Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Charlottes träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 januari, 2007 at 23:01 #886738Anonym anvandareMember
Lycka till med benpasset ifall du hinner med de
31 januari, 2007 at 16:01 #886739Anonym anvandareMemberIQA wrote:Hej gumman..
Jag förstår precis hur du har det..
F-n, har man ett jobb så lämnar man det när man går hem.
Går man i skolan så har men att projekt som kräver 250%..
eller så är jag dålig på att planera vad vet jag.
Jag vet att tränar jag så mycket som jag vill då hamnar jag efter med skolan & satsar jag på skolan så mår jag skit för jag inte hinner iväg för att träna..
Balansgång, någon??Lycka till iaf.. Plugga lugnt.. & du, du kom iaf ut i morse. Bättre än inte alls!!
*tänker på dig*
Balansgången finns inte, inte i mitt liv iaf.. känns som att hälsan är det som kommer sist iaf. Tack för du tror på mig gumman
:friends:Gee wrote:Lycka till med benpasset ifall du hinner med deVisst hann jag med det, men det var inte mer heller!
31 januari, 2007 at 16:08 #886740Anonym anvandareMemberBenpass 31/1[/b]
Steg upp 6:00 för att hinna till gymmet innan skolan idag, som tur var somnade jag strax efter 21 igår annars hade jag aldrig orkat det! Men nu var jag pigg som en näktergal kl 6. Synd bara att det inte har hållt i sig
Uppvärmning i hackliften utan vikt
Raka marklyft
stång +10 kg 1 x 12
stång + 30 kg 2 x 6 Jobbigt! Kan vara PB, är inte säker.Knäböj
stång 1 x 12
Stång + 10 kg 2 x 10 PB
WOHOOSitt. lårcurl
35 kg 1 x 8
40 kg 2 x 6Benpress
80 kg 1 x 8
100 kg 2 x 6
Kändes TUNGT idag !Sedan joggade jag i 10 min (8km/h), trodde att jag skulle ramlat av, av trötthet efter typ 3 min men med lite vilja så gick det. Mer än så blev det dock inte!
Hungrig är jag med! Men måste vänta med att äta middag, får hoppas att jag får ut något av plugget ändå, tveksamt menmen. Var väldigt hungrig igår också, förstår inte det. Får väl försöka äta mig mätt på sallad? :frust:Kram på er som tror på mig, det värmer!
31 januari, 2007 at 16:46 #886741Anonym anvandareMemberHm, finns ingen balansgång hos mig heller:
Men jag vet att jag mår bättre & orkar mer om jag tränar så nu tränar jag som F-N…Klart jag tror på dig. DU fixar detta galant juh..
KRAMEN[/b]
31 januari, 2007 at 21:57 #886742Anonym anvandareMemberBra jobbat på dagens pass..
Och som Angel tror ja på dig oxå :up:31 januari, 2007 at 22:21 #886743Anonym anvandareMemberIQA wrote:Hm, finns ingen balansgång hos mig heller:
Men jag vet att jag mår bättre & orkar mer om jag tränar så nu tränar jag som F-N…Klart jag tror på dig. DU fixar detta galant juh..
KRAMEN[/b]
Gee wrote:Bra jobbat på dagens pass..
Och som Angel tror ja på dig oxå :up:TACK;)
31 januari, 2007 at 22:27 #886744Anonym anvandareMemberAhh äntligen dax för sängen, har tagit det lite lugnare med plugget idag och pulat lite här hemma istället, lägenheten ser ut som skit när man bara kommer hem, äter, pluggar och sen sover typ.. Menmen, jag hade verkligen inte sagt nej till diskmaskin!
Hade tänkt vila imorgon men jag vet inte riktigt, har lite lust för morgonprommis bara men jag behöver ju sömnen också.. Sen kommer en hm *host host* vissel vissel, kille hit på kvällen och han har visst för sig att sova här, är väl inte så sugen på att upp och promenixa kl 6 på morgonen då. Men som sagt vi får se, jag behöver en helt träningsfri dag/vecka ju, minst! Får ta igen den cardion på fredagseftermiddagen annars.
