Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,121 total)
  • Author

Nästa veckas träning är klar, den behöver jag inte pm-a. Däremot pm-ar jag om Kroatien-träningen (trodde jag gjort det, har du läst din hotmail?). Jag har det iaf färdigt uppskrivet.

stahlberg wrote:
    Nästa veckas träning är klar, den behöver jag inte pm-a. Däremot pm-ar jag om Kroatien-träningen (trodde jag gjort det, har du läst din hotmail?). Jag har det iaf färdigt uppskrivet.

??? Ska kolla… Tror du skickade på kolo ?Har kollat nu, och du har nog skickat på kolo, kolla dina ” skickade ” medelanden, så har du nog schemat där!

ja satrk är du.lycka till med dina mål och din tränning.kommer följa denna

liddell wrote:
    ja satrk är du.lycka till med dina mål och din tränning.kommer följa denna

Tack :) Okej, det är bara att följa på! Trevligt med folk som följer.

Damir, du bannades inte för att du var starkare än någon annan. Du bannades för att du hotade med att skicka dina kusiner på folk.

Lugna ner dig lite och träna på! :up:

tp_88 wrote:
    Damir, du bannades inte för att du var starkare än någon annan. Du bannades för att du hotade med att skicka dina kusiner på folk.

Lugna ner dig lite och träna på! :up:

Men vad var grunden i allt då?. Du har väl läst hela tåden. Där det framkommer att de stör sig på att jag tex har med mitt reultat i början av tråden. vilket han som startade 100kg tråden också har…..

Tjena damir! gött att du har startat en journal här på body! Bry dig inte om dom på kolo, jag är inte särskilt förtjusta i dom heller ska du veta. Sen har jag kollat upp vad kvalgränserna är till VM för Ungdomar i 110:an, eftersom du gärna ville veta det. I 110:an är det 720kg sammanlagt, men det är bara ett ca värde, teknik, säkerhet mm är också viktigt.

Bernhard wrote:
    Tjena damir! gött att du har startat en journal här på body! Bry dig inte om dom på kolo, jag är inte särskilt förtjusta i dom heller ska du veta. Sen har jag kollat upp vad kvalgränserna är till VM för Ungdomar i 110:an, eftersom du gärna ville veta det. I 110:an är det 720kg sammanlagt, men det är bara ett ca värde, teknik, säkerhet mm är också viktigt.

Oj jävlar, det kommer jag aldrig upp till tills sep, kanske reckorbreakers.. men inte Sep :( Det betyder att det är kört eller. Men…. Ö. BTW, hur kan det vara det, eftersom bästa resultatet förra året var inte ens över 700 ???

1. Peca Matiss – 685,0
    2. Mullins Alex -670,0
    3. Zurawski Dariusz Given – 645,0

Så hm, sen ska vi se vad jag får ut av tröjan, vi säger att jag gör 165-170 utan, vid maj, då lär jag bänka en del med tröja. + då har jag en ordenligt markdräkt, och böjdräk och kag kan linda hårdare! AJA! Vi ska se :) tack för infot iaf.

Jo jävla idoter… Stör mej. Att de alltid ska börja tjata på att jag skryter, när jag gjorde en tråd som var ! tar du mer än 150 utan tröja ” eftersom det fanns en tråd som hette samma sak fast med 100 kg… AJa En del schyssta försvarade osv. Men så blev jag lac på 2 stycken som gjrode en tråd, för att provosera mig ” Är det rätt att skryta som damir gör ” …

Hoppas de mesarna visar sig på sm :) Så ska vi ha en diskussion IRL.

Aja ska följda din jurnal. Ska du träna på TIsdag?? kommer då innan jag åker till Kroatien!

varför hålla på och hota med att du ska skicka dina kusiner på dem? kan du inte ta hand om dina egna problem själv?..

rinse wrote:
    varför hålla på och hota med att du ska skicka dina kusiner på dem? kan du inte ta hand om dina egna problem själv?..

Det är så, att jag bor så jävla långt bort, om de snälla grabbarna orkar ta sig till U-J sm så finns jag där. Och vem är du?

Damir_T wrote:
    Men vad var grunden i allt då?. Du har väl läst hela tåden. Där det framkommer att de stör sig på att jag tex har med mitt reultat i början av tråden. vilket han som startade 100kg tråden också har…..

Fast det spelar ju ingen roll varför du agerade som du gjorde. Dom bröt inte mot forumreglerna, det gjorde du.

För att dra en extrem parallell funkar det inte så bra med att skylla en misshandel på att en person retade dig på ett fullt lagligt sätt.

tp_88 wrote:
    Fast det spelar ju ingen roll varför du agerade som du gjorde. Dom bröt inte mot forumreglerna, det gjorde du.

För att dra en extrem parallell funkar det inte så bra med att skylla en misshandel på att en person retade dig på ett fullt lagligt sätt.

Jo då, att jag bröt mot reglerna är sant… Men palla att en klen tönt, eller klena töntar som de ska tro att de är nogåt för de är så klena…. Stackare…

Tyckte först synd om dem, men sen blev jag lack när de gjrode en tråd ” är det rätt att skryta som damir gör ”…

ReNeGaDe wrote:
    I call them haters…

mvh ReNeGaDe

:emo-thumb

ReNeGaDe wrote:
    I call them haters…

mvh ReNeGaDe

Who ?

Tjenare Damir!

Tänke bara önska dig lycka till med vidare satsningar! Du har ju som du vet riktigt bra förutsättningar! Vad kör du för upplägg nu?

Kör hårt!
    MVH
    Angelica Brage (JSK)

Viewing 15 posts - 16 through 30 (of 1,121 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.