Davids träningsjournal

Home Forums Seriösa träningsjournaler Davids träningsjournal

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 674 total)
  • Author

:yahoo: Jag paxade honom först:D

Härligt pass och det kommer bara bli bättre !!!!

TeTe wrote:
    Jag kan inte klaga på att livet är tråkigt här hemma iaf :p

Hyddan på bilden ska jag erkänna är inte dagsformen hhihihihihihi (dagsformen är snäppet mjukare *asg*)
    Bådybilding är inget för mig, jag gillar alldeles för mycket att prestera och momenten i AF är det som faller mig i smaken just nu! Har tävlat i AF och det gick ju bra :p

Jag har kort på SATS och har provat deras barnpassning men Tigge har varit lite kinkig när jag lämnat honom där men jag tänker inte ge upp! Nästa vecka tänker jag prova igen! Håll tummarna för mig..

Kanske borde prova SATS i farsta o se om han trivs bättre där!

Ha en bra träningsvecka o hälsa frugan

Ja man är ju inte rippad året runt exakt…:p Vad har du för meriter i AF?

Det som jag tycker var bra med cicilia är att hon tog Neo igenom tårar och gnäll Ungefär som när han vänjde in sig på dagis. Det går ju bra efter ett par minuter även om det skär lite i hjärtat när man går iväg från sin gråtande älskling.

Brukar gubben din ha barnen när du tränar ibland?

Säg till om du tränar på Farsta någon gång, det är inte det bästa gymmet men det funkar.

/David

Du och jag ska boxas ikväll :aggresiv: :p

Jävlar vad du slog hård, har jag gjort något :| :D Nästa gång får du boxas med en kille:evil: nä skämtar kul var det men tufft är det att boxas med någon som är mkt starkare.

Är helt slut och det märks eller hur :)

David Frykman wrote:
    Ja man är ju inte rippad året runt exakt…:p Vad har du för meriter i AF?

Det som jag tycker var bra med cicilia är att hon tog Neo igenom tårar och gnäll Ungefär som när han vänjde in sig på dagis. Det går ju bra efter ett par minuter även om det skär lite i hjärtat när man går iväg från sin gråtande älskling.

Brukar gubben din ha barnen när du tränar ibland?

Säg till om du tränar på Farsta någon gång, det är inte det bästa gymmet men det funkar.

/David

Jag hann bara tävla i AF ett år och under det året hann jag med att få två pallplatser varav den sämsta var av silver :p

Hon låter helt underbar den där Cicilia..Vanessa har varit på mig att jag ska prova träna i Farsta så det är inte helt omöjligt!

Ibland händer det att jag får tillstånd att gå iväg o träna själv ja…hehehehehe

Det verkar som du får ta hand om Vanessa ikväll o massera hennes ömmande muskler efter er boxträning igår :D Man ska vara snäll mot tjejer vet du väl =)

TeTe wrote:
    Jag hann bara tävla i AF ett år och under det året hann jag med att få två pallplatser varav den sämsta var av silver :p

Hon låter helt underbar den där Cicilia..Vanessa har varit på mig att jag ska prova träna i Farsta så det är inte helt omöjligt!

Ibland händer det att jag får tillstånd att gå iväg o träna själv ja…hehehehehe

Det verkar som du får ta hand om Vanessa ikväll o massera hennes ömmande muskler efter er boxträning igår :D Man ska vara snäll mot tjejer vet du väl =)

Tillbaka, strul med internet och mycket att göra.

Wow vilka meriter. Håller tummarna för din nästa tävling.

Vanessa har varit och fått professionell massage idag, såg riktigt skönt ut.
    Klart jag är snäll på boxningspasset, ett och annat hårt slag pallar hon men annars är det jag som får passa mig…:aggresiv:

Ha det så bra och träna hårt!

Box 55 min:|

Ben och lite mage

Marklyft
    19×100
    6×140
    5×130

Knäböj i smith, fötterna en bit fram, ned till 90 grader ”sittande” position
    15×55
    10×95
    13×95

Benspark
    12×97,5
    10×97,5
    9×95

Benlyft bänk
    2 set x max

Trött efter gårdagens box där en hel del mage kördes också.

Mark

Tack för en kanon pass idag :emo-thumb

Bröst och Biceps

Bänkpress
    20×40
    3×120
    13×90
    5×100

Lutande hantel flyes
    7×22
    6×22
    5×24

Flyes med wire liggande rak bänk
    2×20+5×25
    6×25
    7×20

Stående biceps curl rak stång
    20×20
    6×50
    4×47,5
    5×45

Enhands koncentrations curl, stöd mot benet
    7×12 v+h

Biceps

gött pass!!! :up:

och dom där barnen längtar vi efter!!

Paula wrote:
    gött pass!!! :up:

och dom där barnen längtar vi efter!!

Jättebra pass trots 5 timmars sömn.

Det mest intressanta på NOGP -07 kommer vara att se dig tävla! Jag tror du kommer vara brutal och du kan haja att jag och Vanessa kommer heja!

Så kul att höra mina barn prata om Emil och Lina.
    Roligt för barnen att träffas i västerås om vi inte ses innan.

Kör hårt
    /D

Hej Amore;)

Känns kul att du sköter träningen bra o kosten likaså. Inte så långt kvar tills vi båda kan börja skala av det extra par kilon vi har lagt på oss. Men fan va härligt det är att kunna njuta av mat:P

Imorgon kör vi rygg o vader

Kolla in bilden :D TRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖCK

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 674 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.