :p
Hur ser det ut i fortsättningen nu då?
Bara att köra på och mosaHade bra.
Kram2 april, 2007 at 16:27 #887055Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Måndag 2/4[/b]Ni kommer knappt tro detta är sant men.. Kom precis från ansiktsbehandlingen och det sista hon sa innan jag gick var typ, du får absolut inte svettas eller ägna dig åt annan fysisk aktivitet under de närmsta 24 timmarna!! Jag ville ju spinna Nu låter jag kanske jättefjantig men med tanke på vad hon har gjort med min hud så litar jag nog hellre på henne, 90 min hudslipning, polering, blåljusbehandling, porrengöring o fan vet alls. Jag är totalt jätteröd nu i ansiktet och man ser typ att det har blött på sina ställen.. Haha menmen, vi får väl hoppas att det blir fint sen.
Imorse blev det iaf en promenad runt sjön på 3,5 km. Skönt.
Suck va jag längtar efter att träna, hmmm.. Man kanske skulle styrketräna eller nått.. Humhum, vi får se!Kram på er
Äsch då, vila med gott samvete! Själv skulle jag inte ens kunna sova om jag inte får svettas, jag vaknar och är typ febersvettig efter varje natt. Har man kommit i klimakteriet då? Haha Kram!
2 april, 2007 at 17:59 #887056Anonym anvandareMemberAnsiktsbehandlingar är farliga, haha Men nu är det gjort iaf, hade tänkt ta en promenad iaf men nu öser det ner och stormar. Allt går emot mig känns det som. men ska jag vara ärlig så känns det inte som att jag hämtat mig från tentan riktigt än, går runt i nån form av dimma och orkar nätt och jämt finnas till..
Imorgon blir det beöst, mage, underarmar och vader
Onsdag förmiddag innan jag tar tåget hemmåt blir det axlar, biceps, lår
Sen blir det ingen träning på torsdag men kanske på fredag om dem har öppet, har inte kunnat hitta några öppettider på friskis hemsida.
Träning lördag och förhoppningsvis även söndag! Kanske ska passa på att gå på ett gympapass när man ändå är på friskis, hihi2 april, 2007 at 19:00 #887057Anonym anvandareMemberSkönt med ansiktsbehandling & skönt att ta det lite lugnt.
Tack för orden om orken.. (tog spåret idag just för att jag var totalt väck i skalle & kropp)
Ha en toppenhärlig påsk nu gumman.
Hm, jag bestämde mig ju för att skippa godis, glass & kakor helt fram tills 9/6. Så jag får titta på alla som njuter av det goda:(Kram
2 april, 2007 at 19:12 #887058Anonym anvandareMemberHärligt att du tog en baksmälla, då lever du forfarande ju! :emo-thumb
Måste få släppa lös lite ibland oxå :nod Lev å njut om du är vis, livet går inte i repris, hehe3 april, 2007 at 06:16 #887059Anonym anvandareMemberIQA wrote:Skönt med ansiktsbehandling & skönt att ta det lite lugnt.Tack för orden om orken.. (tog spåret idag just för att jag var totalt väck i skalle & kropp)
Ha en toppenhärlig påsk nu gumman.
Hm, jag bestämde mig ju för att skippa godis, glass & kakor helt fram tills 9/6. Så jag får titta på alla som njuter av det goda:(Kram
+1
Hoppas du känner dig bättre i ansiktet idag Charlotte;)
Kör hårt på gymmet idag!!!
Och du hoppas du får en undebar Påsk om vi inte hörs innan helgen!Såg att du skulle åka iväg på Onsdag!!Ha det såååå skönt och var rädd om dig!!Kram//S*
**GLAD PÅSK**:friends: [/b]3 april, 2007 at 20:35 #887060Anonym anvandareMemberTisdag 3/4[/b]
Imorgon åker jag hem, riktigt nervöst faktiskt.. Ska bli kul o se om dem märker det överhuvudtaget. Fick faktiskt en komplimang på gymmet av en kille, han undra hur mkt jag gått ner och sa att det såg riktigt bra ut osv. Mkt snällt av honom att säga så 😮 Sen var det en annan som kom fram och undra om det brände i vaderna. Körde totalslut på vaderna idag genom att köra 2 set mellan varje övning av de andra muskelgrupperna. Tog dessutom av mig skorna och gjorde utförandet väldigt sakta och strikt. Snacka om att jag gick som en kratta efteråt och att vaderna bara skaka :up: Efter han sagt det fick jag vara sympatisk och önska han lycka till i helgen, stackarn ser ju nästan ut att må riktigt dåligt.
