Dags att bygga!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Dags att bygga!

  • This topic is empty.
Viewing 9 posts - 76 through 84 (of 84 total)
  • Author
    Posts
  • #653784

    Var ett tag sedan man uppdaterade här, efter en månads uppehåll över jul/nyår och början på januari så var jag tillbaka, svagare än någonsin kändes det som. Men det börjar ta fart nu igen och känner mig lika stark som innan jul nu :) Har också hunnit med ett PB i dips 27 st! Nu ska jag försöka hålla mig undan från alla studentfester så blir vårterminen säkert grym :emo-thumb

    #653785

    Vilken klippa ;D ska dra i mig Rage x2 som jag fick hem idag sen ösa jag också!! :D

    #653786

    Förlåt att jag inte uppdaterat på länge! Det mest intressanta är väl att jag till slut har tagit 100 kg i bänk och sedan också 105. skönt PB

    #653787

    Fick du upp 100 innan nyår då eller blev det nu under de första månaderna på året?
    Lite uppdatering med några schyssta pass nu då. ;)

    #653788

    Grattis som fan :D Butjävel har du blitt också ;)

    #653789

    Har börjat med halvkroppspass nu samt lite högre reps, kört tre pass fungerar fint som fan.. börjar det suga efter ett tag byter jag tillbaka, det man saknar mest är att mosa lågreppare i bänken :(

    #653790

    Skriver väl samma sak som förra året ungefär vid den här tidpunkten…

    En spricka i handen samt ett kanske brutet finger medför att jag inte kan gymma på minst 4-6 veckor

    !!!!!!!!!!!!!!!!!! hur fan känns det

    #653791

    Shit, det kommer jag faktiskt ihåg då du gav mig en del råd när jag hade en spricka i handen ungefär vid den här tiden också förra året.

    Hur lyckades du paja handen då?

    #653792

    Min polare på ca 100 kg ville bevisa att han var starkare än mig fast jag tränade, då skickade jag honom upp och ner varpå han landade på min hand. Jag vann matchen men det var inte värt det!!!

Viewing 9 posts - 76 through 84 (of 84 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.