Charlottes träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Charlottes träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 619 total)
  • Author

Söndag 9/4[/b]

Oj, här inne var det många som skrivit, va kul :) Tack så jättemkt allihopa, men egentligen borde jag ju tacka er. Utan ert stöd och Mickes stöd så hade inte detta gått, så många gånger som jag velat ge upp men sedan gått in här och läst och kommit på nya tankar kan jag nog inte ens räkna till..! TACK!
    Jag tog en bild när jag provade klänningen men sladden till kameran ligger i Sunkan så det får vänta tills onsdag när jag är hemma igen. Jag ska fortsätta försöka gå ner i vikt till sommaren men nu under månaden till bröllopet kan jag ju inte gå ner så mkt för då sitter ju klänningen knas pga det. Mkt med det dära alltså :|

Till dagens pass då rygg, mage, triceps. Nya maskiner, nya vikter, lite fler reps än vanligt!

Rygg
    Sitt. rodd
    40 kg 2 x 10

Latsdrag
    35 kg 2 x 10

Hantelrodd
    13 kg 2 x 10

Chins
    11e plattan 2 x 10

Triceps
    Dips
    9e plattan 2 x 10

Sitt. pushdown i maskin
    40 kg 2 x 10

Tricepsextensions
    15 kg 2 x 10

Mage/bål
    Crunches på boll
    Stålmannen
    mage i maskin
    rumplyft
    stående med hantlar

Marmeladova wrote:
    Jag visste det!! Duktigt :)[/b]

+1
    KANON BRA JOBBAT TJEJEN!FAN VAD DU VARIT DUKTIG!!HOPPAS DIN PÅSKHELG VARIT BRA!KRAM//S*[/b]

Hej tjejen.

Jag undrar om du har några bra recept på kyckling? eller något annat gott. :pop:
    Har ju börjar mitt nya liv igen… *ler*

kram annelie

Hoppas påsken var bra!

Var i skåne var det du kom ifrån?
    Jag menar om det råkar vara i närheten av Helsingborg så kan vi ju ses på något gym i ”verkligheten” och inte bara via online-coachingen om du hade haft lust :up:

/Micke

Är det imorgon du kommer upp? Vore skoj med ett träningspass, på torsdag/fredag kanske? Jag är rätt flexibel…

Micke A wrote:
    Hoppas påsken var bra!

Jag menar om det råkar vara i närheten av Helsingborg så kan vi ju ses på något gym i ”verkligheten” och inte bara via online-coachingen om du hade haft lust :up:

/Micke

Kommer du till helsingborg måste du ta ett pass med oss också ju :) Kör på bryyyden!

Micke,var tränar du?

Hej gumman..

Du kämpar ju stenhårt du med.
    önskar det börjar synas snart på mig också..

Hoppas du har det bra.. Kramar angelica

Heidi K wrote:
    Kommer du till helsingborg måste du ta ett pass med oss också ju :) Kör på bryyyden!

Micke,var tränar du?

Oftast på friskis (som har ett okej gym i Hbg) men även på Träningsakademien och gamla Classic mfl ibland. Du då?

SUSAN wrote:
    +1
    KANON BRA JOBBAT TJEJEN!FAN VAD DU VARIT DUKTIG!!HOPPAS DIN PÅSKHELG VARIT BRA!KRAM//S*[/b]

Min påsk har varit perfekt, men nu är det nya tag igen :)

Anloy wrote:
    Hej tjejen.

Jag undrar om du har några bra recept på kyckling? eller något annat gott.
    Har ju börjar mitt nya liv igen… *ler*

kram annelie

Hmm recept på kyckling, jag är lagom slapp av mig och brukar bara sätta in 1 kg kyckling med buljong i ugnen. Mkt gott och lätt :D
    kram

Micke A wrote:
    Hoppas påsken var bra!

Jag menar om det råkar vara i närheten av Helsingborg så kan vi ju ses på något gym i ”verkligheten” och inte bara via online-coachingen om du hade haft lust

/Micke

Kristianstad kommer jag ifrån, jag hade tänkt åka till dig i Hbg någon dag men nu under påsken var jag så gott som bara hemma de röda dagarna och då vill jag ju inte störa dig :)
    Jag åker dock till Skåne igen om bara en vecka och nu blev jag sugen på att köra.. Hmmmmmm :|

Heidi K wrote:

Haha, klart jag ska komma till hbg och träna skiten ur er nångång :)

IQA wrote:
    Hej gumman..

