Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Damir – JSK – Styrkelyfts träning!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
18 december, 2006 at 00:15 #791411Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Nej. Man är en tönt om man sjunker till töntarnas nivå, samt bli arg för en sådan sak. De jävlades förmodligen med dig, och du gick med på det eftersom du blev arg. Du hade gjort bättre i att skita i dessa töntar, och köra din egen grej. Eller varför inte bytt forum direkt? Ta inte åt dig så förbannat på allting, det gör dig bara gott! Om du är bättre än dem, act like it!
Ha det gott och lycka till med träningen.
Eminem har sagt sitt. Okej, jo men alsså så fort jag gör en nytråd ska folk kritisera på en gång aja. Jo lärt mig en hel del genom åren att stå ut. Om du bara visste allt.. men men.
18 december, 2006 at 00:25 #791412Anonym anvandareMemberReNeGaDe wrote:Pierre, inte Eminem. Jo precis, livet är förbannat tufft när man är stark och är medlem på ett träningsforum… Det blir vad man gör det till oftast. Säger någon något dum så är det bara att strunta i det. Behöver inte kontra med en kommentar till.Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.
Ha det bra Damir, och ta inte illa upp så lätt.
Kör hårt med din träning!
MM tack. Men det var inte det jag menade… Mener flera år tbx med olika grejjser, aja tar inte det här.
18 december, 2006 at 03:21 #791413Anonym anvandareMemberNu finns det en anledning till att vara lite mer aktiv på body :up: Men lova mig att du håller dig borta från diskussioner som kan få dig bannad här med, för jag vill kunna följa din träning
18 december, 2006 at 09:51 #791414Anonym anvandareMemberpolaren wrote:Nu finns det en anledning till att vara lite mer aktiv på body :up: Men lova mig att du håller dig borta från diskussioner som kan få dig bannad här med, för jag vill kunna följa din träningAja Okej, för din skull då ! Jasså, var du inte så aktiv här innan eller.?
18 december, 2006 at 14:14 #791415Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Det är så, att jag bor så jävla långt bort, om de snälla grabbarna orkar ta sig till U-J sm så finns jag där. Och vem är du?vem jag är.. jag heter Markus Rinse har tävlat i SL och bänk innan och kommer tävla nu i maj i bänkpress. har haft några svenska rekord som ungdom men en del är borta nu. jag har följt dina resultat och jag tycker mer att du inte bör sjunka ner till några internetbyggares nivå. skit i dom du vet ju vad du går för eller hur? du har ju dessutom bevisat det på tävling till skillnad från dem allra flesta.
18 december, 2006 at 16:38 #791416Anonym anvandareMemberrinse wrote:vem jag är.. jag heter Markus Rinse har tävlat i SL och bänk innan och kommer tävla nu i maj i bänkpress. har haft några svenska rekord som ungdom men en del är borta nu. jag har följt dina resultat och jag tycker mer att du inte bör sjunka ner till några internetbyggares nivå. skit i dom du vet ju vad du går för eller hur? du har ju dessutom bevisat det på tävling till skillnad från dem allra flesta.nemen tjena!!! Du är den första jag satte upp som mål att slå. Alsså ditt rekord! Som var 155, det satte jag som mål andra dagen jag kom med i JSK – Men så blev det inte, lr jag slog det, men i en annan viktklass:) Gick upp till 110 an;) Har ju nu, 1 år på mig som ungodm, yttligare! Vad trevligt att du skriver då
Vart har du följt mina resultat då? Hur gammal är du nu, och så du ska börja tävla i bänk igen, inte SL?
Jo jag vet. och fattar att du säger detta som possitivt kritik, ska tänka på det. Precis, de tjaffsar på internet, jag kör på IRL. !
Har du en jurnal man kan följa dÅ?
18 december, 2006 at 17:05 #791417Anonym anvandareMember18 December 2006!
Eftersom jag åkter till Kroatien på torsdag (där jag även kommer vara aktiv och träna på gym ) så blir det 3 ihopslagna pass denna vecka. Kommer tbx 8 Januari tror jag…
Började med Bröst + Triceps!
OBS; alla filmer kommer vara längre ner….
Explosiv bänkpress: 100kg 2X5 ( Set nr 1 är filmat )
Klossbänk: 14 Cm kloss… 165kg 3X3 ( alla seten är filmade )
Decline bänkpress: 110kg 4X5 ( Set nr 1 är filmat )
½ Bänkpress i rack: 110kg 3X5 ( set nr 1 är filmat )
Floorpress: 90kg 3X5 ( set nr 1 är filmat )
Explosiv bänkpress
[youtube=c_0xUaTPTS8]
Klossbänk set 1
[youtube=WLyBycPhSjU]
Klossbänk set 2
[youtube=DOespQyUafY]
Klossbänk set 3
[youtube=h2D1HUQ3u4M]
Decline bänkpress
[youtube=2AHF-OTcVXw]
Floorpress
[youtube=HF-oldHUe7w]
½ bänkpress i rack:
[youtube=vKte_X2RIOQ]Trodde jag slulle döööö efter detta passet när jag såg det på papper. Men det var faktist ganska lätt, en bit ifrån maxvikterna fotfarande…..! Men trött i både bröst och triceps blev jag. Skönt pass!
