Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 1,121 total)
  • Author
    stahlberg wrote:
    Nisse kan få motstånd av Ryssen då, när Nisse går upp i vikt.

MM:)

Jävla monster 175 i bänk, det var ju inte längesen du klarade 150 ju:p

_Rocky_ wrote:
    Jävla monster 175 i bänk, det var ju inte längesen du klarade 150 ju:p

Det var utan tröja. detta är med :) Hoppas på 190 med min nya tröja.

Aha ok, men ändå grymt jobbat. Snart 200 kg (mitt mål i bänk förövrigt) Manligt:P :up:

_Rocky_ wrote:
    Aha ok, men ändå grymt jobbat. Snart 200 kg (mitt mål i bänk förövrigt) Manligt:P :up:

Utan tröja eller med? Och tills när typ ? vad tar du nu ?

Damir_T wrote:
    Utan tröja eller med? Och tills när typ ? vad tar du nu ?

Utan tröja såklart:p. Jadu någon gång i framtiden, just nu har jag klarat av 150 kg utan tröja.

_Rocky_ wrote:
    Utan tröja såklart:p. Jadu någon gång i framtiden, just nu har jag klarat av 150 kg utan tröja.

Det e bra:) LYCKA TILL!

Damir jag ska försöka förklara face pulls för dig. Det är den bästa övningen som finns för att ta bort axelproblem och saker som gör ont i axlarna.

Du gör bara som killen på bilden. Det är väldigt viktigt att du håller repet på likadant vis som han gör. Du fäster repet i en roddmaskin med viktmagsin. När du drar repet bredivd huvudet så ska du hålla händerna som du gör när du spänner biceps.

Här finns en länk till en lång artikel om olika övningar. Om du drar ner ganska långt så finns det en film på övningen. Kolla [http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=07-016-training här!]

[http://imageshack.us [img=http://img217.imageshack.us/img217/3278/image034xd5.jpg]]

Timme wrote:
    Damir jag ska försöka förklara face pulls för dig. Det är den bästa övningen som finns för att ta bort axelproblem och saker som gör ont i axlarna.

Du gör bara som killen på bilden. Det är väldigt viktigt att du håller repet på likadant vis som han gör. Du fäster repet i en roddmaskin med viktmagsin. När du drar repet bredivd huvudet så ska du hålla händerna som du gör när du spänner biceps.

Här finns en länk till en lång artikel om olika övningar. Om du drar ner ganska långt så finns det en film på övningen. Kolla [http://www.t-nation.com/findArticle.do?article=07-016-training här!]

Hmm? såg lite konstigt ut? kanske du kan filma nonn gång :)

[

21 Mars 2007

Idag gick det bra. Fast jag har fotfarande stora slitningar på handen från förra veckan. Men det funkade att dra mark iaf…!

Marklyft: med dräk (som ska sys in en bra bit…..). ´+ bälte:

4X1; 232,5

Lyft1
    [youtube=wETb6qFxWBk]
    Lyft2
    [youtube=LQNYDvHziWY]
    Lyft3
    [youtube=mhh5oC_OTw0]
    Lyft4
    [youtube=6oGgZ9tY-9c]

Testade rumänska mark också. Blev:

150X5
    160X4
    170X3 ( filmat )

[youtube=von4sWSHZSw]

Sen kom Berra å sa att jag inte slulle släppa stången ändra ner, att den skulle sväva hela tiden. För göra så nästa gång.!

Chins: 3X8…!

Nöjd med passet då inget känndes tungt…

Damir_T wrote:
    Det e bra:) LYCKA TILL!

Tackar så mycket

Bra pass föresten:emo-thumb

Har sett filmerna. Alla är något olika. Kommenterar imorgon. Överlag kan man ändå säga att dina marklyft sakta börjar ”ta sig” : de ser mycket bättre ut nu än före SM. Så du är på rätt väg.

Haha helt sjuk va stark du är :O..

mattiasson wrote:
    Haha helt sjuk va stark du är :O..

Hehe. Ookej. tack*

stahlberg wrote:
    Har sett filmerna. Alla är något olika. Kommenterar imorgon. Överlag kan man ändå säga att dina marklyft sakta börjar ”ta sig” : de ser mycket bättre ut nu än före SM. Så du är på rätt väg.

Hmm… Okej. :) Kanske ska gå ner med höfterna mer. ?

22 Mars 2007

Medelpass idag.

Bänkpress: 3X3 , 125 ( filmat, film kommer sen, är i skolan )…

Smalbänk: 115X4, 120X4

½bänkpress i rack:110X3, 115X3, 115X3, 120X3

Mage: 4 set …

Känndes bra efteråt. Bastade lite osv, softisH;)

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 1,121 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.