Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Davids träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 januari, 2007 at 23:07 #869484Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Grattis till din PB idag darlin mkt bra jobbat.
Imorgon vilar vi och på Fredag kör vi rygg och vader;)Hoppas det känns bättre i benen imorgon
Du är söt gumman, kul att du skriver till mig! känns lite roligt eftersom du sitter typ framför mig.
Skall äta nu
10 januari, 2007 at 23:15 #869485Anonym anvandareMemberPaula wrote:oh noooo den tillhör mitt ”hemliga galleri” (thanks anyway!)gött att du lagt till me lite götebosska:P gillar speciellt din lilla inspelning på mobilen
Ok. Du får lägga ut allt efter din tävling då.
Inspelningen blev ok men jag visste inte jag kunde se så ful ut bara, blev fan rädd av att se mig själv.
Går det bra med träning och deff?
Mår barnen bra?
Var är din Journal, kan inte hitta den…
Hej så länge:)
11 januari, 2007 at 01:12 #869486Anonym anvandareMemberKul med en till Frykman som kan liva upp stämningen här inne tycker jag!
Vi hälsade på SM tror jag det var… hmm… I västerås iallafall.Kör hårt båda två!! Mvh J
11 januari, 2007 at 08:11 #869487Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Ok. Du får lägga ut allt efter din tävling då.Inspelningen blev ok men jag visste inte jag kunde se så ful ut bara, blev fan rädd av att se mig själv.
Går det bra med träning och deff?
Mår barnen bra?
Var är din Journal, kan inte hitta den…
Hej så länge:)
OK!? den var grym
Har ingen journal nu, men motivationen är på topp
det är tomt utan barnen just nu, det var mysigt hos er, och att bara få vara ett litet tag. Mina barn längtar till era barn
Men nu är lovet slut och det är skola och fotboll som gäller igen.
Jag kämpar på vettu, med träning och diet, vi får se vart vi landar! Återstår att se om jag ”hinner”.
Ha en go dag och kör hårt på gymetkom snart och hälsa på [/b]
11 januari, 2007 at 21:16 #869488Anonym anvandareMemberKänner du igen dig Amore
Vänta bara Martin kommer snart ikapp dig:P12 januari, 2007 at 18:07 #869489Anonym anvandareMemberNamn: David Cramer Frykman
Född: 1976
Längd: ca 173
Vikt: 83+/-
Siktar på: tävla i -70 inom ngt år
Inga allergierVader och Rygg[/b]
Uppvämning i Roddmaskin 6 min (försöker alltid ha 10 min uppvärmning)
Stående vadpress i Maskin
Uppvärmning20x20
7×90 fötter vinklade innåt
6×90 ”
7×85 fötter framåtSittande vadpress i knäböjs maskin
9×140 Fötter vinklade utåt
6×160 ”
5×150 ”Latsdrag framför huvudet med rak stång
20×35
5×85 utan remmar
4×90 med remmar
5×80 med remmarHantelrodd enhands
6×38 v+h med rem
7×38 v+h med rem
6+38 v+h med remVertical row i maskin liggande handtag
6×80
5×80
7×75Passets varaktighet ca 1 tim 20 min
Observera Andreas Guiance Laddar för kvällens utgång i bakgrunden på hantelroddsbilden.:emo-thumb
12 januari, 2007 at 18:13 #869490Anonym anvandareMemberKul att mr Frykman oxå hittat hit Du får ligga i lite nu eftersom frugan din börjar bli grymt stark o sschnygg :emo-thumb
Kul att du oxå siktar på tävling! Ni får lära barnen att laga dietmat till mamma o pappa nurå hehehehe
12 januari, 2007 at 18:51 #869491Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Kul att mr Frykman oxå hittat hit Du får ligga i lite nu eftersom frugan din börjar bli grymt stark o sschnygg :emo-thumbKul att du oxå siktar på tävling! Ni får lära barnen att laga dietmat till mamma o pappa nurå hehehehe
Tack tete, Vanessa har nämnt dig, Tina va? du har en son?
Vanessa är grymt stark, blir faktiskt snyggare för varje komplimang hon får…
…Dietmat ja, får se hur det kommer gå
Jag har inte varit här så länge men skall du tävla något snart?
Har du journal?
Ha det så bra!
/David
12 januari, 2007 at 20:25 #869492Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Tack tete, Vanessa har nämnt dig, Tina va? du har en son?Vanessa är grymt stark, blir faktiskt snyggare för varje komplimang hon får…
…Dietmat ja, får se hur det kommer gå
Jag har inte varit här så länge men skall du tävla något snart?
Har du journal?
Ha det så bra!