Du kämpar ju stenhårt du med.
    önskar det börjar synas snart på mig också..

Hoppas du har det bra.. Kramar angelica

Klart det syns på dig tjejen :) Hoppas att du haft en bra påsk. kram

Onsdag 11/4[/b]

Gick runt som en zombie under hela träningspasset idag, varken såg eller hörde nått.. Eller jo, vikterna såg jag och att dem skulle upp ett visst antal gånger..

Rygg
    Sitt rodd
    stegring upp till 45 kg 2 x 8

Ryggresningar
    +10 kg 2 x 8

Skivstångsrodd
    bara stången 1 x 8
    + 10 kg 1 x 8
    +20 kg 2 x 8 PB

Chins
    Platta 13 2 x 8

Triceps
    Dips
    Platta 15 2 x 8

Tricepsextensions
    EZ-stång+10 kg 2 x 8

Sitt tricepspress
    54 kg 2 x 8
    45 kg 1 x 8
    36 kg 1 x 10
    Pumpa ur riktigt rejält här

Mage
    Vanliga sit ups + 10 kg
    crunches i maskin
    sneda crunches i maskin

Därefter blev det 15 min på trappmaskinen!!! Första gången jag palla så länge faktiskt och det var ingen omöjlighet. Det kändes riktigt bra.
    Imorgon blir det promenad innan skolan. Det var ju ett tag sedan om man säger så..
    Det är imorgon vi ska på obduktion, börjar faktiskt bli aningens nervös. Ska bli kul att se hur man reagerar, det är ju inte direkt någon situation man är van vid.

Ha en trevlig kväll :)

Har PM:at dig om träning, skulle vara jätteskoj att fixa ihop ett pass! Kram!

Lovade ju att lägga upp bilden som vi tog i torsdags, ser sjukt bred ut menmen :( Färgen är dessutom väldigt missivsande, var tvungen att fixa lite för att man överhuvudtaget skulle se något och mja, då blev klänningsfärgen i någon sjaskig rödgrå ton istället.
    Dessutom står jag ju som en hösäck!!

Charlotte_ wrote:
    Lovade ju att lägga upp bilden som vi tog i torsdags, ser sjukt bred ut menmen :( Färgen är dessutom väldigt missivsande, var tvungen att fixa lite för att man överhuvudtaget skulle se något och mja, då blev klänningsfärgen i någon sjaskig rödgrå ton istället.
    Dessutom står jag ju som en hösäck!!

;) Åhhhh,vad fin kläning!!!
    Bara att räta lite på ryggen och fram med bröstet:emo-thumb
    Syns verkligen att du gått ner i vikt tjejen!!+Axlarna är jättefina!!!
    Kommer bli kanon bra det här!!!Kör på,du gör det kalas bra!!!
    Ha en skön dag i solen!!!Kram//s*

Torsdag 12/4[/b]

För att sumemra obduktionen så säger jag bara, det var läskigt men väldigt lärorikt. Har dock haft lite svårt att äta och fick mer eller mindre bara i mig en proteindrink före passet..
    Träning med Malin (Marmeladova) idag mkt trevligt. Dock tror jag att jag skrämde henne lite när jag berättade en läskig sak om obduktionen. Men det var en trevlig och stark tjej med mkt vilja.

Bröst
    Hantelpressar
    6 kg 1 x 15
    10 kg 1 x 10
    12,5 kg 1 x 8
    14 kg 1 x 6
    12,5 kg 1 x 8

Pec dec
    4 plattor 1 x 10
    6 plattor 2 x 10

Bänkpress
    bara stången 1 x 15
    + 10 kg 1 x 8, 1 x 10 PB
    Kul att lägga på lite vikt här, vågar aldrig det när jag är själv ju.

Axlar
    Hantelpressar ovanför huvudet
    6 kg 1 x 10
    8 kg 2 x 10

Hantellyft åt sidan med vinklad arm
    6 kg 1 x 10
    8 kg 2 x 10

Omvänd pecdec
    16,5 kg 2 x 8

Baksida axlar i CC
    15kg 3 x 8

Kvällens middag

Viewing 15 posts - 466 through 480 (of 619 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.