Charlottes träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Charlottes träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 619 total)
  • Author

Hallå där :) Kul med ett nytt träningsschema o lågreps pass lycka till med allt :up:

God morgon, gumman..

Kul att se att du är så positivt inställd trots jobbiga kurser.
    Jag tappade all sug till träning efter gårdagens mastodontpass- evolution & cellens funktion samt egenskaper.
    Det känns som skolan bara suger all motivation ur varenda lem i kroppen.
    Det blev 2 x 20 minuters promenad igår. Det var allt ;)

Men nu ska jag iaf väg till gymet & köra morgoncardion. (smart idé av tjejen jag går med) & ett litet spinninglunchpass vid 12..

Lycka till med ditt ny schema. Det ska bli så skoj att se nya bilders nart igen :emo-thumb

Massa kramar…

Mjeeep.. Snacka om att vara totalt förstörd, har haft föreläsningar hela dagen och satt sedan kvar på skolan tills kl 20 och pluggade, sen vart det direkt hem äta och fortsätta med plugget. Nu är jag tokslut i huvudet och ska mer eller mindre bara gå meterna till badrummet och borsta gaddarna och sedan direkt i säng. SKÖNT!
    Hann med lite cardio imorse på gymmet, kom fram till att det vart bästa alternativet när termometern stod på -18 körde först 5 min rodd och sedan, hör och häpna joggade jag i 10 min. Bara på 8 km/h me ändå, det har jag aldrig gjort innan. Har bara kört små korta intervaller med typ jogga i en minut och gå i en minut osv.. Det kändes bra iaf och det kommer jag nog göra fler gånger.
    Det var allt för idag imorgon är det vila och på fredag är det överkropp igen tror jag blir lite konstigt denna veckan menmen

Nattinatt på er :O

IQA wrote:
    God morgon, gumman..

Kul att se att du är så positivt inställd trots jobbiga kurser.
    Jag tappade all sug till träning efter gårdagens mastodontpass- evolution & cellens funktion samt egenskaper.
    Det känns som skolan bara suger all motivation ur varenda lem i kroppen.
    Det blev 2 x 20 minuters promenad igår. Det var allt ;)

Men nu ska jag iaf väg till gymet & köra morgoncardion. (smart idé av tjejen jag går med) & ett litet spinninglunchpass vid 12..

Lycka till med ditt ny schema. Det ska bli så skoj att se nya bilders nart igen :emo-thumb

Massa kramar…

Usch prata inte om att man tappar motivationen, jag känner redan hur min rinner av mig, men det ska gå!! Så vi får se hur det blir med bilder ;) Gött att duiaf hinner med promenader, det är jag dålig på att ta mig tid till..
    Kramar

Gee wrote:
    Hallå där :) Kul med ett nytt träningsschema o lågreps pass lycka till med allt :up:

Charlotte_ wrote:
    Mjeeep.. Snacka om att vara totalt förstörd, har haft föreläsningar hela dagen och satt sedan kvar på skolan tills kl 20 och pluggade, sen vart det direkt hem äta och fortsätta med plugget. Nu är jag tokslut i huvudet och ska mer eller mindre bara gå meterna till badrummet och borsta gaddarna och sedan direkt i säng. SKÖNT!
    Hann med lite cardio imorse på gymmet, kom fram till att det vart bästa alternativet när termometern stod på -18 körde först 5 min rodd och sedan, hör och häpna joggade jag i 10 min. Bara på 8 km/h me ändå, det har jag aldrig gjort innan. Har bara kört små korta intervaller med typ jogga i en minut och gå i en minut osv.. Det kändes bra iaf och det kommer jag nog göra fler gånger.
    Det var allt för idag imorgon är det vila och på fredag är det överkropp igen tror jag blir lite konstigt denna veckan menmen

Nattinatt på er :O

Oo fan va du kämpar, ja de är inte lätt asså.. :| men kul att de känns bra med intervall träningen :up:

Havregrynsgröt med mjölk, äggvita och kanel + ½ L vatten.. Det är gott nästan alltid.. :

Mmmmm:P

Förutom att gröt är äckligt…men vattnet såg läckert ut![/b]

Charlotte_ wrote:
    Havregrynsgröt med mjölk, äggvita och kanel + ½ L vatten.. Det är gott nästan alltid.. :

Har du testat att variera innehållet i gröten? Det finns ju lite olika gryn som råggryn, fullkorn osv. Sen kan man koka med lite banan, russin mm.
    Rivet äpple + kanel är inte fel heller för de som vill.

Hehe ja de kan man ju lungt säga. Sj var jag uppe tjugo över fyra för att åka till jobbet. Ha en bra dag du oxå :)

Micke A wrote:
    Har du testat att variera innehållet i gröten? Det finns ju lite olika gryn som råggryn, fullkorn osv. Sen kan man koka med lite banan, russin mm.
    Rivet äpple + kanel är inte fel heller för de som vill.

Fullkornhavregryn har jag alltid, vanliga blir så hm jag vet inte, stabbigt.. Äpple ska jag prova imorgon! Tack för tipsen

Andreas Guiance wrote:
    Mmmmm:P

Förutom att gröt är äckligt…men vattnet såg läckert ut![/b]

Knäppgök :D

Gee – inte illa att pila upp strax efter 4 varje dag, var jobbar man då?

det ser bra ut, fortsätt kämpa så når du ditt mål :)
    kram beccis

Charlotte_ wrote:
    Knäppgök :D

Gee – inte illa att pila upp strax efter 4 varje dag, var jobbar man då?

Man börjar inte fören 6 men får gå upp tidigt för att åka dit. Men till helgen flyttar jag så då får man sova längre. ;)

Blev inte så mkt till vila idag inte, blev sugen på att träna när jag kom hem från skolan så det bar iväg..

Torsdag 25/1 Benträning[/b]

Benspark (i ny maskin)
    4 plattor 2 x 7
    Ingen aning om vad plattorna väger, det finns inte ens en liten tillstymmelse till siffror kvar.. :(

Liggande lårcurl
    Körde med ett ben i taget
    18 kg 2 x 8
    Försökte öka men det tog tokstopp

Benpress
    80 kg 3 x 10
    Lite lägre vikt, lite fler reps och set..

Benspark bakåt i CC
    23 kg 2 x 8

Sittande vadpress
    30 kg 2 x 15

vadpress i benpressen
    80 kg 2 x 15

Sen blev det lite mage med allt från vanliga st ups till benlyft.

+ 15 min cardio varar 10 på CT och 5 på trappmaskinen.

Sen vart jag trött och körde lättsamt hem för att ta en liten powernap :up:

Maten har gått över förväntan nu idag och igår, nästan så man kan kalla det att det går svinbra :)
    Ska bli kul att se om vågen flyttar sig något nu när maten funkar, tror nästan inte det.. Menmen, det är trots allt centimeterna som spelar störst roll.. Hellre att vågen visar mkt men att det ser bra ut än tvärt om!

Trevlig kväll

Snart är det ätardag förresten, hur gott är inte det? Har inte haft det på 3 veckor…! :pop:

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 619 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.