/David
Japp, Tina är namnet! Jag har t om ”sexat” två ggr ( = 2 söner) :p
Komplimanger ska hon ha..Flera ton :emo-thumb
Tävlingsplanerna ja..det återstår att se om det går att göra underverk med den kroppshydda jag har fn :frust: Nope, ingen journal på det här forumet men på ett annat känt träningsforum :up:
Det kommer gå bra med era tävlingsplaner tror jag! Kul att ni har hittat så bra träningspartners i varandra. Ni har en väldans tur att Vanessa har en så snäll bror som barnpassar när ni tränar! Lyllo er.. Ge han en VIP-biljett till er första tävling hehehehehe
Kör hårt nu, jag håller koll på er
12 januari, 2007 at 20:40 #869493Anonym anvandareMemberTeTe wrote:Japp, Tina är namnet! Jag har t om ”sexat” två ggr ( = 2 söner)Komplimanger ska hon ha..Flera ton
Tävlingsplanerna ja..det återstår att se om det går att göra underverk med den kroppshydda jag har fn :frust: Nope, ingen journal på det här forumet men på ett annat känt träningsforum
Det kommer gå bra med era tävlingsplaner tror jag! Kul att ni har hittat så bra träningspartners i varandra. Ni har en väldans tur att Vanessa har en så snäll bror som barnpassar när ni tränar! Lyllo er.. Ge han en VIP-biljett till er första tävling hehehehehe
Kör hårt nu, jag håller koll på er
aha ok full rulle då med grabbarna (sönerna):p
Är det hyddan du har som bild så ser det ju grymt ut!:up: Har du fler bilder på dig? Tävlar du bb?
Fördelen med SATS där vi tränar är att dom har barnpassning och i Sats Farsta har vi Cicilia som är så himla bra med barnen.
Ska hålla koll på dig med :pop:
David
13 januari, 2007 at 11:53 #869494Anonym anvandareMemberGrymt pass igår darlin:buttrock:
Har träningsvärk idag
13 januari, 2007 at 14:56 #869495Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Hej Jimma skall du tävla?Nej, nej. Det blir ingen tävling för min del. Men mitt mål är väl att hålla bra form året runt. Med bra form menar jag att jag ska vara någorlunda hård året om.
Får se på sikt. Jag är ju snart 23 år, så det finns ju tid om man skulle vilja satsa men jag tror jag nöjer mig med att sitta i publiken.
14 januari, 2007 at 20:21 #869496Anonym anvandareMemberJimma wrote:Nej, nej. Det blir ingen tävling för min del. Men mitt mål är väl att hålla bra form året runt. Med bra form menar jag att jag ska vara någorlunda hård året om.Får se på sikt. Jag är ju snart 23 år, så det finns ju tid om man skulle vilja satsa men jag tror jag nöjer mig med att sitta i publiken.
Ok kroppen mår ju i allafall bra av träningen och det är ju inte fel att se välskulpterad ut. Lycka till med träningen.
/D
14 januari, 2007 at 20:54 #869497Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:aha ok full rulle då med grabbarna (sönerna)Är det hyddan du har som bild så ser det ju grymt ut! Har du fler bilder på dig? Tävlar du bb?
Fördelen med SATS där vi tränar är att dom har barnpassning och i Sats Farsta har vi Cicilia som är så himla bra med barnen.
Ska hålla koll på dig med :pop:
David
Jag kan inte klaga på att livet är tråkigt här hemma iaf :p
Hyddan på bilden ska jag erkänna är inte dagsformen hhihihihihihi (dagsformen är snäppet mjukare *asg*)
Bådybilding är inget för mig, jag gillar alldeles för mycket att prestera och momenten i AF är det som faller mig i smaken just nu! Har tävlat i AF och det gick ju bra :pJag har kort på SATS och har provat deras barnpassning men Tigge har varit lite kinkig när jag lämnat honom där men jag tänker inte ge upp! Nästa vecka tänker jag prova igen! Håll tummarna för mig..
Kanske borde prova SATS i farsta o se om han trivs bättre där!
Ha en bra träningsvecka o hälsa frugan
14 januari, 2007 at 21:47 #869498Anonym anvandareMemberMitt träningschema ser ut som följer.
8 dagars veckor med träning varannan dag.
Dag1: Axlar
Dag 2: Ben (ej vader)
Dag 3: Bröst, biceps och triceps
Dag 4: Rygg och vaderAxlar[/b]
Uppvämning i Roddmaskin 5 min cykel 5 min
Sittande hantelpress med rakt ryggstöd
Uppvärmning20x14
4×32
4×30
3×28Kändes riktigt tungt idag och jag borde kört lättare vikter.
Sittande militärpressar utan ryggstöd med skivstång
7×40
6×50
5×55Lyft åt sidan med wire
6×25
6×22,5
6×20+3×15Vet inte vad övingen heter men man står med armbågen i 90 grader och drar underarmen åt sidan med överarmen ”låst” mot kroppen
9×5 v+h
6×6,25 v+hTrött idag, vet inte varför.
Verkade som om ångestveckan var över då det var nästan tomt på gymmet så jag passade på att svida av linnet för en bild (enda chansen att se hur den ser ut).
På Tisdag blir det ben :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.