Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Damir – JSK – Styrkelyfts träning!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 augusti, 2007 at 22:35 #792341Anonym anvandareMember
Vi kan vara mycket nöjda med dagens pass (stahlberg skriver).
15 augusti, 2007 at 22:36 #792342Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Mitt är vid 15-16 tror jag. 14 från GBG…Piss då får jag åka helt själv hah. ser att din träning går bra :emo-thumb. Aja men vi synes där nere på onsdag kväll. //Isak Berneheim
15 augusti, 2007 at 22:53 #792343Anonym anvandareMemberISak_899 wrote:Piss då får jag åka helt själv hah. ser att din träning går bra :emo-thumb. Aja men vi synes där nere på onsdag kväll. //Isak BerneheimMM tråkigt … ! De planerar ju inget… Tur att mange medelande idag att han ska med,! Då slipper jag iaf resa själv *Puh* . Du vet att du kan ringa och boka om resan Vilken Dag tävlar du då? Torsdag???
Jo tack, det går bra nu, ser fram emot de kommande passen som fan ! Då det inte börjat kännas tungt ännu. Min ban från kollo försvinner imon, så då kan jag se i din journal, om jag går in där. Men du kan la skriva hur du ligger till nu, och vad målen tills Vm blir???
Ha det bra – Kör hårt!
15 augusti, 2007 at 23:03 #792344Anonym anvandareMemberokeoke kan ju ringa och snacka med han om det går bra att jag bokar om så jag åker med er. Träningen går fin fint för mig med gjorde en etta på 255 pisslätt som var bra djup och en etta på 265 som också va mkt lätt men mer osäkert djup 2-1 sa dom. i marken har jag gjort en 2a på 240. och bänken vet jag inte riktigt för fick min tröja försent så ha inte kört ända ner med tävlingssignaler än.
16 augusti, 2007 at 10:05 #792345Anonym anvandareMemberISak_899 wrote:okeoke kan ju ringa och snacka med han om det går bra att jag bokar om så jag åker med er. Träningen går fin fint för mig med gjorde en etta på 255 pisslätt som var bra djup och en etta på 265 som också va mkt lätt men mer osäkert djup 2-1 sa dom. i marken har jag gjort en 2a på 240. och bänken vet jag inte riktigt för fick min tröja försent så ha inte kört ända ner med tävlingssignaler än.Okej, DÅ ser det bra ut.!!! 2X240, med utrustning? eller utan?
Jag fick min ÄNNU nya bänktröja nu. SKa köra med den hela vägen ner iaf på måndag. Likadan som ja har nu, F6 storlek 48. Men lite mer spännd..
Altsså Jouni sa att det inte gick att ändra… Men jag ringde till de som har resan eller så. Och de sa att det var möjligt. det som blir krongligt för dig blir ju att SSF ska väl fixa skjuss dit och allt, kanske borde sncka med dem först.
16 augusti, 2007 at 13:06 #792346Anonym anvandareMember2*240 var me utrustning. skjuss till göteborg menar du ? Dit kan jag ju ta tåget men ska rinag ochs nacka med jouni . För det är inet bara att jag vill slippa att åka själv det rä att jag vill slippa gå upp 3 på natten mitt tåg går 10 i sex från danmark heh. och då kmr jag ju inet kuna somna före de så blöir allt piss.
