Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,121 total)
  • Author
    Angelica wrote:
    Tjenare Damir!

Tänke bara önska dig lycka till med vidare satsningar! Du har ju som du vet riktigt bra förutsättningar! Vad kör du för upplägg nu?

Kör hårt!
    MVH
    Angelica Brage (JSK)

Jaha;! Tjena du ;)! Jag har ett schema av Krister Ståhlberg, som funkar otroligt bra! Får se vilket resultat det blir på SM. Änsålänge så funkar allt enlit planerna!:)

Det är 5 dagar i veckan

Mån: Lätt/explosiv bänk + triceps
    Tis, Mark + kompliment
    Onsdag, klossbänk + tunga bröstövningar + tunga triceps
    Torsdag, lättexplosiv böj ( som inte blvit av de senaste två veckorna, eftersom jag hadr känningar i knät..) Anars är det mer en disco dag:D Med Biceps och rygg.
    Fredag Vila
    Lördag, TUng böj + bänk med fötterna uppe ( helt nytt för mej, funkar otroligt bra iaf )
    Söndag, vila!:)

. Om du har kolo så kan du ju kolla i min gammla jurnal, där ser du hur jag har tränat den senaste tiden!.

Har du också jurnal här som kan följa? Ha det bra!

Damir_T wrote:
    Oj jävlar, det kommer jag aldrig upp till tills sep, kanske reckorbreakers.. men inte Sep :( Det betyder att det är kört eller. Men…. Ö. BTW, hur kan det vara det, eftersom bästa resultatet förra året var inte ens över 700 ???

1. Peca Matiss – 685,0
    2. Mullins Alex -670,0
    3. Zurawski Dariusz Given – 645,0

Så hm, sen ska vi se vad jag får ut av tröjan, vi säger att jag gör 165-170 utan, vid maj, då lär jag bänka en del med tröja. + då har jag en ordenligt markdräkt, och böjdräk och kag kan linda hårdare! AJA! Vi ska se :) tack för infot iaf.

Jo jävla idoter… Stör mej. Att de alltid ska börja tjata på att jag skryter, när jag gjorde en tråd som var ! tar du mer än 150 utan tröja ” eftersom det fanns en tråd som hette samma sak fast med 100 kg… AJa En del schyssta försvarade osv. Men så blev jag lac på 2 stycken som gjrode en tråd, för att provosera mig ” Är det rätt att skryta som damir gör ” …

Hoppas de mesarna visar sig på sm :) Så ska vi ha en diskussion IRL.

Aja ska följda din jurnal. Ska du träna på TIsdag?? kommer då innan jag åker till Kroatien!

Det är också pengar som styr, hade dom haft råd så hade dom skickat så många som möjligt, men Seif Abdulhamid från Eskilstuna gjorde väl 625 på VM i 110:an så det är inte omöjligt att du får åka om du gör en bit över 600kg.

Vilka var idioterna som skapade tråden?

Damir_T wrote:
    Jaha;! Tjena du ;)! Jag har ett schema av Krister Ståhlberg, som funkar otroligt bra! Får se vilket resultat det blir på SM. Änsålänge så funkar allt enlit planerna!:)

Det är 5 dagar i veckan

Mån: Lätt/explosiv bänk + triceps
    Tis, Mark + kompliment
    Onsdag, klossbänk + tunga bröstövningar + tunga triceps
    Torsdag, lättexplosiv böj ( som inte blvit av de senaste två veckorna, eftersom jag hadr känningar i knät..) Anars är det mer en disco dag:D Med Biceps och rygg.
    Fredag Vila
    Lördag, TUng böj + bänk med fötterna uppe ( helt nytt för mej, funkar otroligt bra iaf )
    Söndag, vila!:)

. Om du har kolo så kan du ju kolla i min gammla jurnal, där ser du hur jag har tränat den senaste tiden!.

Har du också jurnal här som kan följa? Ha det bra!

Ok det låter ju bra, skulle också behöva någon som lägger upp ett pass.
    Hur många reps ligger du på när du kör lättexplosivt?

Har ingen journal, skulle tyvärr inte hinna med att uppdatera.

Bernhard wrote:
    Det är också pengar som styr, hade dom haft råd så hade dom skickat så många som möjligt, men Seif Abdulhamid från Eskilstuna gjorde väl 625 på VM i 110:an så det är inte omöjligt att du får åka om du gör en bit över 600kg.

