Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 1,121 total)
  • Author
    MATTI wrote:
    Jaja, behöver ju inte jag veta, blir bara ledsen i ögat! 👿

HAHAHA, ookej, skit i att kolla då;)

Damir_T wrote:
    HAHAHA, ookej, skit i att kolla då;)

:D

Fick ett stipendium idag i skolan, som skolans bästa idrottsman :) på skolavslutningen. Det var rätt skojj..!!!

kul att din skola intresserar sig!

rinse wrote:
    kul att din skola intresserar sig!

jo :)

var det pengar eller?:)

von huff wrote:
    var det pengar eller?:)

Ne det får man i 3 an typ. Detta brukar de inte ha i 1 an, men de hade det iår. Haha :D

Va väger du nu?
    Och har du nån aning hur mycket i runda slängar du stoppar i dig om dagen?
    Nyfiken bara

samsam wrote:
    Va väger du nu?
    Och har du nån aning hur mycket i runda slängar du stoppar i dig om dagen?
    Nyfiken bara

109. äter inte så mycket…

Grattis till utmärkelsen Bästa idrottsman. Den var du värd. Det visar dessutom att skolan uppmärksammat dina tävlingsframgångar. Och det är viktigt både för dig och för SL som gren.

stahlberg wrote:
    Grattis till utmärkelsen Bästa idrottsman. Den var du värd. Det visar dessutom att skolan uppmärksammat dina tävlingsframgångar. Och det är viktigt både för dig och för SL som gren.

oKEJ. :) Jag kanske tränar på lördag– FÖr det kan bli rätt så stressigt om jag gör det på söndagen pga att jag åker till Växjö på kvällen.

Vi hade också ett stipendie på skolan, men givetvis ska en av skolans lärares son få det:frust: misstänksamt eller vad?

Damir_T wrote:
    Ne det får man i 3 an typ. Detta brukar de inte ha i 1 an, men de hade det iår. Haha :D

går inte du i 2:an? vad fick du då? ett stipendium brukar ju vara pengar..

rinse wrote:
    går inte du i 2:an? vad fick du då? ett stipendium brukar ju vara pengar..

Nej, gick om lekis för att lära mig språket :) … Hmm nja, det får man tydligen i3 an lr vad det var… Fick blommor….. :D Men i 3 an så :) lr nästa år

Bra bänkfilmer. Klossbänken VAR lätt. Bra träning idag också, t.om lättare än väntat.

Visst är det trevligt om man får pengar. Utmärkelsen i sig är ändå mycket viktig : den är ett erkännande för styrkelyft och för styrkelyftare.

Bernhard : Lärarens son kanske var minst nordisk mästare eller åtminstone svens k mästare i någon gren? Om inte, så borde medlemmarna i lärarkollegiet kanske gå hem och se sig i spegeln, och se om de kan se sig själva i ögonen.

Viewing 15 posts - 721 through 735 (of 1,121 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.