Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

Home Forums Seriösa träningsjournaler Damir – JSK – Styrkelyfts träning!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 1,021 through 1,035 (of 1,121 total)
  • Author

22 Augusti 2007!

Jag var så trött igår så jag orkade inte uppdatera… Kommer idag istället…

Knöböj: Uppvärmnin: 100X1, 150X1, 190X1

Utrustning: (NY Dräkt, lika dan som innan, fast ny)

277,5X1 – fällde ryggen osv. Men det var lätt…

Sedan kom det 3 rediga fullträffar!!!!!!!!!!!

295×1 – detta var djupt och lätt!
    [youtube=3sBaGC9xIIE]
    300×1 – 2-3 cm för djupt, enligt mange. Lätt dessutom. (dagens mål förövrigt)
    [youtube=eR0QCpB3luY]
    310×1 – Höjde vi till sen, eftersom 300 kom lätt! 310 känndes också jättebra, och den var djup.
    [youtube=T6LQ5ApFVVk]

Jag är jättenöjd efter detta passet. FInns inte mycket mer att säga!!!

TUNG mark på fredag nu…

Redigt fina lyft Damir:D

Galet 310 kg i böj :O , bra jobbat !

Damir_T wrote:
    22 Augusti 2007!

Jag var så trött igår så jag orkade inte uppdatera… Kommer idag istället…

Knöböj: Uppvärmnin: 100X1, 150X1, 190X1

Utrustning: (NY Dräkt, lika dan som innan, fast ny)

277,5X1 – fällde ryggen osv. Men det var lätt…

Sedan kom det 3 rediga fullträffar!!!!!!!!!!!

295×1 – detta var djupt och lätt!
    [youtube=3sBaGC9xIIE]
    300×1 – 2-3 cm för djupt, enligt mange. Lätt dessutom. (dagens mål förövrigt)
    [youtube=eR0QCpB3luY]
    310×1 – Höjde vi till sen, eftersom 300 kom lätt! 310 känndes också jättebra, och den var djup.
    [youtube=T6LQ5ApFVVk]

Jag är jättenöjd efter detta passet. FInns inte mycket mer att säga!!!

TUNG mark på fredag nu…

Timme wrote:
    Waaaaaahhh! 310 i knäböj! Damir du äger! 310!

haha, tack timme. DU avslöjade innan jag ens hade skrivt!

darcytucker wrote:
    Redigt fina lyft Damir:D

Tack så mycket. Jättenöjd:D

libbzor wrote:
    Galet 310 kg i böj :O , bra jobbat !

Jao, tack :)

Sinnessjukt Damir. 310 i böj som 89’a, jag vill inte spekulera i vad du kommer böja om ett par år. Lycka till med din vm-satsning.

Det var riktigt imponerande böjar du fått till där Damir!
    Mycket fin teknik också. :emo-thumb

Fredrikn wrote:
    Det var riktigt imponerande böjar du fått till där Damir!
    Mycket fin teknik också. :emo-thumb

Jo tack så mycket! Jag är jättenöjd att jag fick till det så bra! Ska se hur marken går nu på fredag! Inställd på att 280 ska upp, lätt.. ( Det ska nog inte komma lätt, på den vikten, men jag vill att det blir lätt. så vi ska se :D)

_NOS wrote:
    Sinnessjukt Damir. 310 i böj som 89’a, jag vill inte spekulera i vad du kommer böja om ett par år. Lycka till med din vm-satsning.

hehe, eller ska vi säga så här, vi ser vad jag gör när jag har böjt 1 år. Eller 1 år och 2 månader blir det i december ungefär.

Tack så hemskt mycket.

Inta fick en super bra bild på när jag laddar upp som mest på 300 kg böjen!

[img=http://i14.tinypic.com/6d03llh.jpg]

Yeeah!! Eye of the tiger baby! Själv ska man följa den här journalen, verkar intressant. Starkt jobbat Damir!