Ska du träna på TisdaG?

Bernhard wrote:

Tano hette en, och riggis lr nott hette den andra, rjag drar Historian på tisdag, då du får reda på sanningen, palla här så alla ser :D

Tråden hadlade då om skryt så fanns det poll, och i inledningen tar han massa exelpel på mej. Sen kommer det massa andra som jävlas. och innan dess var jag lite pissed off på annat, så kom de och jag fick damp på dem. Men Moderatorn JORGEN som jag trodde hade nott emot mig, visade sig vara rätt schysst, egentligen. Han frösökte på ett snällt sätt säga åt mej,. FAst det var innan de gjrode tråden. Han sov när allt tjaffs var. Sedan så var det de andra som bannade…. Men han hade tydligen skrivit till krister att det skulle vara kul om jag kom tbx till kolo sen…….

Iaf, de är så klena, rätt kul :) De gjrode inte som de andra, ” skrev vad det tog och allt, som var meningen att göra i tråden ” istället började de klaga på att jag skrev att jag tog si och så mycket…..

Angelica wrote:
    Ok det låter ju bra, skulle också behöva någon som lägger upp ett pass.
    Hur många reps ligger du på när du kör lättexplosivt?

Har ingen journal, skulle tyvärr inte hinna med att uppdatera.

PÅ måndag ser det utsåhär.. tex 60% av max 3-4 X 5 .

Jag ligger ju på 4X5 100 kg. + French press och … Smalbänk.

Damir_T wrote:
    Jo då, att jag bröt mot reglerna är sant… Men palla att en klen tönt, eller klena töntar som de ska tro att de är nogåt för de är så klena…. Stackare…

Tyckte först synd om dem, men sen blev jag lack när de gjrode en tråd ” är det rätt att skryta som damir gör ”…

Om du kan bli en lika bra lyftare som du har grava attidydsproblem kommer det bli många vm guld i framtiden.

Lycka till :emo-thumb

Oskis wrote:
    Om du kan bli en lika bra lyftare som du har grava attidydsproblem kommer det bli många vm guld i framtiden.

Lycka till :emo-thumb

Tack jo det blir nog ett och annat guld :D

Damir_T wrote:
    Jo då, att jag bröt mot reglerna är sant… Men palla att en klen tönt, eller klena töntar som de ska tro att de är nogåt för de är så klena…. Stackare…

Tyckte först synd om dem, men sen blev jag lack när de gjrode en tråd ” är det rätt att skryta som damir gör ”…

Med din mentalitet så kommer du aldrig att bli något. Jävla sopa!

NoID wrote:
    Med din mentalitet så kommer du aldrig att bli något. Jävla sopa!

Och du kommer bli vad då, ska PM:A dej när jag når framgångar… och du kan ju börja med att skriva ner dina meriter så skriver jag mina såska vi se vem det är som är en soppa….

ReNeGaDe wrote:
    Är man en tönt för att man inte är lika stark som du? För enligt vad du skriver verkar du mena det:)

Nej! …. Om man ska klaga på mig för jag är starkare än ”dig ” själv … Då är man en tönt…

Jag tror han menar att man är en tönt om man inte accepterar att någon är starkare än sig själv och istället börjar klaga på andra saker.

Lite trött orkar inte skriva så mycket.. Men du lilla pojk. ska du inte sova vid det här lagret :D HAHA;) Lr har du också sovmorgon. OCH BTW, Har du msn ?

Damir_T wrote:
    mmm. Bra.. Men du lilla pojk. ska du inte sova vid det här lagret :D HAHA;) Lr har du också sovmorgon. OCH BTW, Har du msn ?

Jag börjar efter 11 imorgon så jag har sovmorgon:D. Japp de har jag men jag är inte inne ofta på MSN, [mailto:RaWeN_88@hotmail.com]

Bernhard wrote:
    Jag börjar efter 11 imorgon så jag har sovmorgon:D. Japp de har jag men jag är inte inne ofta på MSN, [mailto:RaWeN_88@hotmail.com]

jaha, som jag, lr nästa 10.40………

Okej, why not, jag e alltid inne, fast för det mesta ” inte vid datan ”. AJa addar iaf. :)

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 1,121 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.