Davids träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Davids träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 674 total)
  • Author
    David Frykman wrote:
    Ok, ”bara” att köra hårt och äta ordentligt…:emo-thumb
    Ha det bra!
    /D

Ja de ska jag! Ha de bra du med och lycka till med all träning så kanske man får se några snabba 100 meterslopp sen:emo-thumb :P

David Frykman wrote:
    Jay: Tack Jay, jag kör på så gott jag kan på träningen. Med ett kontrollerat matschema kommer jag nog bli av med en del fett dom kommande månaderna, 24% är den uppmätt till nu… Kepsnisse verkar köra på hårt! Hur går träningen för egen del?:P

Vad har du mätt med då? För det ser inte ut att stämma för fem öre. Snarare 50 %…närå…men runt 16-17 hade jag gissat.

Min träning går riktigt bra. Är lite sur för att jag är fet, men förhoppningsvis bygger det i alla fall. Ska bli en intressant sommar som valross. :D

Jay wrote:
    Vad har du mätt med då? För det ser inte ut att stämma för fem öre. Snarare 50 %…närå…men runt 16-17 hade jag gissat.

Min träning går riktigt bra. Är lite sur för att jag är fet, men förhoppningsvis bygger det i alla fall. Ska bli en intressant sommar som valross. :D

du vi kan gå på beachen ihop då Jay 2 feta valrossar och beachen är vår:P

Macke89: vi får se:P

Jay: Mätte på en typ av våg jag skulle stå barfota på.
    Det står konsultfet som ditt nick. Vad innebär det:p ? Har du lagt upp bilder på dig här?

Vanessa Frykman wrote:
    du vi kan gå på beachen ihop då Jay 2 feta valrossar och beachen är vår:P

Valross är väl att ta i?;)

Skriver i gårdagens pass idag.

Rygg och baksida ben.[/b]

Chins
    EV+20 x 6
    EV+20 x 5
    EV x 6

Raka Marklyft
    7×120
    2×140
    6×120

Stående rodd skivstång
    8×100
    5×110
    5×110

Latsdrag framför, lutande
    5×90
    6×85
    6×85

Sittande bencurl
    5×75
    5×75
    5×80

Liggande bencurl
    2super set vikter mellan 20-35

Mage med medicinboll
    3set

Bilder:

…..

Igår efter träningen testade jag att posera framför kameran. Svetten rann och det var riktigt jobbigt att spänna alla muskler samtidigt. Jag har i och för sig långt tid på mig att träna innan första tävling men beundrar alla bb som står i spänner sig så länge med så lite energi.
    Är det någon som vill kommentera min fysk så går väl det an. Jag ser forumet mest som en träningsdagbok där jag kan se framsteg och få inspiration av andra. Det är även bestämt nu att Pierre kommer hjälpa mig med träning och kost, der mycket spännande tycker jag.
    /D

några bilder till…

Du har en bra och jhämn fysik , det jag som ser ut att behöva smiskas e ryggen, i varjefall vidden på den.

Samir wrote:
    Du har en bra och jhämn fysik , det jag som ser ut att behöva smiskas e ryggen, i varjefall vidden på den.

Tack Samir, du har så rätt, ryggen jobbas med för fullt nu vettu.
    Dina bilder i Sams way to rockhard har jag tittat på mycket, blir inspirerad som fan när jag ser dom, fin fysik.
    :up:
    D

Ser ju bra ut. Såg att du skrev något om att du skulle tävla. Vet du var du ska tävla och i vad??

Jag skall tävla när jag känner att jag har något av substans att komma med, helst i BB. Vart beror på hur snabbt utvecklingen går och när det börjar närma sig.
    Mvh D

Här har det hänt gjejer sedan igår .

Idag kör vi axlar och triceps. Jag är utvilad och redo somnade halv nio igår:|

Viewing 15 posts - 406 through 420 (of 674 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.