Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Charlottes träningsjournal
tack
Tack så mkt, klart jag kommer vara kvar här och snoka runt haha
Hej! Vad fin du var på bröllopet! :nod Snälla kan du inte fortsätta skriva journal??Vad annars ska jag läsa?!
Du e ju min inspiration!’
Kram
Hällåo tjäjen!(med skånskt uttal) Otroligt vacker på bröllopet! Känns säkert kanon nu då det är över. Nu blir det nya mål och ny journal va? Kramar
Btw, slå mig en pling om du råkar vara i helsingborg någon gång i framtiden!
Oj, det där var ju nästan rörande. Att jag är en inspiration för någon har jag aldrig kunnat tänka mig ens.. Men vad sägs om att starta en egen journal då? Då får man mycket feedback och träningen går lättare
Tack igen och kram på dig
Btw, slå mig en pling om du råkar vara i helsingborg någon gång i framtiden!
Haha, du jobbar hårt med skånskan förstår jag! Jo det är faktiskt lite skönt att bröllopet är över också, det var en stor stressfaktor. En ny journal kanske kommer till hösten eller nått, beror lite på hur det ser ut med vikten.
klart jag slår en pling, nu kommer jag ju inte te Skåne förrenst den 10e juni och den 11e börjar jobbet, men nån dag ska jag klämma in det! Kram på dig
BODY är tidningen för dig som vill träna lite hårdare, lite bättre och lite mer seriöst.
Vi lär dig hur du snabbt och effektivt kan skaffa dig din drömfysik och behålla den.
Varje månad i BODY