Bröst
Flyes i CC
17 kg 2 x 8Bänkpress i smith
Bara stången 2 x 8Bänkpress med fri stång
Bara stången 2 x 15Underarmar
Ingen aning om vad övningarna heter men jag använde iaf en stång och sedan böjde jag handlederna både uppåt och neråt/innåt. Nån som vet namnet så är det bara att skriva.Mage
Körde vanliga crunches och sneda, och sen körde jag både vanliga och sneda i maskin.Vader
Sitt vadpress mellan varje övning 25 kg 15 reps
Vadpress i benpressen 80 kg 2 x 15Imorse blev det en promenad på 3,5 km hade tänkt köra cardio men kunde som sagt knappt gå så det var väl inte att föredra. Det får bli hårdare i slutet av veckan istället!
3 april, 2007 at 20:38 #887061Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Imorgon åker jag hem, riktigt nervöst faktiskt.. Ska bli kul o se om dem märker det överhuvudtaget.Klart de gör. Sjukt stor skillnad ju:nod
3 april, 2007 at 21:37 #887062Anonym anvandareMemberNepp, kommer på måndag och är hemma en vecka, så 9-16 är jag hemma! Hur länge blir du hemma?
3 april, 2007 at 21:37 #887063Anonym anvandareMemberNepp, kommer på måndag och är hemma en vecka, så 9-16 är jag hemma! Hur länge blir du hemma?
4 april, 2007 at 06:05 #887064Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Klart de gör. Sjukt stor skillnad ju:nod+1….
Hoppas du får en skön helg hemma!!!
GLAD PÅSK,VÄNNEN!KRAM//S*[/b]4 april, 2007 at 09:14 #887065Anonym anvandareMemberGLAD PÅSK.. [/B]
Hoppas resan hem går fint.. ta det lugnt nu & ha en skön helg..
Vi hörs/angelica
4 april, 2007 at 21:18 #887066Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Nepp, kommer på måndag och är hemma en vecka, så 9-16 är jag hemma! Hur länge blir du hemma?Haha jag blir så snurrig när man säger hemma, vad är hemma egentligen? Jag stannar i Skåne tills tisdag. Så ett pass på onsdag kanske?
SUSAN wrote:+1….
Hoppas du får en skön helg hemma!!!
GLAD PÅSK,VÄNNEN!KRAM//S*[/b]Detsamma!!
IQA wrote:GLAD PÅSK.. [/B]Hoppas resan hem går fint.. ta det lugnt nu & ha en skön helg..
Vi hörs/angelica
Resan hem gick bra, sjukt skönt att vara hemma. Man är rejält slut efter nästan 9 timmar på ett tåg. Glad pååååsk! Kramar
4 april, 2007 at 21:32 #887067Anonym anvandareMemberOnsdag 4/4[/b]
Hann med ett snabbt styrkepass innan det bar av mot 9 timmars tågresa.. Sjukt va sliten man blir även om man bara sitter som en hösäck.
Väldigt skönt att vara hemma faktiskt, allt är som vanligt men ändå inte. En sak som inte är som vanligt är att jag fick på mig mina ”smal” jeans. Dem satt ju inte löst men inte tajt heller. För o va nytvättade satt dem sjukt bra, o jag är helt sjukt glad över det helaDagens pass då
Biceps
Hantelcurl 10 kg 2 x 8Curl med ez-stång
stång + 7,5 kg 3 x 10Scottcurl med ez-stång
stång + 7,5 kg 3 x 8Ben
Knäböj
bara stången 1 x 12
stång + 5 kg 2 x 12Lårcurl
41 kg 3 x 10
Ooooj va mina lår krampade här..Axlar
Militärress med hantlar
5 kg 3 x 15Hantellyft åt sidan nästan raka armar
5 kg 2 x 12Hantellyft rakt fram
5 kg 2 x 12Rotatorkuff
3 kg 2 x 15Det var alles för dagen, får som sagt se hur träningen ser ut framöver i veckan. Hade varit skönt att ta det lite lugnt men o andra sidan har jag inte tränat rejält dem senaste 2 veckorna..
Imorgon ska klänningen på.. Ska bli intressant…!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.