Damir – fantastiska lyft både i förra markpasset och i böjen. Ser grymt bra ut måste jag säga utan att vara en riktig kännare av SL. Helt otroligt vad du klarar av redan nu, tänk om du börjat för några år sedan…. men tänk om några år istället nu då!
    Hoppas du får ut den potential du har nu när du åker till VM:up:

Roligaste i klippet på 310 utom att du klarade så fint var när du börjar tjöta om att ”det var lätt…det var lätt!”:D

Vi är många som följer din utveckling intresserat och tycker vm ska bli spännande har jag en känsla av. Åk dit utan press och ha roligt så tror jag du gör bäst ifrån dig, även om fokus och målsättningar är viktigt så klart!

Grym bild också – nåt att hänga i klubblokalen på en av klubbens stora söner i framtiden.

Undefined wrote:
    Damir – fantastiska lyft både i förra markpasset och i böjen. Ser grymt bra ut måste jag säga utan att vara en riktig kännare av SL. Helt otroligt vad du klarar av redan nu, tänk om du börjat för några år sedan…. men tänk om några år istället nu då!
    Hoppas du får ut den potential du har nu när du åker till VM:up:

Roligaste i klippet på 310 utom att du klarade så fint var när du börjar tjöta om att ”det var lätt…det var lätt!”:D

Vi är många som följer din utveckling intresserat och tycker vm ska bli spännande har jag en känsla av. Åk dit utan press och ha roligt så tror jag du gör bäst ifrån dig, även om fokus och målsättningar är viktigt så klart!

Grym bild också – nåt att hänga i klubblokalen på en av klubbens stora söner i framtiden.

Trevligt inlägg. Aja kan inte tänka så nu, OM. Men jag får kämpa på som junior istället. haha jo, det blir ju vissa roliga saker i klippen, omedvetet. hahah..

Jo, och det är kul när så många följer och kommenterar. Man blir peppad då. Tack för det.

Jo vi ska hoppas att det går bra.

N4S wrote:
    Yeeah!! Eye of the tiger baby! Själv ska man följa den här journalen, verkar intressant. Starkt jobbat Damir!

hahaha, ja.

De tog sönder min skiva sist………… För efter den låten så var det massa andra Rocky låtar som va sega tyckte de. Brännde en ny idag såklart.

Vad bra då :)

Tack.

eye of the tiger mään ;D ! , hur ligger du till resultatmässigt jämnfört med vad de andra som ska på VM har gjort ?

libbzor wrote:
    eye of the tiger mään ;D ! , hur ligger du till resultatmässigt jämnfört med vad de andra som ska på VM har gjort ?

Bra. minst sagt.

Ska inte säga så mycket mer, vi ser efter tävlingen.

24 Augusti 2007

När jag kom till träningen så skulle jag línda mange på en gång. FIck efter det lite känningar i axlen. Hade då ingen bra bänkdag idag heller. Men marken var däremot otroligt bra!

Bänkpress: 185X1, 190X0, 190X1……..

Skit i det nu, det blir bättre sen….

Marklyft: 210,240

260×1
    – Jättelätt…

275×1 – Väldigt lätt!!!

280×1
    ett super bra lyft, godkännt vart som. Lätt dessutom. Där emot är det INTE filmat. Glömde säga…

Målet för idag var 280. Det kom lätt!… Jag och Krister höjde därför till 285.

285×1 – inte fullt godkännt, för jag fick en sänkning. Men jag drog upp vikten iaf… Hade många tunga lyft bakom mig osv. Men det kommer gå bättre på serie 3 och VM.

275 – Pers med 5 kg
    [youtube=H2c3ruRiWRY]

285 – Och pers med 5 kg igen…
    [youtube=HphFQfKPtdA]

Shit asså, du är 89:a och tar snart 300kg i marklyft, jag är så jävla imponerad. :up:
    Keep going.

Viewing 15 posts - 1,021 through 1,035 (of 1,121 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.