Davids träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Davids träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 674 total)
  • Author

Cool kille som stretchar…8)

….

sista

😮 Dagsformen… känns lite jobbigt att lägga ut en sådan bild men om ett år eller så vill jag titta tillbaka och se framstegen. Benen som tidigare varit den tråkigaste muskelgruppen är numera den roligaste och dom har svarat bra på träningen. Mina ben var betydligt mindre i förhållande till överkroppen för ett halvår sedan så dom är på väg ikapp.
    Som ni ser sitter det en hel del fläsk runt midjan men det kommer försvinna så smått den närmsta tiden…

Ser ju bra ut det där; både träningsbilder och helkroppsbild. Symmetriskt och inte alls för mycket späck. :up:

Kul att se att den där kepsnissen inte håller sig från gymmet.

Tycker också ben är grymt kul att träna. Tyvärr så är jobbet jag har just nu så jäkla hektiskt och fysiskt krävande (jag går/småspringer hela dagen) så benen tar stryk hela tiden. Tråkigt :-(

Såg ut som ett bröst pass man får gött tryck i, nice!!!

Finns säkert nånstans men vikten kan ju alltid uppdateras ;)

Grow big!

Jay wrote:
    Ser ju bra ut det där; både träningsbilder och helkroppsbild. Symmetriskt och inte alls för mycket späck. :up:

Kul att se att den där kepsnissen inte håller sig från gymmet.

Tyckte han såg lite lat ut den där med keps :D

Alla är vi lite knubbiga just nu. Konstigt nog så ser man ut att växa när hullet åker av.

David Frykman wrote:
    Ja det gick ganska snabbt att komma till dom resultaten, nu i efterhand ser jag i för sig alla misstag jag gjorde inte minst med kosten. Men hoppas jag får mycket ut av mina nya kunskaper här och kanske på sprintbanan någon gång, vi får se.
    Stockholm marathon för din del?
    MVh David

Jo de blir Stockholm, ska köra ett test på de, ska köra det sen ska jag nog satsa lite mer på korta distanser typ 5k upp till halvmarathon

Jay: Tack Jay, jag kör på så gott jag kan på träningen. Med ett kontrollerat matschema kommer jag nog bli av med en del fett dom kommande månaderna, 24% är den uppmätt till nu… Kepsnisse verkar köra på hårt! Hur går träningen för egen del?:P

Alm: Det verkar ändå inte som dina ben ligger efter.:up:

Martin: Mycket tryck! Speciellt i cable. Min vikt är nu 86,8.:p

melancoolio: :nod

Macke89: Kul tränar du styrka som komplement? Jag mins min tränare bad mig sluta göra armhävningar för han tyckte jag hade för mycket muskler. Det är ju inte riktigt en fördel att ha en massa tunga muskler vid långdistanslöpning. Lycka till! : )

Vill ha lite mer massa hehe:) tar lång tid och är svårt men de kommer sen!

Nej de är de inte men de skadar ju inte me o ha lite muskler, sen så vill jag ha en genomtränad kropp med bra kondition, styrka, rörlighet och massa.

Men det kommer ta år och jag har inte bråttom:D

Macke89 wrote:
    Vill ha lite mer massa hehe:) tar lång tid och är svårt men de kommer sen!

Nej de är de inte men de skadar ju inte me o ha lite muskler, sen så vill jag ha en genomtränad kropp med bra kondition, styrka, rörlighet och massa.

Men det kommer ta år och jag har inte bråttom:D

Ok, ”bara” att köra hårt och äta ordentligt…:emo-thumb
    Ha det bra!
    /D

VILKA ÅDROR DU HAR PÅ HALSEN DAVID:| hoppas träningen flyter på ser iaf stark ut [/b]

snuttan347 wrote:
    VILKA ÅDROR DU HAR PÅ HALSEN DAVID:| hoppas träningen flyter på ser iaf stark ut [/b]

Jag måste sluta spänna så mycket med halsen:p Det står högre och högre siffror på vikterna, sen är ju stark relativ..;)
    Hoppas du kommer igång med träningen nu.

Mvh David

Viewing 15 posts - 391 through 405 (of 674 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.