Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Davids träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
11 februari, 2007 at 16:57 #869694Anonym anvandareMember
Många bilder du lade in idag:p Känner mig riktig trött efter dagen pass!
Nu ska vi vila imorgon och sedan kör vi ben passet vi har pratat om11 februari, 2007 at 17:59 #869695Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Vi kör också på söndag, blr inte riktigt en veckas vila men nu börjar jag känna mig fräsch, Vanessa har känt sig fräsch några dagar nu.Har du fått axeln kollad av kiropraktor?
10 000 kalorier! Fan de ä ju som gunde när han var i farten. Härligt med ätardag.
Ha det bra!
/DIdag känns axeln MYCKET bättre tack och lov!! Ska nog inte vara några som helst problem att kunna köra framåt onsdag.. Kör ben imorgon iallafall.
Vet inte om det blev 10 tusen,, men mycket skräp blev…
Gött pass och extra kul med så mycket bilder!!
11 februari, 2007 at 18:23 #869696Anonym anvandareMemberVilket gym körde ni på?
Ser ut som cybex maskiner, dom gillar jag11 februari, 2007 at 20:17 #869697Anonym anvandareMemberOlivia wrote:Vilket gym körde ni på?
Ser ut som cybex maskiner, dom gillar jagDom körde på sats odenplan. Där har dom en blandning med Cybex, Nordic och givetvis Technogym
Ett bra gäng med bilder David och bra ttrrrrööööccckkkkk!
11 februari, 2007 at 22:09 #869698Anonym anvandareMembergryyymt!
ska prova förläng-nacken-övningen nästa pass!
12 februari, 2007 at 19:43 #869699Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Härliga bilder David:emo-thumb
12 februari, 2007 at 19:49 #869700Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Idag känns axeln MYCKET bättre tack och lov!! Ska nog inte vara några som helst problem att kunna köra framåt onsdag.. Kör ben imorgon iallafall.Vet inte om det blev 10 tusen,, men mycket skräp blev…
Gött pass och extra kul med så mycket bilder!!
Är det extra gott nu när du äter strikt övriga dagar?
Imorgon blir det ben för vår del! Jag och Vanessa skall köra ett Granheim-pass, får se hur det går…
12 februari, 2007 at 19:52 #869701Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Är det extra gott nu när du äter strikt övriga dagar?Imorgon blir det ben för vår del! Jag och Vanessa skall köra ett Granheim-pass, får se hur det går…
Ja det är nog därför det är extra gott.
Idag har varit riktigt jobbigt men har klarat mig genom den här dagen också.Mina ben är totalt slutkörda nu… jäkligt skönt!!
vad innebär ett graneheim pass?
12 februari, 2007 at 19:53 #869702Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Dom körde på sats odenplan. Där har dom en blandning med Cybex, Nordic och givetvis TechnogymEtt bra gäng med bilder David och bra ttrrrrööööccckkkkk!
Olivia: se svar från Marco
Marco: Tryck blev det som fan och axlar tycker jag det är svårt att få träningsverk i, idag har jag dock träningsverk och ett konstant tryck, det känns riktigt bra! Vad gjorde du i söndags då, tränar du på helger?
/D13 februari, 2007 at 13:21 #869703Anonym anvandareMemberI laaaaaaaaaaaaaaaaaav you
Ben ikväll and it’s gonna burn
13 februari, 2007 at 21:30 #869704Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Marco: Tryck blev det som fan och axlar tycker jag det är svårt att få träningsverk i, idag har jag dock träningsverk och ett konstant tryck, det känns riktigt bra! Vad gjorde du i söndags då, tränar du på helger?
/DJag brukar köra på lördagar precis efter jag vaknat, givetvis efter en stark kopp kaffe och en sup med kolhydrater och amino! På söndagar är det slappardag med vila och osv.
Hoppas att ni hade ett bra benpass. :bb:
Låter bra det där med konstant tryck…hehe! trröööcckkk
13 februari, 2007 at 22:17 #869705Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Ja det är nog därför det är extra gott.
Idag har varit riktigt jobbigt men har klarat mig genom den här dagen också.Mina ben är totalt slutkörda nu… jäkligt skönt!!
vad innebär ett graneheim pass?
I Bodytidningen nr 1 2007 finns en artikel med Anders Granheim, är en artikelserie som jag kommer följa och lära! …för mina ben är beyond mos just nu och ändå hann vi inte med sissy squatsen som sistaövningen. Jag hade flera gånger underpasset lust att spy och det svartnade nästan mycket riktigt i hacken. Läs den!
Härligt att höra att du slaktat ben du me!
/D13 februari, 2007 at 22:20 #869706Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:I laaaaaaaaaaaaaaaaaav youBen ikväll and it’s gonna burn
Italienska: Amore aj laav jo!
Skojaru! du kan få mina ben för jag kan inte använda dom till mycket just nu:p
13 februari, 2007 at 22:25 #869707Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Jag brukar köra på lördagar precis efter jag vaknat, givetvis efter en stark kopp kaffe och en sup med kolhydrater och amino! På söndagar är det slappardag med vila och osv.Hoppas att ni hade ett bra benpass. :bb:
Låter bra det där med konstant tryck…hehe! trröööcckkk
bygger måndag till lördag sedan vilar du, jag förstår:pop:
Det var grymt pass!Hur ser ditt träningsupplägg ut?
13 februari, 2007 at 22:43 #869708Anonym anvandareMemberBen[/b]
Uppvärmning benspark(lårstäck)25 x max
Knäböj
7×110
7×110
7×110Hacklift vikter angivna exklusive maskin
10×60 smalt med benen på nedre delen av plattan+
8×60 brett med benen på övre delen av plattan
8×70+4×70 som ovan
6×70+6×70 som ovanUtfall i smith med bakre ben på bänk
9×20 V+H
7×20 V+HBenspark
9×40
6×45
7×25 och dett skulle vara många reps, hade antagligen räckt att sitta på en stol och lyfa endast benen…Så gott folk, här skall benen växa!
/D -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.