Jag är mitt uppe i planerna vad jag ska äta på lördakväll, hade tänkt gotta till mig med något.. Men det återstår ju o se vad måttbandet och vågen säger. Fan ta dem om de står som förra veckan, då blir jag aaaarg! :nono:sleep well
1 februari, 2007 at 19:57 #886745Anonym anvandareMemberHär ser det ut att gå bra!
Jag vet också hur det känns när man måste plugga/sova/träna hela dagarna, tiden räcker inte till för att städa..uscha, hemskt! Men men, när man väl städar får man väl tänka att det kanske bränner någon kcal det också… Jag tycker det är strongt gjort av dig att kliva upp kl 6 för att gå på gymmet! Ojoj det hade jag aldrig orkat!!
Ha de bra!
Kram1 februari, 2007 at 20:07 #886746Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Kram på er som tror på mig, det värmer!Klart vi tror på dig!! Du kommer fixa detta utan problem. Tänk när det blir varmare ute, då kommer du studsa upp till morgonpromenaderna för att få höra fåglarna kvittra under morgonpromenaden… Kommer gå finfint för dig! :happy:
1 februari, 2007 at 20:11 #886747Anonym anvandareMemberMarmeladova wrote:Kommer gå finfint för dig! :happy:Det tror jag också Du kommer att rocka i klänningen!
1 februari, 2007 at 20:57 #886748Anonym anvandareMembermariia wrote:Här ser det ut att gå bra!
Jag vet också hur det känns när man måste plugga/sova/träna hela dagarna, tiden räcker inte till för att städa..uscha, hemskt! Men men, när man väl städar får man väl tänka att det kanske bränner någon kcal det också… Jag tycker det är strongt gjort av dig att kliva upp kl 6 för att gå på gymmet! Ojoj det hade jag aldrig orkat!!
Ha de bra!
KramMm det ska bli skönt när det blir lite varmare! Motivationen ökar ju onekligen, så även humöret och lusten att plugga..
kramarMarmeladova wrote:Klart vi tror på dig!! Du kommer fixa detta utan problem. Tänk när det blir varmare ute, då kommer du studsa upp till morgonpromenaderna för att få höra fåglarna kvittra under morgonpromenaden… Kommer gå finfint för dig!Haha fåglar? Jag har mp3spelaren på för hög volym för att höra dem, men tanke är god Om inte annat studsar jag ut för att se hur mkt sn som har försvunnit!!
Heidi K wrote:Det tror jag också Du kommer att rocka i klänningen!haha I will
Tack tjejer! Era tankar kunde inte kommit bättre, plugget känns tungt och Fredrik har typ kommit på att han inte vill träffa mig någe mera så det är lite mörkt nu. Men vad spelar killar för roll när har träningen? Haha nej men skämt och sido, jag har inte tid och ork att grolla ner mig, det finns roligare saker att tänka på och göra!
Kram på er1 februari, 2007 at 21:20 #886749Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Ojoj 2årsdagen är en stor dag :p
Göttis ryggpass där, du får komma hit och köra skiten ur min rygg någon dag tycker jag! kramarInte så ofta jag har vägarna förbi de trakterna men det vore skoj..
Men kanske skulle åka på träningsturné i Sverige & träffa alla sköna människor man lär känna här:emo-thumbJapp, 2 år känns finfint..
KRAMEN//
2 februari, 2007 at 21:26 #886750Anonym anvandareMemberCharlotte_ wrote:Sjukt duktig du e tjejen, jag hade då aldrig pallat spinning på morgonen. Och styrkepasset sedan var inte så dumt det heller, men varför kör man hantelpressar på boll? Verkar lite knixigt :pHa en underbart skön helg och vila dig ifrån plugget
kramarSmaklig spis ikväll förresten
Hej gumman..
Alltså det är ju bara förbränning. Jag tar inte ute mig mer än när jag går ute eller på löpbandet.. (inte så mycket mer iaf)
Jag kör hantelpress på boll med låga vikter för att lära mig hantera bålstabiliteten. Det blir sjukt tungt med bara 6 kg..Det är ju med träningen som med allt annat. Variation är nyttigt & kul fram förallt..
Latsdrag på boll, bicepscurl sittande på boll, liggande drag till hakan o.s.vTrevlig helg!!