16 augusti, 2007 at 13:14 #792347Anonym anvandareMemberISak_899 wrote:2*240 var me utrustning. skjuss till göteborg menar du ? Dit kan jag ju ta tåget men ska rinag ochs nacka med jouni . För det är inet bara att jag vill slippa att åka själv det rä att jag vill slippa gå upp 3 på natten mitt tåg går 10 i sex från danmark heh. och då kmr jag ju inet kuna somna före de så blöir allt piss.Okey, ring jouni och kolla de då.. Säg att DAMIR hade kollat upp om mna kunde byta resa och det gick!MEN DET MÅÅÅÅÅÅSTE GÖRAS SNARAST! FIxa det idag om du kan t.o.m. Jag å mange har flyg typ kl 14 på ons, från gbg. MEn Kolla med jouni, han vet ( VÄL: HOPPAS JAG)
16 augusti, 2007 at 14:33 #792348Anonym anvandareMemberTjena igen vill först tacka för hjälpen att du berätta att man kunde boka om! Han sa att det gick när jag ringde (till resebolaget) så jag kmr åka ner samtidigt med er det kan hända att vi får åka hem något senare klockan 1 istället för 8:45 på söndagen hoppas verkligen det går bra för dig och magnus. Jag ska ringa jouni ikväll och se så allting gick ihop. // Isak Berneheim
16 augusti, 2007 at 18:31 #792349Anonym anvandareMemberISak_899 wrote:Tjena igen vill först tacka för hjälpen att du berätta att man kunde boka om! Han sa att det gick när jag ringde (till resebolaget) så jag kmr åka ner samtidigt med er det kan hända att vi får åka hem något senare klockan 1 istället för 8:45 på söndagen hoppas verkligen det går bra för dig och magnus. Jag ska ringa jouni ikväll och se så allting gick ihop. // Isak BerneheimOkej SKIT BRA! HÖr av dig sen osv, så vi vet exakt hur vi ska göra!!! Ha det bra!
16 augusti, 2007 at 18:32 #792350Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Kul att du tar dig tid och lägger in filmer nästan varje dag ifrån dina pass DamirJo, så folk kan hämga med och se så man inte fuskar ( mest är det för kristers skull ). men då han är här så la ja upp iaf, tradition
16 augusti, 2007 at 19:36 #792351Anonym anvandareMemberLätt dag…
Krister var också med, och Camilla. Vi arbetade mest med hennes tekniker. Men jag fick träna lite också.
Bänkpress: 3x3x125
ööö, sedan lite stångrodd, biceps, mage….
17 augusti, 2007 at 23:14 #792352Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Lätt dag…Krister var också med, och Camilla. Vi arbetade mest med hennes tekniker. Men jag fick träna lite också.
Bänkpress: 3x3x125
ööö, sedan lite stångrodd, biceps, mage….
Film från träninen
Ett bra motions pass Gott med lite nötter när man tränar…
Så man inte tappar vikt :pop:
[youtube=ShGE6Sn2P1Y]19 augusti, 2007 at 16:39 #792353Anonym anvandareMemberSnygg film, jo visst är det gott med nötter Tänkte höra med dig som tar riktigt mycket vikt: vad har du gjort för att förebygga skador för du måste ju ha ökat ganska snabbt i vikt? När jag själv körde knäböj 3ggr per vecka fick jag känningar i leder och muskelfäste och 3ggr i veckan är väl lite väl mycket men säg att man satsar på att gå från typ 120 till 170 i knäböj genom hård satsning vad har du för tips som förbygger så man inte får problem med muskelfäste och dylikt? eller ja alla tips är ju välkomna såklart
Kör hårt!
19 augusti, 2007 at 18:15 #792354Anonym anvandareMemberChrisDEFC wrote:Snygg film, jo visst är det gott med nötter Tänkte höra med dig som tar riktigt mycket vikt: vad har du gjort för att förebygga skador för du måste ju ha ökat ganska snabbt i vikt? När jag själv körde knäböj 3ggr per vecka fick jag känningar i leder och muskelfäste och 3ggr i veckan är väl lite väl mycket men säg att man satsar på att gå från typ 120 till 170 i knäböj genom hård satsning vad har du för tips som förbygger så man inte får problem med muskelfäste och dylikt? eller ja alla tips är ju välkomna såklartKör hårt!
Vet faktist inte…
Krister kan du svara på det?!
19 augusti, 2007 at 20:20 #792355Anonym anvandareMember19 Augusti 2007
Idag var Camilla med och tränade. Krister var också med på passet samt, Nisse, Timme, Marcus och David.
Jag körde tunga mark. Men de var fan inte tunga….
Marklyft:
200X1, 230X1, 255X1…
265X1 – LÄTT!!!
270X1 – LÄTT!!!
FAN VAD JAG ÄR GLAD! Att marken går så bra nu också!
260!!!
[youtube=6oQMNejbeJs]270!!!
[youtube=1CWwpyL0pMc] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.