Davids träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Davids träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 674 total)
  • Author

Bilder… någon som kan räkna antal hakor på fejset:D

Härligt pass!! Böjen gör ju sitt för att få den där känslan under och efter passet som du beskriver :emo-thumb

Det är oftast när man inte har några som helst förväntningar inför passet som det går allra bäst, bara att passa på att smälla på ordentligt dom dagarna.

Mvh J

…trummpinnar?:p

På med brillorna så att ni inte blir bländade av dom bleka benen8)

Johannes-S wrote:
    Härligt pass!! Böjen gör ju sitt för att få den där känslan under och efter passet som du beskriver :emo-thumb

Det är oftast när man inte har några som helst förväntningar inför passet som det går allra bäst, bara att passa på att smälla på ordentligt dom dagarna.

Mvh J

Tack J, jag funderade om vi skulle komma upp till er istället och crasha hos er någon gång..8)
    /D

Marmeladova wrote:
    Ah. härligt killer-face du har på passen :emo-thumb

Man ser riktigt förjä**ig men vad fan, då ser man kanske bara bättre ut sen.
    Vad kommer ditt namn ifrån? är det Marmelad o vá, marmela dova eller ngt helt annat?:emo-thumb
    /D

David Frykman wrote:
    Tack J, jag funderade om vi skulle komma upp till er istället och crasha hos er någon gång..8)
    /D

Vår dörr står öppen för er :up:

Johannes-S wrote:
    Vår dörr står öppen för er :up:

:up: cool! :yahoo: :drinks:

David Frykman wrote:
    Hej Martin, vad kul att att du kollar in! Det känns lätt att hålla motivationen på topp när jag för journal. Tävlar du? För du journal här också?
    Ha det bra.
    /D

Japp, tävlar i AF, gjorde debuten på SM 2006. Finns en ny startad journal nånstans som ksa börja skrivaas i flitigt så man inte fuskar med nått.
    Hade gott….

Martin. wrote:
    Japp, tävlar i AF, gjorde debuten på SM 2006. Finns en ny startad journal nånstans som ksa börja skrivaas i flitigt så man inte fuskar med nått.
    Hade gott….

Ok skall hålla utkik.

Tjabba Pudding;)

Vad sägs om några PB’s idag ?:P

Da titties gotta grow man !!!

Bröst och Biceps på SATS odenplan

Träningen kändes ganska ok idag, Biceps kändes inte så pigga så jag koncentrerade mig mycket på bra kontakt och koncentration.

Kul att se Trazan och Banane (Marco och Nils Johan)på Gymmet också:D härliga lirare som dunkar på!

Hantelpressar lutande bänk
    max x 16
    6×44
    5×44
    3×44

Drag nedifrån i cablemaskin
    5×25 Jä*la TRYCK här!
    5×25
    5×25

Pecdeck
    4×55
    6×50
    5×50

Bicepscurl Z
    Här fick jag mycket hjälp och jag körde negativt på dom sista repsen i varje övn.
    6×52,5
    4×52,5
    4×52,5
    2×52,5

Enhands bicepscurl cable
    7×15 VH
    6×15 VH
    8×12,5 VH

Pullups
    4 EV

Bicepsmaskin
    12×6 plattor tror jag..?

:emo-thumb

David Frykman wrote:
    Jag har tränat hela mitt liv: mest seriöst långdistanslöpning (15:22 på 5000 m, 2,49,12 på Marathon som Junior men blev övertränad), lite fotboll och en del styrketräning till och från.

Jag kommer kanske tävla en vacker dag, vi får se. Jag har nu haft funderingar på att börja träna och tävla 100m.

En före detta långdistanslöpare:P Bra resultat må jag säga, jag själv satsar just nu inför stockholm i år, ska bli skönt när tävlingssäsongen drar igång!

Lycka till med träningen! Ser bra ut:emo-thumb

Bilder:

Macke89 wrote:
    En före detta långdistanslöpare:P Bra resultat må jag säga, jag själv satsar just nu inför stockholm i år, ska bli skönt när tävlingssäsongen drar igång!

Lycka till med träningen! Ser bra ut:emo-thumb

Ja det gick ganska snabbt att komma till dom resultaten, nu i efterhand ser jag i för sig alla misstag jag gjorde inte minst med kosten. Men hoppas jag får mycket ut av mina nya kunskaper här och kanske på sprintbanan någon gång, vi får se.
    Stockholm marathon för din del?
    MVh David

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 674 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.