Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,121 total)
  • Author

Angående att Bernhard skriver i fel forum : vilket forum ska han skriva i för att det ska vara rätt?

Snart får vi i varje fall en uppdatering här. För idag är det sista tunga träningen inför SM.

det blir spännande sitter här å väntar =)

25 Februari 2007

Mycket nöjd med passet :D

Bänkpress:

130X1
    142.5X1
    152.5X1
    155X1
    160X0 ( för långt stopp, fick fel sänknings plats å hela köret )
    160X1 . Muhaha! Där gick den upp iaf.

152.5
    [youtube=N_ccXT88hRU]
    155
    [youtube=3XOS54P_yOU]

kamran låg gömd under bordet på 160 lyften, så de blev inte filmade lixom… Aja synd ..

Knäböj med lindor + dräkt. :::

180X1
    200X1
    220X1
    240X1
    260X1
    265X1

220
    [youtube=qmoF195GXQU]
    240
    [youtube=JIrT5nWzJr8]
    260 : Djupt
    [youtube=-faWyX5mMhI]
    265 : Ännu djupare
    [youtube=6i5BbAohox4]

Summering: Bänken går bra, men tanke på muskelbristningen jag fick innan serieomgång 1… Som fotfarande satt sina spår. Sedan blev det en hel del tunga träningar efter varandra, men det har funkar bra. 160 är en bra vikt / FÖR NU /…

Böjen: Helt fantastiskt!:) Som sagt, tränat det i 4-5 månader, och går bara uppåt hela tiden. Får mycket hjälp av hela klubben osv! Speciellt mange, som lindar bra, osv osv! :) Sen så klart Stålis som håller koll på vilka vikter som ska var på, när å hur å varför.. hahaha! De ” tunga vikterna ” var inte tunga ;) … Blir en hel del mer på SM känns det som. SKa gå igenom med Krister ingångarna osv.

Grymt pass:emo-thumb

bra pass damir, vikterna ser inte ens det minsta tunga ut. det kommer bli skit bra på sm :up:
    och jag vågar knappt tänka på vad du kommer å böja om 1 år… mycke kommer det att vara iallafall.

Nu är det bara att vänta på SM.

Bernhard wrote:
    Grymt pass:emo-thumb

Tack :)

emme wrote:
    bra pass damir, vikterna ser inte ens det minsta tunga ut. det kommer bli skit bra på sm :up:
    och jag vågar knappt tänka på vad du kommer å böja om 1 år… mycke kommer det att vara iallafall.

Jo tacktack! det tror jag oxo. Jag höll på å fantisera ihop mål vid nyårsafton . det såg ut så här ” skulle va grymmt med 270 tills kanske efter aug.., men då får jag kämpa ..” Men så blev det inte. 265 var inte als tungt. Sa till stybbe innan, jag måste hinna ifatt dig snart . Får se hur det blir med det..! Men som många har sagt till mig, det tar 1 år ca, för att få en bra böj teknik, 8 månader kvar för mej då. Sen ska jag lära mej att få ut ännu mer av utrustningen. Så det blir säkert bra.

Jo men du e oxo grymmmmm! :D

stahlberg wrote:
    Nu är det bara att vänta på SM.

: Onsdags passet då :) det lätta :frust::|

mm grymt bra … med tanke på åldern är de ju bara att satsa 100 %

_tuva_ wrote:
    mm grymt bra … med tanke på åldern är de ju bara att satsa 100 %

Jo,.. Hehe. Tack tack!

28 Februari 2007

Idag så simmade jag först ihjäl mig nästan, på min speciall idrott. Efter åt så drog jag direkt till gymmet :)

Körde väldigt lätt åå så…

Smalsumo mark: 3X3, 100

Bänkpress: 2X3, 100

Inte väntade åtminstone jag direkt på dethär passet, annat då än att det är förbi, så att SM är ”nästa pass”.

stahlberg wrote:
    Inte väntade åtminstone jag direkt på dethär passet, annat då än att det är förbi, så att SM är ”nästa pass”.

Nja jag sa ju om det skulle känna mej bra så skulle jag ta det :)

är det nu till helgen som det ska lyftas nere
    på JSK ?

tid / pris / etc ?

ingångsvikter? good luck! SE NU TILL OCH VINN SKITEN!

Viewing 15 posts - 271 through 285 (of 1,121 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.