Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Charlottes träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 april, 2007 at 23:31 #887098Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Dock tror jag att jag skrämde henne lite när jag berättade en läskig sak om obduktionen.
Vi är fler som blir rädda av att höra om det:(
Bra bänkar; snart kommer Lars att börja känna flåset i nacken som gymmets obestridde bänkkung:emo-thumb
13 april, 2007 at 08:29 #887099Anonym anvandareMemberVad åt du för gått till middag? såg himla gott ut.
Charlotte_ wrote:Torsdag 12/4[/b]För att sumemra obduktionen så säger jag bara, det var läskigt men väldigt lärorikt. Har dock haft lite svårt att äta och fick mer eller mindre bara i mig en proteindrink före passet..
Träning med Malin (Marmeladova) idag mkt trevligt. Dock tror jag att jag skrämde henne lite när jag berättade en läskig sak om obduktionen. Men det var en trevlig och stark tjej med mkt vilja.Bröst
Hantelpressar
6 kg 1 x 15
10 kg 1 x 10
12,5 kg 1 x 8
14 kg 1 x 6
12,5 kg 1 x 8Pec dec
4 plattor 1 x 10
6 plattor 2 x 10Bänkpress
bara stången 1 x 15
+ 10 kg 1 x 8, 1 x 10 PB
Kul att lägga på lite vikt här, vågar aldrig det när jag är själv ju.Axlar
Hantelpressar ovanför huvudet
6 kg 1 x 10
8 kg 2 x 10Hantellyft åt sidan med vinklad arm
6 kg 1 x 10
8 kg 2 x 10Omvänd pecdec
16,5 kg 2 x 8Baksida axlar i CC
15kg 3 x 8Kvällens middag
13 april, 2007 at 09:13 #887100Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Vad åt du för gått till middag? såg himla gott ut.[http://forum.body.se/showpost.php?p=293377&postcount=416]
13 april, 2007 at 13:04 #887101Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Haha, klart jag ska komma till hbg och träna skiten ur er nångångDet litar jag på! Det är krut i dig tjejen :up: Stark och envis! Kram
micke: vi tränar på träningsakademin. Såg en kille som liknande dig där för ett tag sedan, men jag kan ha fel
13 april, 2007 at 13:48 #887102Anonym anvandareMemberJag blev inte så rädd jag inte… Tack för igår! Det var skoj, och tack så jättemycket för skjutsen också, perfekt att slippa gå upp och ner…. Kram! :friends:
13 april, 2007 at 20:40 #887103Anonym anvandareMemberFredag..[/b]
Vilade från styrkträningen idag och tog bara en promenad på 4,5 km imorse. Hade tänkt gå en liten runda i eftermiddags med men det blev sängen med en dunkande huvudvärk istället.
Har lagom träningsvärk från gårdagen, skönt
Imorgon blir det spinning13 april, 2007 at 20:44 #887104Anonym anvandareMemberCombatgirl wrote:Stark jobbat! Jag får jobba på hårt om jag ska ”komma ifatt” 😮Du är ju redan ifatt och förbi om jag läst rätt. Det är bara att fortsätta jobba
Andreas Guiance wrote:Vi är fler som blir rädda av att höra om det:(Bra bänkar; snart kommer Lars att börja känna flåset i nacken som gymmets obestridde bänkkung:emo-thumb
Haha ja det skulle ju vara det, hade inte han högreppat på 200?
Anloy wrote:Vad åt du för gått till middag? såg himla gott ut.Mja du såg kanske länken som Andreas skrev, annars är det lax, raggmunk, tzatziki och sallad. hur gott som helst!!!
13 april, 2007 at 20:47 #887105Anonym anvandareMemberHeidi K wrote:Det litar jag på! Det är krut i dig tjejen :up: Stark och envis! KramJag ska göra mitt bästa, men jag tror att det snarare blir tvärt om..
