Check out my melody – Danne Mann

Home Forums Seriösa träningsjournaler Check out my melody – Danne Mann

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • Author
    Posts
  • #667005
    Jockefarmer wrote:
    Ser ut som ett litet mysigt o trevligt gym :P

    Ja jag kan ju inte påstå att det är stort inte, men billigt å vikterna räcker än, så vrf inte:)

    Men i sommar då blire Worldclass på värmdö8)

    #667006

    Har ändrat schemat en aning så ni behöver inte bry er om tränings schemat på första sidan,
    Idag var det iallafall Rygg & Biceps! Sjuuuuk pump i Biceps idag, måste vara Kre-Alkalyn som börjar värka8)

    Dagens pass såg ut så här:

    Rygg
    Pullups: to failure x3.
    Liggande hantelrodd: 60kg 15reps – 70kg 10reps – 80kg 8reps.
    Hantelrodd: 40kg 12reps, 40kg 12reps, 40kg 12reps Redan här blev pumpen sjuk:D
    Pulldown: 70kg 15reps, 80kg 12reps, 90kg 10reps
    Cable rows: 60kg 15reps, 70kg 12reps, 80kg 12reps, 90kg 10reps

    Biceps:
    Växlande hammer curls: 20kg 15reps, 25kg 12reps, 30kg 10reps Riktigt TUNGT
    Växlande bicep curl: 15kg 12reps, 17kg 10reps, 20kg ??reps minns inte, tror de va en 10a:P
    Ez stång Curls: 20kg 20reps, 25kg 15reps, 30kg 12reps, Brukar köra en 12a på 40kg men det har varit en tuff vecka så tog lite lättare vikter idag
    Cable curls: 40kg 15reps, 50kg 10reps, 60kg 6,5reps:) (fast vikterna visar runt 10-20kg fel, men men!

    Hoppas alla har haft en trevlig helg! Ska bli skönt och vila Mån-Tis nu, på onsdag kör jag igång igen! Då kanske det blir en film på när man bänkar lite vem vet:) PEACE

    #667007

    bra pass:emo-thumb jag tycker det är bättre att dra ner på curl-övningarna och istället satsa mer på ryggövningar med supinerad grepp, men funkar det för dig så funkar det

    #667008

    jag slog handen i pannan, 16år, stark som en björn!!
    Ser riktigt bra ut!
    ja gulliga ni är på grupp bilden hahaha

    #667009
    50cent wrote:
    bra pass:emo-thumb jag tycker det är bättre att dra ner på curl-övningarna och istället satsa mer på ryggövningar med supinerad grepp, men funkar det för dig så funkar det

    tacktack, haha jo kanske men ja tycker schemat känns bra så jag kör vidare på de :emo-thumb

    #667010
    StoreAbraham wrote:
    jag slog handen i pannan, 16år, stark som en björn!!
    Ser riktigt bra ut!
    ja gulliga ni är på grupp bilden hahaha

    haha tack somfan:D riktigt kul å höra, behövs för motivationen:p
    Inte för att vi försökte vara gulliga men verkar som vi lyckades me det:D

    #667011

    Tjena Danne =)
    Va det ni två som va inne i butiken igår? Ni får ju ”hojta” till så jag vet att jag har forumfolk på besök =)
    Ser bra ut :up:
    Ha det gott!!

    #667012

    Jävlar najjs pics Danne!

    #667013
    Johan Malm wrote:
    Tjena Danne =)
    Va det ni två som va inne i butiken igår? Ni får ju ”hojta” till så jag vet att jag har forumfolk på besök =)
    Ser bra ut :up:
    Ha det gott!!

    Tjenare Johan! Ne de va inte vi, vet inte om Freddan va där kanske, brukar dra till sveavägens affär men får väl dra till din nästa gång:p
    Freddie pratar mycket om dig, fett najjs att ni är släktingar:D
    Freddie visa någon bild på dig på facebook när du körde armbrytning i lyften me någon, du ser ju riktigt grym ut8):p
    Tacktack, hare bäst!

    #667014
    Danne Mann wrote:
    Tjenare Johan! Ne de va inte vi, vet inte om Freddan va där kanske, brukar dra till sveavägens affär men får väl dra till din nästa gång:p
    Freddie pratar mycket om dig, fett najjs att ni är släktingar:D
    Freddie visa någon bild på dig på facebook när du körde armbrytning i lyften me någon, du ser ju riktigt grym ut8):p
    Tacktack, hare bäst!

