Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Damir – JSK – Styrkelyfts träning!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 mars, 2007 at 21:17 #791681Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Esbjörn Haraldsson Gjrode en liten speciallare med 270 böjen som han skickade till mej, kännde att jag var tvungen att lägga upp det…. Fast att jag inte bryr mej om det mer. :emo-thumb
Jag tycker fan det ser bra ut… MEN Mycket bättre ska det bli.!
[youtube=scvQsVmRcQY]Och den är nere på godkänt djup! Bra Damir! Synd att du inte fick den Men domare är ju också bara människor.
8 mars, 2007 at 21:43 #791682Anonym anvandareMemberTimme wrote:Och den är nere på godkänt djup! Bra Damir! Synd att du inte fick den Men domare är ju också bara människor.Jag snckade nyss i telefon med en dommare från SM. Han sa att de hade fått order om att vara stängare på söndagen, eftersom de var för snälla i lördags. Den dommaren kollade mitt lyft ( han hade godkännt ) men det var inte han som dömde!
8 mars, 2007 at 21:49 #791683Anonym anvandareMemberVarför eltar du det där så mycket? Alla tycker ju ändå att det borde vara godkänt så det är väl bara att acceptera och gå vidare.
8 mars, 2007 at 21:53 #791684Anonym anvandareMemberchrille87 wrote:Varför eltar du det där så mycket? Alla tycker ju ändå att det borde vara godkänt så det är väl bara att acceptera och gå vidare.Nej han nämde det när jag snckade om bänktröjor med honnom….
9 mars, 2007 at 19:01 #791685Anonym anvandareMember9 mars 2007
Kör med den nya tekniken i mark.
Smalsumo – Marklyft: 2X3 160 kg
Skivstångs rodd: 3X5 90 kg.
Biceps curl: 3X6 30 kg. ( inte tränat biceps på nonn månad typ )
Smala latsdrag: 3X6 95kg
10 mars, 2007 at 15:27 #791686Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Vad ligger det på å vart kan man se det ?NM sidan är så fucked up.
BÄst SL sidan e ju JSK’s… Där hittar man allt mellan himmel å jord;)
Står i Stahlbergs inlägg:P 306 kg i 110 klassen hehe
10 mars, 2007 at 19:23 #791687Anonym anvandareMemberNu har det dock kommit fram att Nordiska förbundets sida inte är uppdaterad. Ungdomsrekorden som står där är för ungdomar under 20 år, en åldersgrupp som finns bara i Finland numera. Rekordet i böj är mindre. Det är nästan synd att det inte är 306 kg, för det tar nog Damir i höst (och dessutom hade det varit trevligt att ta Mestaris rekord).
11 mars, 2007 at 10:27 #791688Anonym anvandareMemberstahlberg wrote:Nu har det dock kommit fram att Nordiska förbundets sida inte är uppdaterad. Ungdomsrekorden som står där är för ungdomar under 20 år, en åldersgrupp som finns bara i Finland numera. Rekordet i böj är mindre. Det är nästan synd att det inte är 306 kg, för det tar nog Damir i höst (och dessutom hade det varit trevligt att ta Mestaris rekord).Tänk vad bra att jag började rota i de rekorden! Nu finns det ju skrivet på jsk*s hemsida ( så klart ) : ” den totala katastrofen, eller the nordic powerlifting federation ” haha.
11 mars, 2007 at 20:09 #791689Anonym anvandareMemberHiiiman wrote:Synd du kom 2:a damir….. bättre lycka nästa gång !MM . Men nog var det med otur! Och det såg landslags coatchen Jouni oxo! så jag blev ju uttagen till landslaget. Och där ska jag nog ha turen med mej. Bänken funkade bra idag. Slängde upp 170 kg i taket nästan
Åter kommer med träningspasset å filmer ikväll eller imon!
11 mars, 2007 at 20:12 #791690Anonym anvandareMemberBjörklund wrote:det finns inget som heter otur i SLJo det gör det. För om man gör en Grund böj på 260. och sedan en fullt godkännd på 270, SOM du kanske inte har sett på filmen, som är i slowmotion ”…
IRL var det 4-6 andra dommare som kollade och sa att den vad godkännt, det hade gett mej överlägsen seger. Men men
Okej. Du kan ta den disskutionen med landslags coatchen. För han sa nämligen . ” Det var otur damir, att du inte vann ”….
11 mars, 2007 at 20:23 #791691Anonym anvandareMemberjo men i ärlighetens namn så var nog Hark den bättre för dagen Damir. han böjde trots allt utan dräkt och att då få upp 260 kg är extremt bra som 18 åring. det är han nog ensam om att ha gjort i den åldern.
men lycka till på NM nu Damir! när och var kommer det gå? tryckte för övrigt upp 195 kg idag RAW!
11 mars, 2007 at 21:31 #791692Anonym anvandareMemberrinse wrote:jo men i ärlighetens namn så var nog Hark den bättre för dagen Damir. han böjde trots allt utan dräkt och att då få upp 260 kg är extremt bra som 18 åring. det är han nog ensam om att ha gjort i den åldern.men lycka till på NM nu Damir! när och var kommer det gå? tryckte för övrigt upp 195 kg idag RAW!
Jaja… Men 2-3 års erfarenhet mot 4 månader men det behöver inte inte snacka om mer.
21 April (?) Står det på SSF*s hemsida, men ryktet säger (Jouni) att det är veckan efter 21 lr nott vet i fan. SKa ta reda på det.
11 mars, 2007 at 21:33 #791693Anonym anvandareMemberhaha stavade visst fel på användarnamnet här på body men skitsamma.
grattis till landslagsplatsen!!
11 mars, 2007 at 21:59 #791694Anonym anvandareMemberpetesson wrote:haha stavade visst fel på användarnamnet här på body men skitsamma.grattis till landslagsplatsen!!
tack så mycket !
11 mars, 2007 at 22:07 #791695Anonym anvandareMemberHark har väl inte hållit på sådär jättelänge?, på kolo står det att han börja just innan förra årets sm som var i april.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.