Marmeladova wrote:Jag blev inte så rädd jag inte… Tack för igår! Det var skoj, och tack så jättemycket för skjutsen också, perfekt att slippa gå upp och ner…. Kram! :friends:Haha du såg lite blek ut där ett tag, men sen tränade du lite och fick tillbaka en lagom rosenröd färg Lugnt med stjussen, jag skulle ju ändå köra så. Kram
13 april, 2007 at 20:57 #887106Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Haha ja det skulle ju vara det, hade inte han högreppat på 200?Haha nä han är egentligen rätt klen. 112 reps på 50 kg och 48 reps på 100 kg vid en kroppsvikt på 100 är ju inget som skrämmer:D
Bra med vila idag så du kan äga spinningen imorgon:nod
14 april, 2007 at 08:46 #887107Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Haha nä han är egentligen rätt klen. 112 reps på 50 kg och 48 reps på 100 kg vid en kroppsvikt på 100 är ju inget som skrämmer:DBra med vila idag så du kan äga spinningen imorgon:nod
jaja men då e han ju inte så stark
14 april, 2007 at 08:49 #887108Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Här tränas det på som vanligt ser jag, riktigt duktig är du. Nu har tillomed jag blivit sugen på att prova på att springa nån meter eller två. Mindre roligt med huvvevärk dock, en sånn dag hade jag igår.. Men din gårdag verkar ju varit väldans effektiv Blir det vila i helgen kanske?
kramMorrn tjejen..
Jo, jag försöker juh.. Springa är toppen.. Speciellt när den känslan kommer att man längtar ut. Det kan dröja men gillar man det så till slut så vill man springa jämnt8)
Det blir vila imorrn.. (lr ja, jag jobbar på Fazer då så det blir väldigt aktiv vila men dock ingen planerad träning)Hoppas din huvudvärk ger sig stumpan.. Inget roligt alls..
Ha en toppenhelg. KRAMS
14 april, 2007 at 08:51 #887109Anonym anvandareMemberLördag 14/4[/b]
Nu var det ett tag sedan man stod på vågen och lekte med måttbandet och därför är väl inte resultaten så förvånande 😮
Vikt 64 kg
midja 74
mage 82
lår 55,5
stuss 97Alla mått har ju ökat men mja, det känns faktiskt lite som att jag får ta det. Åt precis vad jag ville under påsken i vilka mängder jag ville och det kändes bra. Mådde varken dåligt eller blev stressad av det som jag alltid blivit innan.
Behövde det rent psykiskt att få äta fritt. Får jobba hårdare nu istället.
Nu till det något lite mer tråkiga, jag har huvvevärk idag med. Ganska rejält också. Så jag får hoppa spinningen, cardioträning när man har huvvevärk är inte att föredra. Får hoppas att det försvinner till eftermiddagen så kanske jag kan springa någon meter eller så. har blivit sugen på det…
Nu är det dock tillbaka till sängen..14 april, 2007 at 09:13 #887110Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Lördag 14/4[/b]Nu var det ett tag sedan man stod på vågen och lekte med måttbandet och därför är väl inte resultaten så förvånande 😮
Vikt 64 kg
midja 74
mage 82
lår 55,5
stuss 97Alla mått har ju ökat men mja, det känns faktiskt lite som att jag får ta det. Åt precis vad jag ville under påsken i vilka mängder jag ville och det kändes bra. Mådde varken dåligt eller blev stressad av det som jag alltid blivit innan.
Nu till det något lite mer tråkiga, jag har huvvevärk idag med. Ganska rejält också. Så jag får hoppa spinningen, cardioträning när man har huvvevärk är inte att föredra. Får hoppas att det försvinner till eftermiddagen så kanske jag kan springa någon meter eller så. har blivit sugen på det…
Nu är det dock tillbaka till sängen..Blä! Vad tråkigt det här med huvudvärk, hoppas det försvinner BUMS! :up:
14 april, 2007 at 16:36 #887111Anonym anvandareMemberUscha, hoppas huvudet blir bättre! Kram
15 april, 2007 at 08:08 #887112Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Lördag 14/4[/b]Nu var det ett tag sedan man stod på vågen och lekte med måttbandet och därför är väl inte resultaten så förvånande 😮
Vikt 64 kg
midja 74
mage 82
lår 55,5
Nu är det dock tillbaka till sängen..Det var du värd vännen,att få äta på påsken
Det tar du igen snart!Bara att köra på igen……:up:
Hmmm,jobbigt med sådan huvudvärk*usch*tråkigt också när man planerat att göra massa annat,men,men,bara att vila bort det onda!Hoppas du mår bättre idag!Kram//s* -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.