Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Charlottes träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 april, 2007 at 07:26 #887068Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Onsdag 4/4[/b]
Hann med ett snabbt styrkepass innan det bar av mot 9 timmars tågresa.. Sjukt va sliten man blir även om man bara sitter som en hösäck.
Väldigt skönt att vara hemma faktiskt, allt är som vanligt men ändå inte. En sak som inte är som vanligt är att jag fick på mig mina ”smal” jeans. Dem satt ju inte löst men inte tajt heller. För o va nytvättade satt dem sjukt bra, o jag är helt sjukt glad över det helaDagens pass då
Biceps
Hantelcurl 10 kg 2 x 8Curl med ez-stång
stång + 7,5 kg 3 x 10Scottcurl med ez-stång
stång + 7,5 kg 3 x 8Ben
Knäböj
bara stången 1 x 12
stång + 5 kg 2 x 12Lårcurl
41 kg 3 x 10
Ooooj va mina lår krampade här..Axlar
Militärress med hantlar
5 kg 3 x 15Hantellyft åt sidan nästan raka armar
5 kg 2 x 12Hantellyft rakt fram
5 kg 2 x 12Rotatorkuff
3 kg 2 x 15Det var alles för dagen, får som sagt se hur träningen ser ut framöver i veckan. Hade varit skönt att ta det lite lugnt men o andra sidan har jag inte tränat rejält dem senaste 2 veckorna..
Imorgon ska klänningen på.. Ska bli intressant…!
Tjiiihoooo!!!
Grattis!!
Bara och kämpa på så VET DU att du kommer att lyckas!
Glad Påsk…5 april, 2007 at 08:43 #887069Anonym anvandareMemberNu när smaljeansen går på så lär det ju inte bli några problem med klänningen. möjligtvis ändringar åt andra hållet:)
Du är så duktig.. Jag vet ju själv hur lätt det är att släppa fokus på sig själv & träningen när man pluggar heltid:|
bara 9 veckor kvar nu (iaf för mig)
Ha en toppenpåsk nu så tar vi nya krafttag med träningen sedan:)
Kramar
5 april, 2007 at 09:47 #887070Anonym anvandareMemberkänns som att du borde ta dig ner hit snart så man får hälsa på dig.
Vet en viss person som verkar väldigt gladHur mycket har du gått ner nu?
5 april, 2007 at 09:51 #887071Anonym anvandareMemberDu måste berätta om hur det går med klänningen Charlotte! Säker på att det kommer gå finfint
Hoppas du har det bra i Skåne, kram kram!
:friends:5 april, 2007 at 15:00 #887072Anonym anvandareMemberÖNSKAR DIG EN RIKTIGT GLAD PÅSK!KÖR HÅRT!KRAM//S*[/b]
5 april, 2007 at 17:05 #887073Anonym anvandareMembersh0w wrote:Tjiiihoooo!!!
Grattis!!
Bara och kämpa på så VET DU att du kommer att lyckas!
Glad Påsk…Hm jag kanske inte vet att jag lyckas, men jag vet vad jag vill och jag har en jäkla vilja!
Glad påskIQA wrote:Nu när smaljeansen går på så lär det ju inte bli några problem med klänningen. möjligtvis ändringar åt andra hålletDu är så duktig.. Jag vet ju själv hur lätt det är att släppa fokus på sig själv & träningen när man pluggar heltid:|
bara 9 veckor kvar nu (iaf för mig)
Ha en toppenpåsk nu så tar vi nya krafttag med träningen sedan:)
Kramar
Det har varit sjukt jobbigt dessa 10 veckorna det ska jag inte säga annat om. Men sånnt kan man ju inte grolla ner sig över, nu är nu och inget annat!
Trevlig påsk på dig med och vila dig nu riktigt, det ska jag!5 april, 2007 at 17:25 #887074Anonym anvandareMemberDessan wrote:känns som att du borde ta dig ner hit snart så man får hälsa på dig.
