Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Charlottes träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
12 maj, 2007 at 13:42 #887218Anonym anvandareMember
Ha så roligt nu!! Visa gärna med lite bilder sen också
12 maj, 2007 at 13:56 #887219Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Ja då vart det snart dags.. Lite oroliga och stressiga vi är här, men det blir nog bra. Får hoppas att klänningen sitter som den ska imorgon, det har varit lite sisådär, en sak är säker. Jag kommer vara glad när jag får av den, 12 timmar i en pytteklänning är inge kul, menmen. Ska man vara fin får man lida pin.Tack för era lyckönskningar och kommentarer, det värmer verkligen
Kram Charlotte
Allt kommer att gå kanon! Känns bra då det är över sen iaf :p Kramar!
13 maj, 2007 at 02:23 #887220Anonym anvandareMemberKvällen är över och det har varit helt underbart och talet gick utmärkt, jag höll till och med i en liten lek
Nu ska jag sova det kommer bli en lång dag imorgon med allt från städning till tågresa.Kram på er
13 maj, 2007 at 09:33 #887221Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Ha så roligt nu!! Visa gärna med lite bilder sen också+1:up:
Hoppas du haft det trevligt och att du blev nöjd!!
Du har kämpat på sååååå bra tjejen!!Många kramar//S*14 maj, 2007 at 09:51 #887222Anonym anvandareMemberDå har denna journalen kommit till sitt slut. Jag kommer att fortsätta kämpa med vikten men också med min hälsa så jag förblir frisk.
Jag nådde mitt mål på sätt och vis, jag kom i klänningen. Men kilona ville inte riktigt så långt ner som jag ville tyvärr.
Jag vill tacka alla som har skrivit en rad eller flera här inne, det värmer jättemycket och är en väldigt stor hjälp. Vill också tacka Micke för all hjälp och stöttning, utan dig hade detta aldrig gått.Vid dietstart 1/11-06
Vikt 73 kg
midja 88 cm
Inga mått på stuss och lår.12/5-07
Vikt 63 kg
Midja 73 cm
Lår 55 cm
Stuss 97 cmHa det bra nu allihopa och här följer lite bilder från bröllopet i lördags!
14 maj, 2007 at 11:45 #887223Anonym anvandareMemberGud så fin du var gumman!Varför ska du lägga ner din journal??? Vill ju ah dig kvar.
14 maj, 2007 at 12:45 #887224Anonym anvandareMemberMen åååhh så fin du är!! Herregud, du gick ju ner 10kg, det är sjukt bra gjort tycker jag! Och på ett bra sätt har du gått ner också, väldigt hälsosamt!
Jag tycker du ska fortsätta ha journalen, sätt upp nya mål! Kramar
14 maj, 2007 at 20:53 #887225Anonym anvandareMemberMycket bra jobbat Charlotte! :up:
Dax att sätta upp nya mål nu :emo-thumb
15 maj, 2007 at 07:46 #887226Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Men åååhh så fin du är!! Herregud, du gick ju ner 10kg, det är sjukt bra gjort tycker jag! Och på ett bra sätt har du gått ner också, väldigt hälsosamt!Jag tycker du ska fortsätta ha journalen, sätt upp nya mål! Kramar
+1:emo-thumb
Gud såååååååååååååå fin du är!!!Man blir ju helt rörd!
Såååååååååååå vackert!!
(minns sj mitt eget bröllop,ja,ja Susan har varit gift en gång i tiden:-))
Du har varit sååååååååå duktig tjejen!!!
Du ska vara mycket stolt över dig sj nu!!
Vill se att du fortsätter att ha journal här med din träning!Kram//S*15 maj, 2007 at 08:25 #887227Anonym anvandareMemberAnloy wrote:Gud så fin du var gumman!Varför ska du lägga ner din journal??? Vill ju ah dig kvar.Tack vännen.. Jag vill ha en journal med klara mål och det känns som att målet med denna journalen är avklarat.
Marmeladova wrote:Men åååhh så fin du är!! Herregud, du gick ju ner 10kg, det är sjukt bra gjort tycker jag! Och på ett bra sätt har du gått ner också, väldigt hälsosamt!Jag tycker du ska fortsätta ha journalen, sätt upp nya mål! Kramar
Tack så mkt, det värmer
jag försvinner inte helt bara för journalen inte fortsätter, lovar;)Petter__Jonsson wrote:Mycket bra jobbat Charlotte!Dax att sätta upp nya mål nu
Tack
SUSAN wrote:Gud såååååååååååååå fin du är!!!Man blir ju helt rörd!
Såååååååååååå vackert!!
(minns sj mitt eget bröllop,ja,ja Susan har varit gift en gång i tiden:-))
Du har varit sååååååååå duktig tjejen!!!
Du ska vara mycket stolt över dig sj nu!!
Vill se att du fortsätter att ha journal här med din träning!Kram//S*Ojoj, här krymper det fram både den ena bekännelsen efter den andra
Njaa fortsätter gör jag nog inte, målet är ju avklarat nu och det är ju trots allt en stressfaktor och att hela tiden visa vad man gjort. Men senare kanske, vem vet15 maj, 2007 at 09:55 #887228Anonym anvandareMemberJag får tacka för ditt förtroende och gratulera dig till ditt resultat!
Kul att allt gick bra med bröllopet!
Du har förtjänat en skön sommar15 maj, 2007 at 10:01 #887229Anonym anvandareMemberVerkligen jättevacker! Du är duktig som gett dig tusan på detta och fullföljer det.
:worship:
15 maj, 2007 at 12:27 #887230Anonym anvandareMembercarrolax wrote:Otroligt vacker på bilderna!!! /c.HÅLLER MED!
15 maj, 2007 at 15:10 #887231Anonym anvandareMemberSuperfin!!!:emo-thumb
Grattis till ditt uppnådda mål, du har vart jätteduktig! Hoppas du kommer vara kvar ändå här på forumet=)
Kram !15 maj, 2007 at 19:57 #887232Anonym anvandareMemberbullis the king wrote:Du ignorerade mitt inlägg eller ?Missade det helt. Jag tränar på ego.
Micke A wrote:Jag får tacka för ditt förtroende och gratulera dig till ditt resultat!
Kul att allt gick bra med bröllopet!
Du har förtjänat en skön sommarTack själv och detsamma
Dessan wrote:Verkligen jättevacker! Du är duktig som gett dig tusan på detta och fullföljer det.:worship:
tack det värmde, men det är en bit kvar
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.