Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Damir – JSK – Styrkelyfts träning!
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
4 januari, 2007 at 14:26 #791471Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Haha jo, Klart jag e en stark Bosnier
Vad e do do ? X Din starke? (Svenne) gissar jag
haha det är andra gången nån tror jag är svensk…är arab
4 januari, 2007 at 14:27 #791472Anonym anvandareMemberlaham wrote:haha det är andra gången nån tror jag är svensk…är arabOkej, men jag hade absolut ingen fakta att go po ? Arab, mashalla:) Aja moste dra o eta nu. Ha det so bra.
4 januari, 2007 at 14:29 #791473Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Okej, men jag hade absolut ingen fakta att go po ? Arab, mashalla:) Aja moste dra o eta nu. Ha det so bra.Texten på min avtar :frust: det samma
4 januari, 2007 at 14:54 #791474Anonym anvandareMemberSer bra ut!
4 januari, 2007 at 19:26 #791475Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Jo PB blir det till 100% i alla 3Men jag ska satsa po … hmm tror det e 3 Sm rekord ockso Ett av dem slor jag om jag slor mitt PB i benk, Sen e det totalen 617 eller nogot. Och Mark, 245, tror jag det e po, for se om ja hinner komma upp po de vikterna, men det tror jag.
SKa du gora en jurnal do? eller har du redan en ! Lycka till. Min toppning borjar ockso snart.:up:
ok låter bra. jag kommer lägga upp en journal här när jag börjar den tunga träningsperioden vilket är om 4- 5 veckor. jag kan meddela när den är uppe.
kör hårt!
4 januari, 2007 at 22:12 #791476Anonym anvandareMemberDamir_T wrote:Hehe jo tack Borjar toppningen veckan ner jag kommer hem till sverige. Ska bli tvo pass i JSK, Vanliga po lordag, tung boj+benk och sedan marklyft po Tisdagarna, med drekt . JO ska nog bli lite kilon ! Gor nog bra for dej med ska du se. DU ska go i 82.5 ?Ska gå i 75:an:D
5 januari, 2007 at 13:06 #791477Anonym anvandareMemberBernhard wrote:Ska gå i 75:an:DForfarande? Oj, klarar du att holla vikten:) Aja Lycka till med det iaf!
Rinse: Okej det e bara att sejja till ner den e uppe.
5 januari, 2007 at 13:22 #791478Anonym anvandareMember5 Januari 2006
Dagens pass borjade kl 9. slutade halv 1 ! Det sejjer en del…
Jag borjade forst med kneboj, nere i kellaren som vanligt, der de har 20 kg stenger, o 25 kg vikter o allt… Ner jag vel var po 140X1 i bojen, precis innan lindorna ska po, so kommer en kerring javel o sejjer att de ska ha airobics lr vad det heter… So jag var tvungen att go upp i fittnes skiten.
Der korde jag boj, med en 10 kg stong, och hur monga 15 kg vikter som helst innan jag var uppe mellan 180-190 Legger in bilder po det sen. Och filmer. Bojen blev lite grunda, dock var vissa djupa, har 2 filmer po det ockso. Mycket av det berodde po vart jag korde dem…
Kneboj: Med lindor ( SOM JAG LINDA SJELV IGEN + Belte )
182.5 kg X3
187.5 kg X2
185 kg X3 ; (MEN JAG GLOMMDE DEN SISTA) So det blev X2.
Men kolla her:
190 kg X3 Blev en 3:a her istellet… Filmad!
Lockouts: 3X260 kg, 2X3 270 kgHer fick jag velja mellan att kora veldigt longt ner, vilket inte kenndes so bra, eller rett hogt upp, do ja bara hade en rorelse po 5-7 cm. Jag valde den sista varianten, derfor hojde jag vikterna med 10 kg i de tvo sista seten.
Goodmornings: 3X5 120 kg
Det korde jag ockso vid fittnes saken, har filmer po detta ockso, var lite obekvemt men det funkade.
