Dags att bygga!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Dags att bygga!

  • This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 84 total)
  • Author
    Posts
  • #653739

    En spricka i handen samt ett kanske brutet finger medför att jag inte kan gymma på minst 4-6 veckor :(

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!:cry:

    #653740

    Fortsätt äta rätt.. pumpa ben som en galning;) :D

    #653741
    palmertz77 wrote:
    En spricka i handen samt ett kanske brutet finger medför att jag inte kan gymma på minst 4-6 veckor :(

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!:cry:

    Oj då! Precis sånt man inte vill vara med om! Har du gått till sjukgymnasten än? Gå till henne/honom och kolla vilka övningar som skulle kunna gå att göra ändå! Mer än ben förstås, finns ju alltid vissa övningar som knappt påfrestar handen överhuvudtaget.

    Annars är det nu du satsar hårt på deffen och springer, tränar ben och kör den visan stenhårt o satsar på överkroppen när du är hel igen. :emo-thumb

    #653742

    Mannet: Lätt ;)

    Insulinus: Tack för tipsen :D

    #653743

    Bara o kötta kötta kötta!!!

    #653744

    Kötta kötta för alltid köttare!

    #653745

    Äntligen tillbaka här igen, efter skadad hand, spänningshuvudvärk och en fylle-sommar så är jag tillbaka igen

    har nu tränat ett par månader igen och det går finfint, det enda som känns jobbigt är att jag har problem med mina ljumskar(?) när jag kör marklyft så blir inte mycket av det.
    har väl ökat både i kroppsvikt och vikter jag tar på gymmet sedan jag var här senast men är fortfarande mycket långt ifrån målen :)

    jag har även börjat träna thaiboxning vilket jag tränar 2-3 dagar i veckan beroende på om jag ska ta den sista träningsdagen till att styrketräna eller träna thai, kommer göra det jag känner mig mest sugen på för stunden :D

    jag är ca 182 cm lång och väger 78 kg i dagsläget

    önska mig lycka till :)

    #653746

    Ja stort lycka till nu då! :up:

    Väntar otåligt på uppdateringar. Även jag skadade handen i somras, stukade tummen och fick en spricka i båtbenet den 4/7 och har precis börjat bli av med känningarna i handen. Körde mycket med stödstrumpr för tummarna på gymmet ett bra tag vilket jag tyckte hjälpte lite iaf.

    Men upp med lite nya stats nu då om du har ökat? ;)

    #653747

    Dagens pass gick finfint

    Bänkpress 3,3,3,3,3 x80kg PB

    Hantelpress 6,6 x30kg

    Militärpress 6,6,6 x40kg

    Baksida axlar 6,6,6

    Dips
    17,10,8 xkv

    Pushdowns 6,6,6 x50kg

    #653748

    Igår gjorde jag besök hos Mannet och fohlin och passade på att köra rygg och biceps

    T-bar rodd 6,6,6

    Latsdrag 6,6,6 x70kg

    sittande rodd 6,6,6 x75kg

    Chins 5,4,3

    Hantelcurl 6,6,6 x14kg

    Skivstångscurl 6,5 x30 kg 8,7 25kg

    Hammercurl 6,6,6 x10kg

    Shrugs

    #653749

    Kan väl passa på att berätta att jag klarade 90 i bänken vilket betyder nytt PB :)

    Vågade inte testa högre, dock har jag satt 100 som mål innan jul/nyår, får hoppas att det går vägen :)

    #653750

    Som passare kan jag intyga att 90 gick hela vägen och inte fan var det tungt? 100 är jävligt nära! Om inte där;)

    #653751
    Mannet wrote:
    Som passare kan jag intyga att 90 gick hela vägen och inte fan var det tungt? 100 är jävligt nära! Om inte där;)

    Hehe jo får väl hoppas på det
    :D

    #653752
    palmertz77 wrote:
    Hehe jo får väl hoppas på det
    :D

    Ehp! Inge käft

    #653753

    Tack grabbar for att ni tror pa mig da :D
    Idag blev det thaiboxning, saknade gymmet lite :(

    far ursakta det ar nagot fel pa mitt tangentbord..

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 84 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.