2 februari, 2007 at 22:28 #886751Anonym anvandareMemberFredag 2/2 överkroppsträning[/b]
Vart nära på att inte komma iväg till gymmet idag, har varit så sjukt trött hela dagen. Tror det beror på att jag sover så jäkla dåligt på nätterna av all stress. Menmen, det försvinner väl. Iväg kom jag iaf, men passet var sjukt segt och tog långt tid.
Sitt. rodd
Stegvis ökning till 40,5 kg där jag körde 2 x 6Hantelpressar
5 kg 1 x 10
10 kg 1 x 6
12,5 kg 2 x 6bicepscurl
5 kg 1 x 10
10 kg 2 x 6liggande tricepsextension
stången (12 kg) 1 x 10
Stång + 10 kg 2 x 6Drag till hakan
stång + 10 kg 1 x 8
stång + 15 kg 2 x 6Magmaskin
25 kg 2 x 15Chins
Gjorde ett dumt försök utan vikter och det gick ungefär lika bra som det låter. Kom ingenstans Målet 2007 måst vara att jag ska klara 1!!
58% av min vikt 3 x 4 (kan vara PB, tror dock att jag har klarat samma vikt för längesedan)Rotatorkuffar på alla håll och kanter
Flyes i CC
15 kg 1 x 8
18 kg 2 x 6Bicepscurl i CC
Sprang runt som en toker och leta efter en EZ stång men de var typ puts borta. Hur kan 2 stänger försvinna? Körde iaf iCC istället och fick läskigt ont i handlederna som vanligt
3 plattor 2 x 6Pushdown i maskin
Hade så ont i handlederna så jag körde med lite lättare vikt.
45 kg 2 x 8benlyft på bänk
Så många jag orkade, räknade aldrigT-bar row
25 kg 1 x 6
35 kg 2 x 6Små sit ups
Tills magen skrek att jag skulle sluta typHade tänkt att jag skulle lägga lite mer tid på rygg och mage framöver, behöver defintivt mer massa på ryggen och mage har jag alltid bortprioriterat tyvärr.. Vilket märks nu.
Som sagt ett segt pass menmen, alla pass kan ju inte gå galant. Man måste vara ur form ibland för att vara i form andra dagar.
Maten har gått lite knackigt idag vilket gjorde mig tokhungrig efter träningen och jag åt antagligen 1 portion för mkt, menmen. Har ätit lite frukt ikväll också, får se vad jag gottar mig imorgon, är inte särskilt sugen.
Ska bli kul att se om Fredrik hör av sig imorgon, tänker inte på så mkt annat nu 😮 :frust:Morgonprommis imon och vägning :S, kram på er!
3 februari, 2007 at 09:07 #886752Anonym anvandareMemberLördag 3/2!![/b]
Jahopp då var det dags för veckans dödsdom igen, så kändes det imorse iaf. Det känns bättre nu
Vikt 65 (-1,2 kg)
Midja 74 (-1 cm)
Lår 56 (+-0)
Stuss 99 (-0,5)Wohoo, 65 har varit någon form av första minimål, har gått ner hälften av mitt mål och dessutom har jag nu ett normalt BMI, (jaa jag vet man ska inte rätta sig efter det men det känns ändå bra att ligga inom standard). Nu är det 2 månader kvar tills klänningen ska på, vilket känns stressande. 1 kg/vecka är inte så lite..
Tyvärr har veckan varit riktigt seg, trött och hungrig. påverkas verkligen av att inte äta mer mat nu när jag läser så mkt, hjärnan går konstant på lågvarv
Får se hur jag gör nästa vecka för att det ska kännas bättre, läsa mindre är liksom inget alternativ. Får också se vad Micke säger..! Fram till duggan (OM 3 VECKOR!!!) Går vi iaf bara 3 dagar/vecka så det känns iaf skönt, alltid skönare att kunna läsa för sig själv hela dagen än att sitta i en föreläsningssal i 8 timmar för att sedan sätta sig och läsa.Hade tänkt ut och gå nu på morgonen men det får nog vänta lite med tanke på att det blåser typ orkan utanför fönstet :ph34r:
Ha en bra helg
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.