T stongsrodd:
3X75 kg
3X85 kg
2X3 95 kgBicepscurl: 2X8 34 kg.
Rett so strikt, men legre vikterChins: 2X8
Sedan var jag helt slut, och e nu ockso, men nu blir det long vila
Folket her e verkligen jette schyssta! Alla stellde upp med att hjelpa osv. Tog en del tid att visa vissa hur man kor benkpress lite mer ordenligt, o monga frogade olika frogor om trening osv, som jag tog tid o besvara. Bytt E mail med over 10 st, De ville holla koll po hur det skulle go for mej po U-SM.
Alla trenings passen har blivit avklarade gallant her i Kroatien, 7 st , veldigt tunga. Jag e jettenojd.
5 januari, 2007 at 14:04 #791479Anonym anvandareMemberVäldigt bra pass i Kroatien, vartenda ett! Varje gång klarade du dagens mål. Småningom är du väl förberedd för toppningen som snart börjar.
Dagens knäböjningar var ju jättebra. 3×190 i Waveloading är mycket bra. I lockouts gjorde du rätt i att lyfta den kortare vägen (och höja 10 kg istället). Good-mornings tycks också ha gått bra.
Rent tidsmässigt var passet för långt. Men nu får du alltså vila till tisdag, så du lär nog återhämta dig. Kort telefonsamtal idag, när du pipit. Sedan har du pm när du kommer hem!!
5 januari, 2007 at 22:25 #791480Anonym anvandareMemberstahlberg wrote:Väldigt bra pass i Kroatien, vartenda ett! Varje gång klarade du dagens mål. Småningom är du väl förberedd för toppningen som snart börjar.Dagens knäböjningar var ju jättebra. 3×190 i Waveloading är mycket bra. I lockouts gjorde du rätt i att lyfta den kortare vägen (och höja 10 kg istället). Good-mornings tycks också ha gått bra.
Rent tidsmässigt var passet för långt. Men nu får du alltså vila till tisdag, så du lär nog återhämta dig. Kort telefonsamtal idag, när du pipit. Sedan har du pm när du kommer hem!!
Okej Sprang ut lite po ett internetcafe lite snabbt ! Va so trokigt hemma, haha, kolla body o lunar lite.
Men jo men det var mycket prat som sagt. ! MEn en hel del trening. !
8 januari, 2007 at 14:27 #791481Anonym anvandareMemberHär kommer ett par filmer från Kroatien:
Marklyft från vecka 2: Set 2, 190X3
[youtube=Dbn7ZSeus4E]
Set 3, 190X3
[youtube=M8SfnAfL72k]
Knäböj från vecka 2:187.5 kg X2
[youtube=dAAYeSxSMN4]
190X3
[youtube=JQvbKdE17l8]
I böjen som sagt, var det en 10 kg stång, och 15 kg vikter på sidorna… Tränade det upp i fittnes skiten ,och det var trångt å skit, så böjen var inte de bästa … Men men.
8 januari, 2007 at 14:39 #791482Anonym anvandareMemberHuj vilken utrustning :frust:
De där sidoPINNARNA i böjracket :yikes:
8 januari, 2007 at 14:47 #791483Anonym anvandareMemberChaan wrote:Huj vilken utrustning :frust:De där sidoPINNARNA i böjracket :yikes:
Jag vet, menar det Det var lite jobbit och träna där .. Men hur gör ja för att ladda upp bilde 😮 . Glömmmmt?
9 januari, 2007 at 09:10 #791484Anonym anvandareMemberNär jag kommer hem ska jag se dina böjar. Helt sjuka vikter Damir. Hel sjukt!
9 januari, 2007 at 13:28 #791485Anonym anvandareMemberTimme wrote:När jag kommer hem ska jag se dina böjar. Helt sjuka vikter Damir. Hel sjukt!Nja jag har ju kört wave loadning, så inget av passen har varit redigt tungt! Kommer nu när jag ska börja toppa..
Eftersom jag e bannan på kollo tills 16 så har jag ju ej kunnat följa din träning, hur går det? När börjar du toppa?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.