Charlottes träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Charlottes träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 619 total)
  • Author
    lovelysmile wrote:
    Blä! Vad tråkigt det här med huvudvärk, hoppas det försvinner BUMS! :up:
    Marmeladova wrote:
    Uscha, hoppas huvudet blir bättre! Kram

Det blev en lång dag igår, men nu är det bättre iaf. kram

SUSAN wrote:
    Det var du värd vännen,att få äta på påsken
    Det tar du igen snart!Bara att köra på igen……:up:
    Hmmm,jobbigt med sådan huvudvärk*usch*tråkigt också när man planerat att göra massa annat,men,men,bara att vila bort det onda!Hoppas du mår bättre idag!Kram//s*

När jag först läste första raden trodde jag du mena att jag va värd att ha huvudvärk, tack för det tänkte jag ;) haha. Maten var gooood, skönt att för en gångs skull äta som vanligt folk.
    Men nu är huvudet bättre så nu får man börja ta tag i sitt liv igen, mer kilon ska bort!
    kramar

Tralla laaa :D [/b]

Har precis kommit hem efter en joggingtur runt sjön :D helt sjukt stolt är jag…( jaaa jag är fjantig 😮 ) Dels tog jag mig ut och sedan gick det hur bra som helst. Sist jag joggade för typ 1 år sedan så gick jag mer än vad jag jogga, hade ont i knän, benhinnor, vader, hålfoten och inte minst en sjuk jävla håll. Idag trippade jag runt sjön med lätta steg och stannade inte förrenst jag sprungit typ 2 km och träffa en kompis. Sen bar det av igen och jag sprang resterande 1000 m.
    hade tänkt träna ben i eftermiddag men jag fick just nys om att grillningen skulle starta redan 16. får se hur jag löser det hela, jag får väl plugga snabbt som tusan nu om inte annat.

Kram från en glad Charlotte :)

Charlotte_ wrote:
    Har precis kommit hem efter en joggingtur runt sjön :D helt sjukt stolt är jag…( jaaa jag är fjantig 😮 ) Dels tog jag mig ut och sedan gick det hur bra som helst. Sist jag joggade för typ 1 år sedan så gick jag mer än vad jag jogga, hade ont i knän, benhinnor, vader, hålfoten och inte minst en sjuk jävla håll. Idag trippade jag runt sjön med lätta steg och stannade inte förrenst jag sprungit typ 2 km och träffa en kompis. Sen bar det av igen och jag sprang resterande 1000 m.
    hade tänkt träna ben i eftermiddag men jag fick just nys om att grillningen skulle starta redan 16. får se hur jag löser det hela, jag får väl plugga snabbt som tusan nu om inte annat.

Kram från en glad Charlotte :)

Jäklar så aktiv du är idag. Har du inte hört att det är söndag?:D Starkt jobbat Charlotte! Kram

Heidi K wrote:
    Jäklar så aktiv du är idag. Har du inte hört att det är söndag?:D

Ja vafan…sluta få oss andra att se lata ut:nono:

Bra sprunget dock..kan du inte bjuda på lite energi?:(

Hej söt…

Skönt med en springtur, eller hur? :emo-thumb
    Nu fick du mig motiverad som är mör efter 8 timmars kartongbärande..
    Sedan om jag verkligen tar mig ut är en annan fråga..:p Imorgon är en annan dag..

Kör lugnt i början så ska du se att kilometrarna sitter sen..

Kram

Heidi K wrote:
    Jäklar så aktiv du är idag. Har du inte hört att det är söndag?:D Starkt jobbat Charlotte! Kram

+1:up:
    Shit tjejen!Vad du kör på!
    Hoppas du förstår hur duktig du är!!!:emo-thumb
    Känns som att det här fina vädret gör att man får lite mer energi också!*iallafallför mig*
    Snart går jag av mitt pass,skönt…..funderar på att gå en promenad innan jag lägger mig,såååå härligt väder ute redan så det är såååå svårt att motstå en härlig morgonpromenad:) Hoppas du haft en bra helg!!Kram//s*

Heidi K wrote:
    Det litar jag på! Det är krut i dig tjejen :up: Stark och envis! Kram

micke: vi tränar på träningsakademin. Såg en kille som liknande dig där för ett tag sedan, men jag kan ha fel :D

Jag var där och coachade Michelle (gissar att du vet vem det är) för ett tag sedan så det kanske stämmer :)

Jag tränar där ibland, men på senaste har det varit mer sällan. Förhoppningsvis lite mer framöver! Jag behöver lite miljöombyte och ”hardcore” (i den mån det kan hittas) som inspiration.

Måndag 16/4[/b]

Det mesta har nog gått emot mig idag, försov mig imorse så det blev ingen morgonprommis och sedan gick allt bara fel i skolan helt enkelt.
    Cyklade till skolan idag, ok, hem också. Även om det var mer tveksamt, cykla upp för uppförsbacken här är sjukt sletet, jag tycker mkt bättre om att bara sitta på cykeln och glida ner till skolan på ca 4 min. Kan väl tillägga att det nästan är 3 km. Cyllen har bra glid 8)
    Nu är jag iaf precis hemkommen efter första spinningpasset på säkert 3 veckor, illa. Imorgon blir det ben och förhoppningsvis någon form av prommenix, illa att jag inte kommit in i rutinerna igen. Skäms på mig :nono:

Charlotte_ wrote:
    Nu är jag iaf precis hemkommen efter första spinningpasset på säkert 3 veckor, illa.