Vet en viss person som verkar väldigt glad
Hur mycket har du gått ner nu?Haha, det är bra att vara glad Vi får väl se hur det slutar. Hmm 9 kg borde det väl bara nu, 5 kvar..
Marmeladova wrote:Du måste berätta om hur det går med klänningen Charlotte! Säker på att det kommer gå finfint
Hoppas du har det bra i Skåne, kram kram!
:friends:Det är tokskönt i Skåne, vår o allt.. Senaste nytt om klänningen kommer senare
5 april, 2007 at 17:29 #887075Anonym anvandareMemberTorsdag 5/4 klänningsdax!![/b]
Vågen stod på 63 kg imorse, mkt bra nu kan man förhoppningsvis äta med gott samvete i helgen. Klänningen är utprovad, det blidde som så att dem fick sy in den, inte mkt, men lite.. Tråkigt nog har jag fortf för breda höfter så jag fick ha en underkjol till för att inte ha lika breda och tråkiga höfter som jag vet inte vad. Men det är skönt att den stressen är avklarad iaf!
Hela morgonen höll jag på att prova massa ”gamla” kläder, väldigt roligt om jag får säga det själv. Nu är det snart släktmiddag, vilket som alltid är sådär lagom kul..Kram på er allihopa och hoppas att ni får en riktigt trevlig påsk![/b]
5 april, 2007 at 17:36 #887076Anonym anvandareMembergla påsk och trevlig helg!
5 april, 2007 at 17:58 #887077Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Torsdag 5/4 klänningsdax!![/b]Vågen stod på 63 kg imorse, mkt bra nu kan man förhoppningsvis äta med gott samvete i helgen. Klänningen är utprovad, det blidde som så att dem fick sy in den, inte mkt, men lite.. Tråkigt nog har jag fortf för breda höfter så jag fick ha en underkjol till för att inte ha lika breda och tråkiga höfter som jag vet inte vad. Men det är skönt att den stressen är avklarad iaf!
Hela morgonen höll jag på att prova massa ”gamla” kläder, väldigt roligt om jag får säga det själv. Nu är det snart släktmiddag, vilket som alltid är sådär lagom kul..Kram på er allihopa och hoppas att ni får en riktigt trevlig påsk![/b]
Jag visste det!! Duktigt [/b]
5 april, 2007 at 18:32 #887078Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Torsdag 5/4 klänningsdax!![/b]Vågen stod på 63 kg imorse, mkt bra nu kan man förhoppningsvis äta med gott samvete i helgen. Klänningen är utprovad, det blidde som så att dem fick sy in den, inte mkt, men lite.. Tråkigt nog har jag fortf för breda höfter så jag fick ha en underkjol till för att inte ha lika breda och tråkiga höfter som jag vet inte vad. Men det är skönt att den stressen är avklarad iaf!
Jäklar så duktig du är! Jag som växer ur alla kläder nu, blir inget godis i helgen:cry: Ha det toppen över påsk bruden :friends:
5 april, 2007 at 19:17 #887079Anonym anvandareMemberHar tassat runt hos dig ett tag men aldrig skrivit nåt ( dåliga jag) nu är de på tiden kanske
Stor grattis till viktnergången [/b]GLAD PÅSK
// Therese
6 april, 2007 at 10:05 #887080Anonym anvandareMemberGLAD PÅSK TILL DIG MED GUMMAN!
Massa påskäggs från mig till dig!6 april, 2007 at 19:51 #887081Anonym anvandareMemberGrattis till viktnedgången tjejen!!
Bra kämpat. :nod
Nu när du kommit i klänningen och fått sy in den så är vi ju såklart nyfikna på hur den sitter nu!! Pics please..! :p
6 april, 2007 at 20:03 #887082Anonym anvandareMemberHeej! Vad kul att du fick sy in klänningen lite också då! :up:
Fortsätter du dieta nu eller ska du hålla formen som den är?
GLAD PÅSK på dig!!!
Kramar -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.