Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,121 total)
  • Author
    rinse wrote:
    ja ok.

jag ska inte vara med på senior SM men min kompis ska. så jag ska dit och matcha heja fram honom. nu väger jag runt 115 kg och pressen på 185 kg var väldigt lätt med tanke på att jag aldrig varit uppe på mer än 160 kg innan. var ju ett tag sen man var uppe och gjorde ettor.

enbart bänkpress tävlingar kommer jag garanterat köra men med tröja vet jag inte. med största sannolighet inte. får hoppas på att den försvinner annars blir det nog övergång till något förbund med RAW. vaddå Mange som nu är bäst? bäst på vad? 225 kg är väl inte bäst..

om tre veckor ska 190- 192,5 kg upp på raka armar!

Jo men som junior e det ju det. Utan tröja har du ingen chans att vinna . Tror jag inte. Lr du kommer ju fan gå klass 125 :)!

polaren wrote:
    Men Damir!!!!! Vad har du gjort?!?!?! Bannad på Kolozzeum igen :D

… Typ det är en som höll på å jävlas sist som har något dumt om mig i sin signatur.

Då tänkte jag att jag Använder mej rätten av Tryckfrihetsförordningen ( ”Med tryckfrihet förstås varje svensk medborgares rätt att, utan några av myndighet eller annat allmänt organ i förväg lagda hinder, utgiva skrifter, att sedermera endast inför laglig domstol kunna tilltalas för deras innehåll, och att icke i annat fall kunna straffas därför, än om detta innehåll strider mot tydlig lag, given att bevara allmänt lugn, utan att återhålla allmän upplysning.” )..

Och skrev att jag tyckte att han var väldigt klen, efter att ha tränat länge, han är 20 + , väger mycket men iaf så e han klen. Det yttrade jag mig om, så fick jag 6 månader ban hahah .. Jorgen sa först ” tysa alla sammans typ, som han alltid gör ” då sa jag ” palla med hans signatur ” sen så var jag borta. Ajj loosers:D

Damir_T wrote:
    Jag, tränat knäböj, ca 4 månader :)

Bara 4 månader? inte kört de innan?:O hur har du tränat benen förut då?

Macke89 wrote:
    Bara 4 månader? inte kört de innan?:O hur har du tränat benen förut då?

Nja, det har jag inte :D HAHA!

Damir_T wrote:
    … Typ det är en som höll på å jävlas sist som har något dumt om mig i sin signatur.

Då tänkte jag att jag Använder mej rätten av Tryckfrihetsförordningen ( ”Med tryckfrihet förstås varje svensk medborgares rätt att, utan några av myndighet eller annat allmänt organ i förväg lagda hinder, utgiva skrifter, att sedermera endast inför laglig domstol kunna tilltalas för deras innehåll, och att icke i annat fall kunna straffas därför, än om detta innehåll strider mot tydlig lag, given att bevara allmänt lugn, utan att återhålla allmän upplysning.” )..

Och skrev att jag tyckte att han var väldigt klen, efter att ha tränat länge, han är 20 + , väger mycket men iaf så e han klen. Det yttrade jag mig om, så fick jag 6 månader ban hahah .. Jorgen sa först ” tysa alla sammans typ, som han alltid gör ” då sa jag ” palla med hans signatur ” sen så var jag borta. Ajj loosers:D

Okej, det var rätt hårt straff av Jorgen, men man måste ju sätta gränsen nån stans :P Få se hur länge du klarar dig nästa gång :D kanske ska man börja satsa pengar ”När blir damir bannad?” :D

Jag får följa din träning här istället ;)

EDIT: Såg nu att det var Allan som bannade dig. Rätt hårt av Allan :/

polaren wrote:
    Okej, det var rätt hårt straff av Jorgen, men man måste ju sätta gränsen nån stans :P Få se hur länge du klarar dig nästa gång :D kanske ska man börja satsa pengar ”När blir damir bannad?” :D

Men jätte kul. Kommer nog inte tbx dit. Palla. Jo det var rätt så hårt…. Men tanke på att det var yttrandefrihet :)!!!

polaren wrote:

Allan tar illa upp av alla som är starkare än honom. Löjlig grej att bli bannad för.