    Hehehe… Ja Freddie förklarade nyss att jag misstagit mig, kände ju inte igen honom på bilden han har här på Body =)
    Ja det tycker jag verkligen ni ska göra, vi har ju ett gym här också så det vore kul om ni ville komma förbi och köra ett pass någongång =)
    Ja det är min gamla polare Tobbe och jag som kör en lite ”Predator” pose =) Den va som framsida på gymgrossistens utskick för några månader sen, blev riktigt cool faktisk =) Är Marcus Syversen här på forumet som tagit bilden.

    Ha det gott!!

    #667015
    Johan Malm wrote:
    Hehehe… Ja Freddie förklarade nyss att jag misstagit mig, kände ju inte igen honom på bilden han har här på Body =)
    Ja det tycker jag verkligen ni ska göra, vi har ju ett gym här också så det vore kul om ni ville komma förbi och köra ett pass någongång =)
    Ja det är min gamla polare Tobbe och jag som kör en lite ”Predator” pose =) Den va som framsida på gymgrossistens utskick för några månader sen, blev riktigt cool faktisk =) Är Marcus Syversen här på forumet som tagit bilden.

    Ha det gott!!

    Haha okok, ne han ser lite galen ut på bilden faktiskt, men du får skylla på mig de var jag som sa att han skulle se sur ut:p
    Ja de vore jätte roligt! Vi får dra nån helg när man har lite mer tid, men vi kommer ju känna oss jätte små breve er:D På gymmet vi kör nu är vi störst:happy:
    Najjsnajjs, ja jag har sett lite av Marcus bilder, grym fotograf.
    Men jag kan snacka med Freddie att vi ska dra över till din GG, han ska ändå köpa en ny Superpump snart:up:
    Peacepeace

    #667016

    Ahhh skönt att ha vilat månda tisda nu. Idag körde jag bröst & triceps. Var väldigt trött idag så jag tog de lugnt på bänkandet i början, sen fick man mer energi så då körde man på som vanligt

    Bröst
    Extra lutande bänk: 40kg 15reps (alldeles för enkelt) – 50kg 12reps – 60kg 12reps
    Plan bänk: 50kg 15reps – 60kg 12reps – 65kg 12reps (som sagt, va trött)
    Lutande hantelpress: (här kom energin! älskar den här övningen :D) 20kg x2 15reps – 20kg x2 15reps – 25kg x2 12reps
    Plan hantel flyes: 17kg x2 20reps – 20kg x2 12reps – 20kg x2 12reps
    Cablecross: 18kg x2 20reps – 20kg x2 15reps – 22kg x2 15reps – 25kg x2 12reps LOVE THIS EXERCISE;)
    Andledningen varför jag kör så lätt på pressarna är för att jag förut inte gått ända ner, å försöker nu breda ut brösten lite mer så därför kör jag fulla reps ända ner. Så då behövs lite lättare vikter:nod

    Triceps
    Liggande hantel extensions: 13kg x2 12reps – 13kg x2 12reps – 15kg x2 10reps
    Pushdown rep(riktigt lungna och fina, inget fusk me ryggen här inte): 20kg 20reps – 25kg 15reps – 30kg 12reps
    Rep extensions: 17,5kg 20reps – 20kg 15reps – 25kg 12reps
    Hantel extensions(detalj övning): 8kg 20reps – 9kg 15reps – 10kg 12reps

    Mage:
    Liggande benlyft: 50reps x3

    Ska bli skönt nästa vecka, då kommer jag köra lite tyngre å färre reps. Men shit, vilken sjuk pump man får av och köra lätta vikter, efter dagens pass stack mina triceps ut lika mycket som biceps! Dom var verkligen pumpade till max::D har aldrig känt så i triceps förut, sjuk pump.

    Imorrn är det Rygg & Biceps, Då kommer det filmas iallafall lite under passet, får se om det blir nån najjs film som e värd att lägga in!
    Nu ska det stekas lite ägg! Trevlig kväll alla:)

    #667017

    ser bra ut, tycker om hur du sa att du älska vissa övningar x)
    gör så jag vill göra övningarna mer! haha! :up:

    #667018
    StoreAbraham wrote:
    ser bra ut, tycker om hur du sa att du älska vissa övningar x)
    gör så jag vill göra övningarna mer! haha! :up:

    Haha tack. Jamen självklart:happy: finns det nått skönare än lutande hantelpress och cableflyes liksom?:p

    #667019

    Grymma lats :)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.