Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Charlottes träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 april, 2007 at 06:29 #887158Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Äntligen! Är veckans första pass avklarad, oplanerade viloveckor är sköna men det är minst lika skönt att vara tillbaka. Cyklade till och från gymmet och väl där så körde jag rygg, triceps och mage med lite fler reps.
Rygg
Sitt. rodd
15 kg 1 x 15
27 kg 3 x 12Chins
Platta 11 1 x 12, 2 x 10Ryggresningar
3 x 15V-drag i CC
10 g 1 x 15
15 kg 3 x 15Triceps
Pushdown i maskin
36 kg 3 x 15Tricepsextensions
stång + 2,5 kg 3 x 12Pushdown i CC
2 plattor 3 x 15Avslutade med 3 magövningar
Fokusrade verkligen på tekniken idag och försökte göra rörelsen sakta och kontrollerat därmed blev ju vikterna löjligt låga menmen.
Nu ska jag åka och handla förhopningsvis blir det en promenad efter detKom förövrigt på en sak tidigare, det är bara 2 veckor kvar till bröllopet och målet med denna journalen är förhoppningsvis då avklarat.. Kommer kännas konstigt att inte skriva journal menmen..
:up: Bra jobbat tjejen!!Härligt att komma igång igen!!
Ja nu är det inte långt kvar!Only 2 weeks,hehe!!!Ska bli såååå spänande att få se dig i den underbara kläningen!!
Och du vännen,sluta inte skriva journal!JKlart du ska ha kvar journalen!Du ska väll fortsätta träna hoppas jag!Kanske sätta upp ett nytt mål!!*ler*Ha en skön dag ute i solen!Här har vi sol & +9*…..Kram//s*26 april, 2007 at 10:22 #887159Anonym anvandareMemberDå var dagens joggingtur avklarad, skönt men jobbigt! Får hoppas att jag får in lite rutin i det och att det börjar kännas skönt igen. får se om det blir spinning ikväll istället för styrka, eller kanske lite av varje. Är sugen på ett spinningpass men där är inte nån bra instruktör förrenst på måndag.. Det hade dessutom passat mig bättre att köra styrka imon istället för spinning, så slipper man flänga fram och tillbaka..
SUSAN wrote::up: Bra jobbat tjejen!!Härligt att komma igång igen!!
Ja nu är det inte långt kvar!Only 2 weeks,hehe!!!Ska bli såååå spänande att få se dig i den underbara kläningen!!
Och du vännen,sluta inte skriva journal!JKlart du ska ha kvar journalen!Du ska väll fortsätta träna hoppas jag!Kanske sätta upp ett nytt mål!!*ler*Ha en skön dag ute i solen!Här har vi sol & +9*…..Kram//s*Hm mja, vi får bara hoppas att jag kommer i klänningen, den är ju sydd efter att jag vägt 63 och nu e jag väl uppe i 65 Bara att kämpa på!
Vi får se hur det blir med journalen, det känns ju lite omotiverat att skriva… krmaar26 april, 2007 at 12:56 #887160Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Då var dagens joggingtur avklarad, skönt men jobbigt! Får hoppas att jag får in lite rutin i det och att det börjar kännas skönt igen. får se om det blir spinning ikväll istället för styrka, eller kanske lite av varje. Är sugen på ett spinningpass men där är inte nån bra instruktör förrenst på måndag.. Det hade dessutom passat mig bättre att köra styrka imon istället för spinning, så slipper man flänga fram och tillbaka..Hm mja, vi får bara hoppas att jag kommer i klänningen, den är ju sydd efter att jag vägt 63 och nu e jag väl uppe i 65 Bara att kämpa på!
Vi får se hur det blir med journalen, det känns ju lite omotiverat att skriva… krmaarTusan vad du är duktig som springer. Hur långt springer du varje gång och hur länge?
26 april, 2007 at 19:26 #887161Anonym anvandareMemberForts torsd 26/4[/b]
Pjuuuuh, snacka om att jag e svettig o slut nu. Följde med Maria på bodystep istället för att gå på spinning.. Cyklade dit och hem och sen som sagt 55 min bodystep.. Svetten fullkomligt rann och det va jättekul verkligen. Nu är jag sådär lagom slut. Körde förresten lite axlar också innan kom jag på, hantelpressar, sidlyft och lite omvänd pec dec!
Imorgon är det redovisning som gäller oså ska vi lämna in ett arbete, sen blir det styrketräning igen Sköööönt
Ha en trevlig kväll allihopa
Ps: När jag springer så brukar det vara runt sjön och det är 3,5 km.. Vilket brukar ta mellan 15-20 min!
26 april, 2007 at 21:03 #887162Anonym anvandareMemberLite bilder från möhippan :emo-thumb [/b]
26 april, 2007 at 21:11 #887163Anonym anvandareMemberEfter en stund träffade vi en svensexa.. Han var utklädd till tjej och efter en stund hade min syster bytt sin sjal mot hans kjol. Resten av kvällen fick han smyga runt i ett genomskinligt leopardlinne som var lite väl kort
Sist kommer en bild på lilla Ebba, hon var med och lekte hela dagen och är antagligen en av de sötaste flickorna som finns!26 april, 2007 at 21:18 #887164Anonym anvandareMemberVad roligt ni verkar haft på möhippan då! :nod
Du kan ju inte sluta med din journal nu när du nått ditt mål, jag vill fortsätta läsa ju!