Jacksatan wrote:
    Allan tar illa upp av alla som är starkare än honom. Löjlig grej att bli bannad för.

Vad i helvete, hur ser ni att det var han som bannade??? Men jag skrev ju inte till honnom, det var en annan tönt som hade med nott ” kul ” som han tycket när jag blev förbannad sist å sa massa dumt, så hade han det i isng signatur, då sa jag att hjag perosnligen tycket att han var klen. typ inget mer… Kan nonn skicka det där till !” ALLAN ” om tryckfrihet, hälsningar från mej då…

Damir_T wrote:
    Jo men som junior e det ju det. Utan tröja har du ingen chans att vinna . Tror jag inte. Lr du kommer ju fan gå klass 125 :)!

vad är det jag ska vinna? jag kommer köra serietävlingar och kanske DM för min egen skull och få upp en hög RAW bänk. om tröjan inte försvinner från IPF så kommer jag göra det. kommer hitta något förbund med RAW lyftning och tävla där på lika villkor. jo jag har tänkt att gå 125:an ett tag nu faktiskt. komma upp till en 220 kg(minst:| ) i den klassen om allt går som man vill.

får ju se vilka vikter som åker upp i maj. kommer bli spännande tror det kommer ligga runt 200- 207,5 kg och enligt mig är det bra för mig som inte fyllt 20 år än. men det ska ju göras också..

kör på Damir. vet du om Magnus Önerud kommer tävla på Senior SM? borde han ju..

rinse wrote:
    vad är det jag ska vinna? jag kommer köra serietävlingar och kanske DM för min egen skull och få upp en hög RAW bänk. om tröjan inte försvinner från IPF så kommer jag göra det. kommer hitta något förbund med RAW lyftning och tävla där på lika villkor. jo jag har tänkt att gå 125:an ett tag nu faktiskt. komma upp till en 220 kg(minst:| ) i den klassen om allt går som man vill.

får ju se vilka vikter som åker upp i maj. kommer bli spännande tror det kommer ligga runt 200- 207,5 kg och enligt mig är det bra för mig som inte fyllt 20 år än. men det ska ju göras också..

kör på Damir. vet du om Magnus Önerud kommer tävla på Senior SM? borde han ju..

Hehe okej då förstår jag :) Nja tex bänk sM ?..

Jo han ska nog vara med på SeniorSM . !

Jo fan, kör på du också!

GrymmeGreger wrote:
    Tjenamoss!

Brukar titta in på er (JSK) hemsida och kolla filmerna med jämna
    mellanrum.
    Grymt bra hemsida :up:

Önskar Stoplhammar och hans adepter lycka till på U&J SM !
    Det blir säkert storslam :nod

När kommer artikeln i JP?

Hehe, okej,! Tack tack! Ingen aning när den kommer. Vem är du då ? :)

21 Februari 2007

Ett medel pass idag i både bänk å mark.

Krister ståhlberg var med på passet idag också.

Bänkpress:

145X1
    152.5X1

Marklyft:

Smalsumo.

200, 4X1
    220, 4X1
    230 2X1
    235 X1
    240 X1

Tekniken sitter rätt så bra efter 2 pass, med ny teknik. Haha det e gött som fan :)

Inga filmer tyvärr. Glömmde kameran :(

fint pass. kommer du köra sumo på sm ?

emme wrote:
    fint pass. kommer du köra sumo på sm ?

:) det får vi se ;)

Så som det ser ut nu, hur mycket det ger på medel/lätta vikter så blir det nog så. Tekniken krånglade på Den kalssiska, fast att jag har stryka för betydligt mer. Å får jag bara till tekniken mer på söndag/ tisdag. Innan sm så jävlar!

Fick bra teknik träning av krister, även Magnus :D Inte fy skamm ..

Jag misstänker att det var Allan som bannade dig, för efter att du hade skrivit:

”Palla hans signatur…”

så quotade Allan dig och skrev:

”Hejdå!”.

Han hade ju ingen anledning att banna dig tycker jag. Men han verkar göra lite som han vill ibland. Jag vågar nog inte starta en tråd och fråga varför du blev bannad, för då kanske han bannar mig också :D

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 1,121 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.