Davids träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Davids träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 674 total)
  • Author
    melancoolio wrote:
    Varför springa med en kärra???? :D

Exakt den där hackliften du körde i igår krigade jag i idag. Bra trröööcckk i den…:(

Jag byter och skiftar ganska ofta upplägg. Just nu kör jag efter detta upplägg…ungefär nästan exakt!

Måndag. Bröst Axlar Stående vader. Tisdag. Armar. Onsdag. Ben Mage. Torsdag. Vila (alltid vila dagen efter ben äta massa mat) Fredag. Sittande vader. Rygg. Lördag. Ibland baksida ben och lite annat skoj. Söndag.Vila.

Jag jobbade som tidningsbud på den tiden och gjorde reklam för pressens morgontjänst, mest ploj!:p

Visst är det tryck i benet efter hacken, intressant med olika fotpositioner för att attackera musklerna olika.

Bra att byta upplägget regelbundet om jag förstått det rätt?

Får jag se lite bilder snart då:P

/D

David Frykman wrote:
    Jag jobbade som tidningsbud på den tiden och gjorde reklam för pressens morgontjänst, mest ploj!:p

Visst är det tryck i benet efter hacken, intressant med olika fotpositioner för att attackera musklerna olika.

Bra att byta upplägget regelbundet om jag förstått det rätt?

Får jag se lite bilder snart då:P

/D

Galet att springa med en tidningskärra. :up:

Jag såg att ni kör med fötterna väldigt långt in på plattan i hacken. Det vågar inte jag för mina knän säger ifrån, men jag kör olika brett iaf för att få variation i övningen.

Variera upplägget vet jag inte om det är så viktigt, om man väl hittat nått som funkar för en socialt och prestationsmässigt. Det viktiga skulle i så fall vara att ändra antal reps och set ibland för att kroppen inte ska vänja sig osv.

Bilder på mig på Body kommer det va snålt om även i framtiden…:p

Iskall i hackliften,bangade på rejält David.COOLT skam den som ger sig :up:

melancoolio wrote:
    Galet att springa med en tidningskärra. :up:

Jag såg att ni kör med fötterna väldigt långt in på plattan i hacken. Det vågar inte jag för mina knän säger ifrån, men jag kör olika brett iaf för att få variation i övningen.

Variera upplägget vet jag inte om det är så viktigt, om man väl hittat nått som funkar för en socialt och prestationsmässigt. Det viktiga skulle i så fall vara att ändra antal reps och set ibland för att kroppen inte ska vänja sig osv.

Bilder på mig på Body kommer det va snålt om även i framtiden…:p

Jag kände att det var påfrestande för knäna men så länge det inte gjorde ont var det bara att köra!

Fan jag hinner ju inte sitta kolla på två forum… nå ja för eller senar skall du ju tävla och då lär jag se lite bilder:p

Ha det bra!
    /D

snuttan347 wrote:
    Iskall i hackliften,bangade på rejält David.COOLT skam den som ger sig :up:

Intressant att se sig själv 😮 Mjölksyraträning körde jag mycket då jag sprang och även om det är långt kvar till jag kommer tävla i BB så börja jag känna mina tävlingsinstinkter komma tillbaka och det känns grymt pirrigt och skönt.:emo-thumb
    Går det bra för din och nicos träning då? får vi se lite bilder här snart?:P
    Ha det bra och hälsa!
    /D

Bröst och Biceps

Inga siffror idag tyvärr.
    Jag och Vanessa körde på Deltagym där vi träffade vår träningsguru Pierre Chamoun. Stora förändringar har skett sedan vi börjat få råd från Pierre vilket är kul. Hur långt kvar till första tävling får vi se, nu är det byggning som gäller!

Jag testade 50 kg hantlarna idag på snebänk och körde 4 st med hjälp, känns som jag är svagare i snebänken än rak. Annars fanns ett par mycket sköna bröstmaskiner som kändes riktigt ordentligt i tuttarna, skönt!

Fick inga bilder på min otroligt snygga och sexiga fru men det blir fler nästa gång.

Ha det bra och kör hårt för det gör jag.
    /D

Side

David Frykman wrote:
    Intressant att se sig själv 😮 Mjölksyraträning körde jag mycket då jag sprang och även om det är långt kvar till jag kommer tävla i BB så börja jag känna mina tävlingsinstinkter komma tillbaka och det känns grymt pirrigt och skönt.
    Går det bra för din och nicos träning då? får vi se lite bilder här snart?
    Ha det bra och hälsa!
    /D

Det går kanon för Nico, vi tränade på Flex igår men jag va så hängig så vi åkte hem igen (förkyld) , men som sagt ett FRESCATI pass igen va?
    Tala med frugan så bokar vi en dag igen:up:
    bilderna på mig o Nico är cenurerade dessvärre:|
    du vet ibland är det ju så *hostar lite*:P

David Frykman wrote:
    Side

Axlarna ser riktigt bra ut där :up:

David Frykman wrote:
    Side

ser bra ut David:emo-thumb

snuttan347 wrote:
    Det går kanon för Nico, vi tränade på Flex igår men jag va så hängig så vi åkte hem igen (förkyld) , men som sagt ett FRESCATI pass igen va?
    Tala med frugan så bokar vi en dag igen:up:
    bilderna på mig o Nico är cenurerade dessvärre:|
    du vet ibland är det ju så *hostar lite*

Nico ser riktigt stor ut tycker jag. Du har ju också en kanonfysik av det lilla jag sett.
    Ibland är det kroppen som får styra träningen(inte för mycket bara):)
    Min fru är lite av en paparazzi *flinar lite* så ni tränar nog inte säkert med henne i närheten om hon har kameran:p

Kollar med V för nästa pass på Frescati.

/D

melancoolio wrote:
    Axlarna ser riktigt bra ut där :up:

Tack län:pop:
    Jag fick lite blodad tand när jag stod bredvid Pierre, STORA muskler där…

Vad är det du säger:) jag var bra lugn md kameran igår . erkänns att du saknade den igår ;)

Foppa1 wrote:
    ser bra ut David:emo-thumb

Tack:emo-thumb det är på G…

Vanessa Frykman wrote:
    Vad är det du säger:) jag var bra lugn md kameran igår . erkänns att du saknade den igår ;)

Mmm igår var du lite mesig:p fan nu har man ju börjat vänja sig att vara ofrivillig linslus.:D

Viewing 15 posts - 256 through 270 (of 674 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.