Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Davids träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 februari, 2007 at 23:17 #869664Anonym anvandareMember
Rygg…
5 februari, 2007 at 23:18 #869665Anonym anvandareMemberGrym fotograf8)
5 februari, 2007 at 23:26 #869666Anonym anvandareMemberMåste vara fotografens tjänst att ryggen ser så bra ut eller?
Nej jag skoja bara,, ryggen ser grym ut David!! Sa inte du att latsen inte var bra för bara nån vecka sen eller missminner jag mig då… För isåfall har du fel.:nod6 februari, 2007 at 09:24 #869667Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Måste vara fotografens tjänst att ryggen ser så bra ut eller?
Nej jag skoja bara,, ryggen ser grym ut David!! Sa inte du att latsen inte var bra för bara nån vecka sen eller missminner jag mig då… För isåfall har du fel.Nädå david har bra rygg han behöver mer ben :nod
Pallar han så kommer vi köra en annan program på fredag för ben det kommer smaka blod i munnen:nod6 februari, 2007 at 09:37 #869668Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Nädå david har bra rygg han behöver mer ben :nod
Pallar han så kommer vi köra en annan program på fredag för ben det kommer smaka blod i munnen:nodGott!!! Vad hade ni tänkt köra?
6 februari, 2007 at 10:11 #869669Anonym anvandareMemberGrov8) bra rygg där:emo-thumb
6 februari, 2007 at 16:45 #869670Anonym anvandareMemberGrym rygg!
6 februari, 2007 at 18:53 #869671Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Ok… värt ett försök.Så det är hus på G? låter spännande! Funderar ni på att bygga eget så har ni en massa råd att hämta från familjen Frykman, vi har lärt oss och det kostade
Ha det bra!
/Dvi vet inte vad vi söker egentligen, helst vill man ha hus o tomt men mkt pyssel samtidigt;) kollade på en annan lägenhet igår så vi budar på den just nu,jag måste bara bort fr tyresö vantrivs så hemskt så en annan lägenhet så länge sen får det bli hus kanske, el radhus:pop:
vi kan behöva massa råd o tips för vi är nästan som Humle o Dumle jag o nico när vi ska prata hus:|Grov rygg
Hälsa V6 februari, 2007 at 20:31 #869672Anonym anvandareMemberSåg ut att vara ok form på den ryggen. Lite mer fett kan du allt lägga på dig :pop:
Blir kanske dubbla pass idag :yahoo: eller kanske inte…rädd för att bli övertränad
6 februari, 2007 at 20:52 #869673Anonym anvandareMemberJohannes: Tack killen. Allt är relativt, jag behöver mer muskler överallt så det är bara att kämpa på!
Foppa1 och Snuttan: Den är på G i allafall, tack för uppmuntran:up:.
Lägenhet är det inte lika mycket jobb med samtidigt som det kan vara kul och mysigt med trädgård. Att beräkna kostnaderna för att bygga nytt hus kan vi nu, det finns så många kostnader man inte tänker på från början. Hur ni skall hitta en bra entreprenör vet vi hur ni skall gå tillväga. osv. Jag bygger musikstudio därhemma därför är det en fördel med hus.Kör på!
/D6 februari, 2007 at 20:53 #869674Anonym anvandareMemberGymTT wrote:Grym rygg!Tackar, hur går framgångarna själv då?
6 februari, 2007 at 20:57 #869675Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Såg ut att vara ok form på den ryggen. Lite mer fett kan du allt lägga på dig :pop:Blir kanske dubbla pass idag :yahoo: eller kanske inte…rädd för att bli övertränad
Jag svullar allt jag kan, det är bara att det mesta lägger sig runt midjan.
Jo det är sant he he man vill ju inte heller få ojämn grovhet på vänster respektive högre hand:D
7 februari, 2007 at 19:37 #869676Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Tackar, hur går framgångarna själv då?Helt okej tack, målen är framåt sommaren!
7 februari, 2007 at 19:39 #869677Anonym anvandareMemberGymTT wrote:Helt okej tack, målen är framåt sommaren!Läste lite din journal på Kollo härligt att du kör på
7 februari, 2007 at 22:02 #869678Anonym anvandareMemberHar inte tränat ett smack idag och kommer troligtvis vila en vecka nu för att ladda batteriet lite.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.