Haha du fokuserar på fel faktum. Det väsentliga i sammanhanget är att du precis kom hem från ett spinningpass – inte att det var tre veckor sen sist. Byt ut ”illa” mot ”sweeeeet” mao;)

Heidi K wrote:
    Jäklar så aktiv du är idag. Har du inte hört att det är söndag?Starkt jobbat Charlotte! Kram

Ääh verkar dumt att ta det lugnt när man ändå är ledig… =)

Andreas Guiance wrote:
    Ja vafan…sluta få oss andra att se lata ut

Bra sprunget dock..kan du inte bjuda på lite energi?

Tsss, min lilla energi behöver jag själv, men när jag har tillövers så ska du nog få smaka.

IQA wrote:
    Hej söt…

Skönt med en springtur, eller hur?
    Nu fick du mig motiverad som är mör efter 8 timmars kartongbärande..
    Sedan om jag verkligen tar mig ut är en annan fråga.. Imorgon är en annan dag..

Kör lugnt i början så ska du se att kilometrarna sitter sen..

Kram

Det var tokskönt att springa, men det är som du säger man för börja lugnt. Inte minst för mina knän.
    Kram

SUSAN wrote:
    +1
    Shit tjejen!Vad du kör på!
    Hoppas du förstår hur duktig du är!!!:emo-thumb
    Känns som att det här fina vädret gör att man får lite mer energi också!*iallafallför mig*
    Snart går jag av mitt pass,skönt…..funderar på att gå en promenad innan jag lägger mig,såååå härligt väder ute redan så det är såååå svårt att motstå en härlig morgonpromenad:) Hoppas du haft en bra helg!!Kram//s*

Du e ju tossig, gummar och promenixar som aldrig förr. jag trodde att dem som tävlat brukade hålla sig ifrån det iaf i en vecka efter tävling.. Men du e ju Susan!!
    tack för du tror på mig, det värmer väldigt mkt

Andreas Guiance wrote:
    Haha du fokuserar på fel faktum. Det väsentliga i sammanhanget är att du precis kom hem från ett spinningpass – inte att det var tre veckor sen sist. Byt ut ”illa” mot ”sweeeeet” mao;)

Men jag vill ju spinna 2-3 ggr/vecka.. Och springa och gymma och promenera och svettas och och ooch! Allt ska jag göra :D

Charlotte_ wrote:
    Men jag vill ju spinna 2-3 ggr/vecka.. Och springa och gymma och promenera och svettas och och ooch! Allt ska jag göra :D

Lugn och fin nu;) Du har iom dagens spinningpass slagit min samlade mängd kardio under 2007 – det måste väl betraktas som hardkår eller något?:

Tisdamorgon[/b]

Pjuuuuuh!!! Precis hemkommen efter en joggingtur, fy fasen va jobbigt det var och mina benhinnor ville inte alls idag. Få se om jag kan köpa ett par nya inlägg till skorna, de gamla är trots allt 4 år och fötterna ändrar väl sig lite antar jag. Men runt sjön kom jag iaf, om än inte med samma flyt som i förrgår. Stannade väl en 4 gånger eller nått och de där 3 km tog 20 min ungefär. Menmen, man måste börja nånstans.
    Ikväll är det ben ;)

Ps 500 inlägg ds

Hejje..

Ska du fortsätta springa så är det du som ögonaböjs (eller nåt) skaffar ett par riktiga skor.. :nono: :) Bra skor gör ju halva nöjet att springa..

Vart hos kosttanten nu.. Ojojoj.. Hoppas vi hörs en sväng på Msn sen..

Lycka till me dbenpassert. KÖr hårt..

Kram Angelica

Charlotte_ wrote:
    Tisdamorgon[/b]

Pjuuuuuh!!! Precis hemkommen efter en joggingtur, fy fasen va jobbigt det var och mina benhinnor ville inte alls idag. Få se om jag kan köpa ett par nya inlägg till skorna, de gamla är trots allt 4 år och fötterna ändrar väl sig lite antar jag. Men runt sjön kom jag iaf, om än inte med samma flyt som i förrgår. Stannade väl en 4 gånger eller nått och de där 3 km tog 20 min ungefär. Menmen, man måste börja nånstans.
    Ikväll är det ben ;)

Ps 500 inlägg ds

hej! Ville bara hejja på dig lite! Läser din träningsdagbok varje dag : )

Tänkte jag skulle fråga om dina benhinnor.. har du mkt problem med dem?? Har jättestora problem just nu när jag börjat springa orientering.. hur tyckte du det funkar med inlägg? gör det ngn skillnad? för jag står nämligen i valen av kvalet av att beställa ortopediska inlägg… kanske du har lite råd att ge mig??

fortsätt kämpa på tjejen. du e grym!!! :emo-thumb

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 619 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.