Ha det bra! Kramar27 april, 2007 at 07:24 #887165Anonym anvandareMembermariia wrote:Vad roligt ni verkar haft på möhippan då! :nod
Du kan ju inte sluta med din journal nu när du nått ditt mål, jag vill fortsätta läsa ju!
Ha det bra! Kramar+1:up:
Ja ni verkar ha haft mycket trevligt!!Härligt med grabbarnas svensexa,Hehe!!
Hoppas du får en underbart skön helg!Många kramar//S*27 april, 2007 at 09:12 #887166Anonym anvandareMemberVa kul det ser ut!!
Näe, inte sluta nu, du kan ju sätta upp nya mål, eller skriva bara för att vi vill läsa
27 april, 2007 at 18:13 #887167Anonym anvandareMemberTack tjejer! [/b]
Klart jag ska fortsätta träna, men som sagt målet med denna journalen kommer väl förhoppningsvis vara uppfyllt och det känns meningslöst att skriva om jag inte har något mål. Självklart kommer jag fortsätta smyga runt i era journaler så ni inte glömmer mig
Fredag 27/4[/b]
Cyklade till och från skolan/gymmet. Eller mja, jag försökte iaf, jättemotvind på hemvägen gjorde det omöjligt att cykla.. Menmen, en liten promenad istället.
På gymmet blev det biceps, bröst och underarmar. Egentligen är det inte ens lönt att jag skriver vikterna längre, dem är löjligt låga menmen.. Det är ganska sjukt vad det där med tekniken kan göra, nu känns det verkligen där det ska kännas och jag får bra pump vid varenda pass typ..
Bröst
Hantelpressar
Uppvärming
8 kg 2 x 15Bänkpress
Bara stången 2 x 15Pec dec
3 plattor 2 x 15Biceps
Hantelcurl
5 kg 😮 😮 2 x 15Scottcurl
stång + 2,5 kg 2 x 15Bicepscurl med vinklat handtag i CC
15 kg 2 x 15Hmm, jag har själv kommit på att jag typ slutat köra cardio på gymmet, egentligen vet jag inte riktigt varför. Skulle väl vara för att det är så sjukt jobbigt att cykla hem redan som det är.. Funderar faktiskt på att börja gå istället så jag kan köra lite hårdare.. hmm, det tål att funderas på helt enkelt. Känner mig tokigt lat som inte orkar både cardio och cykla 😮
28 april, 2007 at 08:12 #887168Anonym anvandareMemberLördag 28/4[/b]
Uhhh 2 veckor prick kvar till bröllopet och jag vet fortf inte vad jag ska säga i talet.. Är det någon som är bra på sånnt så är det bara att skicka! Jag är urkass
Dagens mätning och vägning blev då följande
Vikt 63,6 (i måndags vägde jag 65,2)
Midja 73 cm
rumpa 98
lår 55 (-0,5)Det var faktiskt riktigt skönt med den dära viloveckan, först tyckte jag det var onödigt ont men nu har jag faktiskt både mer energi och mer motivation!
Idag blir det en joggintur runt sjön och lite ben och mage på gymmet!
28 april, 2007 at 08:34 #887169Anonym anvandareMemberGrattis till dina framgångar:emo-thumb
Håller med de andra.Fortsätt skriva journal..
Ha det bra o ta hand om dig28 april, 2007 at 13:27 #887170Anonym anvandareMemberVad roligt med bilder från möhippan!! Har aldrig varit på en möhippa jag, mina kompisar är ’bara’ sambos med sina killar. Får mana på dem lite!!
Tråkigt om du slutar skriva journal, men kul att du snart uppnått ditt mål. Starkt jobbat!!
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram
28 april, 2007 at 17:23 #887171Anonym anvandareMemberJennie_80 wrote:Grattis till dina framgångar:emo-thumb
Håller med de andra.Fortsätt skriva journal..
Ha det bra o ta hand om digTack.. Hm mja, vi får väl se om jag fortsätter eller ej
Emelie wrote:Vad roligt med bilder från möhippan!! Har aldrig varit på en möhippa jag, mina kompisar är ’bara’ sambos med sina killar. Får mana på dem lite!!Tråkigt om du slutar skriva journal, men kul att du snart uppnått ditt mål. Starkt jobbat!!
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram
Egentligen har jag ju inte uppnått mitt mål, vill gå ner ganska så mkt mer.. men hm mja, jag har ju kommit i klänningen iaf.
tack, kramar28 april, 2007 at 17:34 #887172Anonym anvandareMemberForts lördag 28/4[/b]
Var ute och sprang runt sjön idag med och det gick faktiskt ganska bra, skönt att det har blåst lite mindre idag.
Sen bar det av mot gymmet och där blev det ben och mageBen
Hacklift
ingen vikt 3 x 15Liggande lårcurl
18 kg 1 x 15
27 kg 1 x 15
32 kg 1 x 15Benpress
60 kg 3 x 15Sittande lårcurl
25 kg 2 x 15utfall
+ 12 kg 2 x 15vader
sitt. vadpress
20 kg 3 x 15stående i hacklift
80 kg 3 x 10Sen blev det lite magövningar och lite för rotatorcuffen också..
+ 15 min på trappmaskinen, sådär lagom jobbigt och svettigt Skönt. Nu ska jag duscha och sen är det ätardag för resten av denna lördagen! Kram på er och ha en bra lördagskväll
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.