Home › Forums › Seriösa träningsjournaler › Davids träningsjournal
- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 mars, 2007 at 10:21 #869889Anonym anvandareMember
Kul med dagsformsbilder David!
Men vad har vi sagt om magrutor den här årstiden :nono: Nu får du nog trycka mera prinsessbakelser. Nej skämt o sido, ser ju skitbra ut!! Kolla armen och axeln i sidechesten, KÖTT!!7 mars, 2007 at 15:02 #869890Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Här har det hänt gjejer sedan igår .Idag kör vi axlar och triceps. Jag är utvilad och redo somnade halv nio igår:|
Jag vet, tråkigt när du somnar tidigt men bättre för humöret dagen efter:
Längtar till träningen.
7 mars, 2007 at 15:09 #869891Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Kul med dagsformsbilder David!
Men vad har vi sagt om magrutor den här årstiden :nono: Nu får du nog trycka mera prinsessbakelser. Nej skämt o sido, ser ju skitbra ut!! Kolla armen och axeln i sidechesten, KÖTT!!Tack J, jag har ett par extra rutor på sidorna också (även kallade handtag). Det är dit den största procenten av princesstårta och liknande hamnar…:p
Hur går det för dig? får vi se lite offseason dagsform i din journal? eller du dietade nu va? Kör så det ryker!:up:
Mvh D
7 mars, 2007 at 15:34 #869892Anonym anvandareMemberSer bra ut David! Stark är du med.
Tycker väl också att ryggen behöver mest pisk, kanske tillsammans med benen, axlarna och armarna ser massiva ut.
Bara att forsätta kötta!!!
7 mars, 2007 at 22:04 #869893Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Ser bra ut David! Stark är du med.Tycker väl också att ryggen behöver mest pisk, kanske tillsammans med benen, axlarna och armarna ser massiva ut.
Bara att forsätta kötta!!!
Tack M. Hela kroppen måste få mer muskler men det som du nämner måste komma ikapp lite helt klart, det är på G.:emo-thumb
Kollade lite på dina dagsformsbilder, tyckte du hade sjysta tuttar… men det var inte mycket fett du hade. Du måste lägga på dig mer hull så att en annan inte känner sig så himla fet!
/D
7 mars, 2007 at 22:21 #869894Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Tack M. Hela kroppen måste få mer muskler men det som du nämner måste komma ikapp lite helt klart, det är på G.:emo-thumbKollade lite på dina dagsformsbilder, tyckte du hade sjysta tuttar… men det var inte mycket fett du hade. Du måste lägga på dig mer hull så att en annan inte känner sig så himla fet!
/D
Jo, ser ju ut som du kör på bra.
Mina tuttar är ju ganska speciella, lååånga muskelbukar. Tycker jag ligger ganska off nu ju, så jobbigt att hoppa upp o ner i vikt till tävlingar, bättre o försöka hålla hyfsad off form, ligger +10kg från tävlingen nu.
Du har ju dessutom ungefär lika mycket som mig.Hade fint.
7 mars, 2007 at 22:36 #869895Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Jo, ser ju ut som du kör på bra.
Mina tuttar är ju ganska speciella, lååånga muskelbukar. Tycker jag ligger ganska off nu ju, så jobbigt att hoppa upp o ner i vikt till tävlingar, bättre o försöka hålla hyfsad off form, ligger +10kg från tävlingen nu.
Du har ju dessutom ungefär lika mycket som mig.Hade fint.
Helt klart har jag blivit lite skadad efter bara ett par månader här på forumet om vad som är mycket och lite fett… känner mig fläskig nu helt enkelt, lägger inte upp bilder på ett ”fläsk-grab” för att inte skrämma folk från min journal och riskera att bli bannad:D
Kan du verkligen skala 10 kg från din nuvarande form? då lär du verkligen komma stenhård…
7 mars, 2007 at 22:58 #869896Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Helt klart har jag blivit lite skadad efter bara ett par månader här på forumet om vad som är mycket och lite fett… känner mig fläskig nu helt enkelt, lägger inte upp bilder på ett ”fläsk-grab” för att inte skrämma folk från min journal och riskera att bli bannad:DKan du verkligen skala 10 kg från din nuvarande form? då lär du verkligen komma stenhård…
Jo, man blir grymt form nojig av att prata med folk i ”byggar världen”, särskilt se folk som e hårdare än sig själv, men är kul med folk som vågar bjuda på sig.
Hoppas ju på att komma in stenhård och ha lite mer muskler på SM 07 så kanke lite mindra än 10kg, men vi får se.7 mars, 2007 at 23:07 #869897Anonym anvandareMemberDavid Frykman wrote:Tack J, jag har ett par extra rutor på sidorna också (även kallade handtag). Det är dit den största procenten av princesstårta och liknande hamnar…:pHur går det för dig? får vi se lite offseason dagsform i din journal? eller du dietade nu va? Kör så det ryker!:up:
Mvh D
Ge mig några veckor så kanske jag törs lägga upp dagsformsbilder, annars behåller jag nog helst kläderna på. Går bra nu iallafall.
Mvh J
7 mars, 2007 at 23:25 #869898Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Ge mig några veckor så kanske jag törs lägga upp dagsformsbilder, annars behåller jag nog helst kläderna på. Går bra nu iallafall.Mvh J
Kul att höra J, det kan nog gå hur bra som helst för dig!
:emo-thumb
D8 mars, 2007 at 20:15 #869899Anonym anvandareMemberDubbel inlägg
8 mars, 2007 at 20:15 #869900Anonym anvandareMemberDubbelinlägg
8 mars, 2007 at 20:31 #869901Anonym anvandareMemberJag och Vanessa hade en gästtränande. Kevin (son till Aleena Gibson som har nån låtpå svensktoppen tillsammans med Stefan Andersson), hur som helst väldigt entusiastisk över styrketränandet. Kul att visa och lära någon annan det jag vet för att få mest av sin träning.
8 mars, 2007 at 20:33 #869902Anonym anvandareMemberfler
8 mars, 2007 at 20:34 #869903Anonym anvandareMember…
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.