Tunga knäböj + rygg imon i JSK! Ser fram emot det
18 december, 2006 at 18:22 #791418Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:nemen tjena!!! Du är den första jag satte upp som mål att slå. Alsså ditt rekord! Som var 155, det satte jag som mål andra dagen jag kom med i JSK – Men så blev det inte, lr jag slog det, men i en annan viktklass:) Gick upp till 110 an;) Har ju nu, 1 år på mig som ungodm, yttligare! Vad trevligt att du skriver dåVart har du följt mina resultat då? Hur gammal är du nu, och så du ska börja tävla i bänk igen, inte SL?
Jo jag vet. och fattar att du säger detta som possitivt kritik, ska tänka på det. Precis, de tjaffsar på internet, jag kör på IRL. !
Har du en jurnal man kan följa dÅ?
jo rekord är till för att slås, fick aldrig ut riktigt vad jag skulle fått i klass 100. blev bara en tävling och det var bänk-SM sen åkte man på hjärtmuskelinflammation och sen var resten av året förstört. mitt bästa resultat är väl i klass 90 med 150kg som sjuttonåring.
har satsat på byggning nu sedan jag kom tillbaka från hjärtmuskelinflammationen men har blivit grymt sugen på att köra bänk. är nu starkare än vad jag någonsin varit trots att jag kör byggning och jag kommer som sagt satsa på tävling i maj. utan tröja fast att jag fyller 20 nästa år. kommer köra ett westside inspirerat program.
kommer starta en journal sen när jag börjar träna inför tävlingen. blir någon gång i början på feb. tar det lungt nu, har kört på max under väldigt lång tid och ska nu testa lite nya övningar som ska köras. t.ex floorpress mm.
jag fick reda på att du satsade på att slå mitt rekord och sen har jag läst lite på kolo inte mkt alls. men det är bra resultat och för mig är bänkpress i sin bästa form bänk UTAN tröja. kör på nu. lycka till på U-SM.
18 december, 2006 at 18:40 #791419Anonym anvandareMemberrinse wrote:jo rekord är till för att slås, fick aldrig ut riktigt vad jag skulle fått i klass 100. blev bara en tävling och det var bänk-SM sen åkte man på hjärtmuskelinflammation och sen var resten av året förstört. mitt bästa resultat är väl i klass 90 med 150kg som sjuttonåring.har satsat på byggning nu sedan jag kom tillbaka från hjärtmuskelinflammationen men har blivit grymt sugen på att köra bänk. är nu starkare än vad jag någonsin varit trots att jag kör byggning och jag kommer som sagt satsa på tävling i maj. utan tröja fast att jag fyller 20 nästa år. kommer köra ett westside inspirerat program.
kommer starta en journal sen när jag börjar träna inför tävlingen. blir någon gång i början på feb. tar det lungt nu, har kört på max under väldigt lång tid och ska nu testa lite nya övningar som ska köras. t.ex floorpress mm.
jag fick reda på att du satsade på att slå mitt rekord och sen har jag läst lite på kolo inte mkt alls. men det är bra resultat och för mig är bänkpress i sin bästa form bänk UTAN tröja. kör på nu. lycka till på U-SM.
Okej, du verkar vara en helt go kille fan ! ska du följa jurlanen här? Isf säger du till när du gör en .!
JO, skulle ju stanna i 100 men jag blev ju så grov nu Sen så fins Lindh, som har tränat betydligen längre än mej, och han är i 100, onödigt för mig och vara där, när kan kan väga Starx över 100 för å vinna mina tävlingar. Så jag ska stanna i 110, hoppas på att ta 170+ innan jag bli junior. Om allt går som det ska tar jag det lätt, kanske få åka på internationella tävlingar, som du kanske såg i målsättningen!
150, vid vikten 90, 17 år, Jävkligt bra. Men du var rätt ung när du började träna va, tror jag tog reda på det någon stans 13-14 år? Vad bänkar du nu?
Och du gillar inte tröjor..Okej… Jag var la lite skeptiskt också, men ska jag på ett NM/EM/VM, så förlorar jag ju minst 40 kg utan en tröja, så jag ska lära mej det och köra med det! Jag har också lite övningar från WestSide, såg du inte dagens pass, Floorpress. allt detta har då min goa tränare fixat!
Så du ska vara med på U SM I jkpg? LYCKA TILL du också!!
18 december, 2006 at 20:31 #791420Anonym anvandareMemberJag är nöjd. Och också jag väntar på morgondagens pass. Resten i telefon.
18 december, 2006 at 20:36 #791421Anonym anvandareMemberstahlberg wrote:Jag är nöjd. Och också jag väntar på morgondagens pass. Resten i telefon.Jo jag också! Vi snckar ju nu !
19 december, 2006 at 07:06 #791422Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Aja Okej, för din skull då ! Jasså, var du inte så aktiv här innan eller.?Tack Nej jag brukar komma in och läsa lite ibland, skriver inte så mycket. Det händer inte så mycket i ”Styrkehörnan” där jag helst läser.
19 december, 2006 at 07:11 #791423Anonym anvandareMemberpolaren wrote:Tack Nej jag brukar komma in och läsa lite ibland, skriver inte så mycket. Det händer inte så mycket i ”Styrkehörnan” där jag helst läser.hehe, okej!”
19 december, 2006 at 07:43 #791424Anonym anvandareMemberKör hårt King Kong.
19 december, 2006 at 11:17 #791425Anonym anvandareMemberVar någonstans i Kroatien?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.